Dat lijkt mij ook. Het spel is nog niet gespeeld ondanks dat ze zichzelf al in de finale hebben geplaatst in gedachte.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat maken ze er zelf van, tegelijkertijd, als straks iedereen het spel mag spelen, waarom doe je dan deze spellen.
Volgens mij zijn ze er om aan het spelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat diegenen die een vrijstelling kopen minder kans maken om BB echt te winnen.
Degene die gewonnen hebhen hebben een spel tocket gekregen dat zijn Sharice, Jolien en Jordyquote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Dus omdat ze 1 spel hebben gewonnen hebben Mattheus en Jane geen kans meer. Of maken ze dat er zelf van.
Als dat zo is, dan kunnen ze wel direct naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Dus omdat ze 1 spel hebben gewonnen hebben Mattheus en Jane geen kans meer. Of maken ze dat er zelf van.
Ik heb het nog altijd moeilijk met Sharice als ik terugdenk aan haar tijd met Milena…. En ook met Jane kan ze afzakken naar dat vieze roddelniveau.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:23 schreef Hznootje het volgende:
Sharice mag van mij winnen, en Jordy ook wel..Ik wil graag Jolien naar huis
Pakken wat je pakken kan anders pakt een ander wat jij pakken wilt..quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar er staat dat Sharice zegt geen vrijstelling meer te laten schieten, dus met andere woorden; hoe de vrijstelling ook wordt aangeboden zij wilt hem pakkenof er nou strijd aan verbonden is of niet..
maar toen jordy hem pakte was het weer dat ze nooit zomaar een vrijstelling zouden pakken/kopen xD
Dat heb ik dus ook, elk mens heeft goede en slechte kanten, maar die slechte kant heeft Sharice te lang laten zien. Zie ook haar lieve kant wel, maar kan haar valse gedrag moeilijk vergeten, komt soms weer terug en dan ga ik terug in de Milena tijd. Voor mij is ze zeker geen winnaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd moeilijk met Sharice als ik terugdenk aan haar tijd met Milena…. En ook met Jane kan ze afzakken naar dat vieze roddelniveau.
ik heb die jokers niet meegekregen kan mijn iemand dat uitleggen?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien bespreekt de jokers met Matt .. ze weten niet waar het voor is. Mag van iemand iets afpakken of komt er een extra bij?
Matt : Vorige keer was het niet afpakken he, was het erbij. Boeit mij die 5K.
Matt : Ik wil gewoon spelen.
Wij weten niet veel meer, moet nog in de uitzending komen. Ze hebben allebei een joker en daar kunnen ze iets mee. Als ze die niet gebruiken krijgen ze blijkbaar 5000 euro (pp of samen).quote:Op maandag 24 maart 2025 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb die jokers niet meegekregen kan mijn iemand dat uitleggen?
Best wel een goede methode. Beter dan na 1x chocola en chips eten en dan denken...aaah weer mislukt nah ja wat eten we vanavond? Pizza patatje oorlog?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : De hele dag lijnen en dan 1 of 2 keer per dag een pauze.
gaat vast lukken danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best wel een goede methode. Beter dan na 1x chocola en chips eten en dan denken...aaah weer mislukt nah ja wat eten we vanavond? Pizza patatje oorlog?
dat mag toch, je mag toch dromen als je nu zelfs al niet meer mag hopen en denk of je in de finale komt waar je vlak bij bent echt raarquote:Op maandag 24 maart 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Het spel is nog niet gespeeld ondanks dat ze zichzelf al in de finale hebben geplaatst in gedachte.
Ja gun het op die manier JOlien ook, die heeft ook steeds erg veel mensen gegund en dingen weggegevenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toe
En Jordy had de ticket al voor de halve finale, nu mag de geluksbal wat mij b etreft wel eens naar iemand anders rollen
Dat was inderdaad een afspraak, waar Jordi zich niet aan heeft gehouden.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is Sharice haar schuld dat zij hecht aan afspraken en ervan uitging dat Jordy dat ook zou doen. Niemand zou in de GR slapen.
Niemand doet het consequent daar maar Jordy is de boeman in deze....Heb gister na het behandelen van Jane haar brandwonden Charice ook haar handen niet wassen toen ze met het eten begonnenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zeiken over handen wassen. Zelf deed sharice dit dus gister ook niet bij het bereiden van de rotiplaten. En zolang ze het niet tegen jordy zelf zeggen slaat het nergens op. Zolang hij niet weet dat ze dit beweren kan hij het ook niet veranderen.
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zeiken over handen wassen. Zelf deed sharice dit dus gister ook niet bij het bereiden van de rotiplaten. En zolang ze het niet tegen jordy zelf zeggen slaat het nergens op. Zolang hij niet weet dat ze dit beweren kan hij het ook niet veranderen.
Deze drie mogen van mij ook in de finalequote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
De drie die ik graag in de finale zie doen nu een spel.![]()
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Deze drie gun ik het ook het meestquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Toen de rotiplaten aan de beurt waren was er geen derde persoon in de keuken en die rotiplaten was best een hele tijd later....quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, als er 1 schaap vliegtuig over de dam arena is...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze drie mogen van mij ook in de finale![]()
2/3 is ook goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze drie gun ik het ook het meest
[ afbeelding ]
Klopt maar toen ze roti plaat maakte dus niet en had ze van alles al gedaan. Zelfde als wondverzorging bij jane een keer zonder handen te wassen en geen handschoenen aan. Ik vind als je iemand iets verwijt achter de rug om je ook op jezelf moet letten.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
Er is op de streams steeds minder te beleven, als mensen dan bij een foto zeggen wie ze wat gunnen wie in de finale zit is niet verboden. Er komen ihier ook steeds uitslagen van stemmingen te staan van elders.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen die iemand iets gunt hier, ga lekker stemmen vrijdag, wellicht komt het uit. Vanuit de CoS kunnen we verder niet zoveel doen.
Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat gebeuren. De laatste weken van een BB vind ik persoonlijk altijd erg saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Zonder SL graagquote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |