Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zeiken over handen wassen. Zelf deed sharice dit dus gister ook niet bij het bereiden van de rotiplaten. En zolang ze het niet tegen jordy zelf zeggen slaat het nergens op. Zolang hij niet weet dat ze dit beweren kan hij het ook niet veranderen.
Deze drie mogen van mij ook in de finalequote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
De drie die ik graag in de finale zie doen nu een spel.![]()
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Deze drie gun ik het ook het meestquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
Toen de rotiplaten aan de beurt waren was er geen derde persoon in de keuken en die rotiplaten was best een hele tijd later....quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, als er 1 schaap vliegtuig over de dam arena is...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, toch had liever geen vlietuigjes meer.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erger je niet.
Zelf gemaakt.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze drie mogen van mij ook in de finale![]()
2/3 is ook goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze drie gun ik het ook het meest
[ afbeelding ]
Klopt maar toen ze roti plaat maakte dus niet en had ze van alles al gedaan. Zelfde als wondverzorging bij jane een keer zonder handen te wassen en geen handschoenen aan. Ik vind als je iemand iets verwijt achter de rug om je ook op jezelf moet letten.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze wel. Ze stonden met zijn drieën de handen te wassen voor ze aan het eten begonnen.
Er is op de streams steeds minder te beleven, als mensen dan bij een foto zeggen wie ze wat gunnen wie in de finale zit is niet verboden. Er komen ihier ook steeds uitslagen van stemmingen te staan van elders.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen die iemand iets gunt hier, ga lekker stemmen vrijdag, wellicht komt het uit. Vanuit de CoS kunnen we verder niet zoveel doen.
Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat gebeuren. De laatste weken van een BB vind ik persoonlijk altijd erg saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Zonder SL graagquote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Tascha071 het volgende:
Bb gooi er ff n spectaculair dag en stream vullend spannend spel in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |