Alle gespreksonderwerpen zijn inmiddels ook wel op.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat dat niet gaat gebeuren. De laatste weken van een BB vind ik persoonlijk altijd erg saai.
Ze zitten nu mooi met zijn 5en op een rij in het zonnetje, veel meer zullen we niet meer zien
Zonnen, slapen af en toe een spelletje, koken, eten afwassen.
Ja het is voor hun ook 'uitzitten' nu en wachten op wat komen gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alle gespreksonderwerpen zijn inmiddels ook wel op.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Wie weet plaatselijk noodweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Er had iemand gevraagd over dat vliegtuigje??Danke 🌼🌷🪻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das wat anders je inslapers en slaappillenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft slaappillen zelf mee genomen. Overigens zijn slaappillen alleen om in te slapen..
Weer niet-roti? Of... noti?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
De voorraadkamer is open.
Voor 2 dagen eten.
Hetzelfde als gisteren..
Nee dat is wel heel duidelijk gewordenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:53 schreef Linnied het volgende:
Jolien zei tegen mattheus (toen ze weer ergens suiker in deed in de keuken) dat ze voor niemand in het huis op haar figuur hoefde te letten (zoiets). Hij reageerde niet en ze zei "toch?"...
Vervolgens lachend... en buiten het huis blijkbaar ook niet meer (zoiets hoor. Niet letterlijk..)
Ze lijkt er niet echt mee te zitten
In haar introductiefilmpje zei ze duidelijk dat ze ging mannen verleiden om vooruit te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:53 schreef Linnied het volgende:
Jolien zei tegen mattheus (toen ze weer ergens suiker in deed in de keuken) dat ze voor niemand in het huis op haar figuur hoefde te letten (zoiets). Hij reageerde niet en ze zei "toch?"...
Vervolgens lachend... en buiten het huis blijkbaar ook niet meer (zoiets hoor. Niet letterlijk..)
Ze lijkt er niet echt mee te zitten
volgens mij zei hij dat hij Mattie riep als Matti zijn puzzel af hadquote:Op maandag 24 maart 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
BB neemt nog even Mattie op de hak.
Iedereen is bijna al bij BB geroepen maar Mattie nog niet .
Hij riep iedereen behalve ik.
Waarop BB zei.....ik zoek nog een puzzel en dan roep ik je.....![]()
![]()
volgens mijn zei BB dat Mattie eerst de puzzel af moest maken voor BB hem riepquote:Op maandag 24 maart 2025 13:57 schreef zodeju het volgende:
BB neemt nog even Mattie op de hak.
Iedereen is bijna al bij BB geroepen maar Mattie nog niet .
Hij riep iedereen behalve ik.
Waarop BB zei.....ik zoek nog een puzzel en dan roep ik je.....![]()
![]()
dat verstond ik ook net terug geluisterd en dat was het ookquote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zei hij dat hij Mattie riep als Matti zijn puzzel af had
Oh dan heb ik het verkeerd verstaan....Die zin is nog veel leuker.....vandaar dat Jordy het jaartal 2026 zei.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn zei BB dat Mattie eerst de puzzel af moest maken voor BB hem riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |