Die is toch ook nep ?quote:
zijn basilicum potten die ze zo binnen hebben gekregen volgens mijn en Jane heeft dat op een kist gezetquote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Maar wat het is?
Misschien hebben ze wat van de kruiden in aarde gedaan maar hoe kwamen ze aan die aarde?
Alles is nep daar
Kruiden in een potjequote:Op maandag 24 maart 2025 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier om ging
[ afbeelding ]
Ja deze.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier om ging
[ afbeelding ]
ja die bouwgeluiden zijn irritant op de achtergrondquote:Op maandag 24 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jane relaxed bezig met de kruiden in een potje en op de achtergrond is iemand ergens op aan het meppen..hameren ..slaan
Knap dat jij op afstand kan zien dat ze water nodig hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
in plaat de sliertjes van de kruiden te rangschikken mag ze ze wel eens water geven
Het is COS niet COUquote:Op maandag 24 maart 2025 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Knap dat jij op afstand kan zien dat ze water nodig hebben
Ja daarom vind ik die laatste weken wat minderquote:Op maandag 24 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze er toch vrolijk bij vanmorgen, net Sharice voor zich uitstarend, en Jordy ook al een hele tijd
Niet echt met hun vrolijkste gezicht
Het is echt uitzitten volgens mij wat ze nu aan het doen zijn
Ja is het ook. Onderling gedoe is er dan ook niet zo vaak omdat ze nog maar met een paar man zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik die laatste weken wat minder
Volgens mij kwam dat omdat amber had gezegd dat ze het onderwerp Jeff hierbuiten wel bespraken.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"
Volgens mij beslist de kijker dan maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 24 maart 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Onderling gedoe is er dan ook niet zo vaak omdat ze nog maar met een paar man zijn.
Volgende week is het helemaal erg denk ik. Spelen ze in de laatste week nog wel spellen of was het dan echt de kijker die beslist wie 1 2 of 3 werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |