Qua populariteit stond ze vorige week in de meeste grote polls nog ver onder het kartel. Weet niet hoe het momenteel is maar het lijkt me sterk dat er veel veranderd is.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 4 op de bank komen
kan het best spannend worden
en zal ik niet zomaar zeggen dat Jane moet gaan
Kans is ook groot dat de jordi-stemmers dan massaal Matti gaan steunen, aangezien hij en jordi bevriend zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de vrijstelling pakt. Jordy vertegenwoordigt 45% van de stemnen. Als hij er niet op staat, zullen er veel daarvan naar Sharice gaan...
Joker inzetten kost dan geld?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien bespreekt de jokers met Matt .. ze weten niet waar het voor is. Mag van iemand iets afpakken of komt er een extra bij?
Matt : Vorige keer was het niet afpakken he, was het erbij. Boeit mij die 5K.
Matt : Ik wil gewoon spelen.
Huh? Volgens mij loop je iets achter?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien bespreekt de jokers met Matt .. ze weten niet waar het voor is. Mag van iemand iets afpakken of komt er een extra bij?
Matt : Vorige keer was het niet afpakken he, was het erbij. Boeit mij die 5K.
Matt : Ik wil gewoon spelen.
Nee... typen kost tijdquote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij loop je iets achter?
Of ik??
Ja, en zag een onhandige aai van Jordy wat er zo schattig uit zag.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien lekker kroelen in de haartjes van Mattie.
Hij kan goed met mensen omgaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti heeft spellen gewonnen
maar die waren niet belangrijk
maar prima hij kan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |