ja natuurlijk meer dan logisch ook, daarom moeten ze ook dat soort uitspraken niet doen omdat ze niet weten hoe ze de week erop het spel moeten spelenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar. Het is nu denk ik verleiderlijker omdat het een ticket voor de finale is
Nou ja, als je er zo dichtbij bent snap ik dat wel...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolientje ziet zichzelf al in de finale geloof ik.
Hij noemde ook nog Sharice.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Het is jij of ik. Een van ons staat straks in de finale
Yep en Jordy ook. Ik ben zo ontzettend voor Sharice!quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolientje ziet zichzelf al in de finale geloof ik.
Ohh oke dat hoorde ik niet. Ze zijn het dak aan het slopen hierquote:
Heel dichtbij inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, als je er zo dichtbij bent snap ik dat wel...
naaistreek?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als zij hem niet pakt dan pakt Jordy hem weer. Ik gun het Sharice. Zeker na die naaistreek van Jordy met dat ticket.
Is nog onderweg vanuit Colombia, duurt nog even.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef C.A.I het volgende:
Wanneer komt het vliegtuigje voor het kartel weet iemand dit al ?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké. Bedankt, ik lees ze beter tegenwoordig.
Ook dat was een spel en Sharice heeft gegokt en verloren in dat spel.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
naaistreek?
hij was toch echt meer dan duidelijk geweest dat hij het ticket ging pakken als hij naar voren zou stappen
het is Sharice haar eigen keuze geweest dat zij jordy niet wilde laten slapen in de game room
Het is Sharice haar schuld dat zij hecht aan afspraken en ervan uitging dat Jordy dat ook zou doen. Niemand zou in de GR slapen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
naaistreek?
hij was toch echt meer dan duidelijk geweest dat hij het ticket ging pakken als hij naar voren zou stappen
het is Sharice haar eigen keuze geweest dat zij jordy niet wilde laten slapen in de game room
Sharice jij of ik zei hij. Je vergeet een naamquote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Het is jij of ik. Een van ons staat straks in de finale
Duur vliegtuigje dan hele week vliegen omer te komen voor vrijdag 😆😅🤣😂quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is nog onderweg vanuit Colombia, duurt nog even.
Was al gecorrigeerd.. even verder lezen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sharice jij of ik zei hij. Je vergeet een naam
Klopt, maar er is niets zo veranderlijk als de mensquote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja natuurlijk meer dan logisch ook, daarom moeten ze ook dat soort uitspraken niet doen omdat ze niet weten hoe ze de week erop het spel moeten spelen
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toequote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep en Jordy ook. Ik ben zo ontzettend voor Sharice!
Dat maken ze er zelf van, tegelijkertijd, als straks iedereen het spel mag spelen, waarom doe je dan deze spellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef mazaru het volgende:
Dus omdat ze 1 spel hebben gewonnen hebben Mattheus en Jane geen kans meer. Of maken ze dat er zelf van.
Ik gun het haar en Jane allebei.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun het haar ook wel, ze is heel erg aan het gunnen geweest naar andere toe
En Jordy had de ticket al voor de halve finale, nu mag de geluksbal wat mij b etreft wel eens naar iemand anders rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |