Ik las ik zet maar het was ik zie. Nja je hebt je antwoord iig. 😃quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké. Bedankt, ik lees ze beter tegenwoordig.
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”quote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Sharice zegt dat ze niet nog een keer een vrijstelling laat liggen.
Het gaat een spel zijn.....quote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”principes zijn weer snel overboord gegooid
Schijnbaar. Het is nu denk ik verleiderlijker omdat het een ticket voor de finale isquote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dacht dat zij zo graag wilde strijden voor een vrijstelling en dat ze die niet zo zouden “kopen”principes zijn weer snel overboord gegooid
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenquote:
Dat zijn heel veel aannames .. maar sure.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenof er nou strijd aan verbonden is of niet..
maar toen jordy hem pakte was het weer dat ze nooit zomaar een vrijstelling zouden pakken/kopen xD
Jammer dat ze dit dus voor de finale doen. Waarom niet gewoon met een spel beslissen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef C.A.I het volgende:
Jolien en matheus hebben dus 5000 euro als dm en een joker x2 zet een van hen een joker in dan geen 5000 dan is dm wel een wapen en jolien nu dus extra kans vkor die finale omdat ze kan afkopen
Groot gelijk. Als zij hem niet pakt dan pakt Jordy hem weer. Ik gun het Sharice. Zeker na die naaistreek van Jordy met dat ticket.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenof er nou strijd aan verbonden is of niet..
maar toen jordy hem pakte was het weer dat ze nooit zomaar een vrijstelling zouden pakken/kopen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |