neuhhhquote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ireth het volgende:
Jordy![]()
Matti nu in een "jordy-verliezers-vibe"
inderdaad komt zo wel weerquote:Op maandag 24 maart 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattie moet het even verwerken .. even beetje zuur.
neinquote:Op maandag 24 maart 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Je mag natuurlijk gewoon balen als iets je niet is gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
als er 4 op de bank komenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:20 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk pakt Sharice het ticket. Kan Jane lekker vlak voor de finale week naar huis want van het kartel wint ze het niet op de nominatiebank.
Komt moeilijk mijn strot uit maar ..........het is waar en dit is denk ik echt.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jane blijft maar Mattie moed in praten. Is lief.
Ligt eraan wie de vrijstelling pakt. Jordy vertegenwoordigt 45% van de stemnen. Als hij er niet op staat, zullen er veel daarvan naar Sharice gaan...quote:Op maandag 24 maart 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 4 op de bank komen
kan het best spannend worden
en zal ik niet zomaar zeggen dat Jane moet gaan
matti heeft spellen gewonnenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef Snensie het volgende:
Mattie zit te simmen. Hij heeft zoals verwacht ook dit spel verloren. Hij wil een spel dat iederen zou kunnen. Bb kan geen spel bedenken dat Mattie zou kunnen winnen. 😞
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |