quote:Op zondag 23 maart 2025 22:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jane zaagt er nog een paar om in het amsterdamse bos
ik heb nog niet van Jeff online vernomen dat het voorbij is hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
dacht inderdaad dat ze pas buiten zouden proberen of het iets serieus kon worden, blijkbaar gaat dat al niet gebeuren
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
ff 2 minuten je pielemuis in het vuur en dan zeggen , 2 minuten is niet zo lang
Niemand weet dat het op zo'n schaal gebeurt.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:30 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijk trouwens hoe druk mensen zich hier kunnen maken om het stelen van wat snacks en snoepjes. Iedere bewoner in het huis weet al weken lang dat het gebeurt maar geen haan die er daar om kraait. Get a life zou ik zeggen. Er zijn ergere dingen in de wereld
***Mod Edit Hou het nu eens bij de bewoners***quote:Op zondag 23 maart 2025 22:30 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijk trouwens hoe druk mensen zich hier kunnen maken om het stelen van wat snacks en snoepjes. Iedere bewoner in het huis weet al weken lang dat het gebeurt maar geen haan die er daar om kraait. Get a life zou ik zeggen. Er zijn ergere dingen in de wereld
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
en weer 2 strafstreams, kan dot die streams bedienen ofzo
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
en weer 2 strafstreams, kan dot die streams bedienen ofzo
Een optimistisch mens! Ik hou ervan.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:39 schreef odie22 het volgende:
of nieuw hout en champie in de voorraadkamer![]()
Morgen Matt en Jordy maar koken, kunnen de dames een keer afwassen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
en weer dezelfde die de afwas moeten doen, gisteravond ook al
er is er 1 die wast echt zelden afquote:Op zondag 23 maart 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
dat vind ik wel altijd een nadeel van zoveel afvallen, het huid was zo los erbij hangtquote:
dat is toch alleen van hun eigen snoep en snackgedoe wat ze nu aan het afwassen zijn?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
Die stond er toch de eerste week?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:52 schreef engine het volgende:
Volgend seizoen een weegschaal dan weten we zeker wie wat of niet aangekomen is
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
zitten weer flink wat extra kipfilets in de bh gepropt
Ja toen wel.quote:
is er verschil danquote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Wel fijn dat er weinig te zien is op stream. Kan ik eindelijk weer kwalitatief sterke dingen kijken zoals Bennie ipv BB
Weet wat al?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Jolien weet het al , puur door de manier waarop er op haar geregeerd werd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
was janequote:Op zondag 23 maart 2025 23:18 schreef Was-beer het volgende:
Er was net nog iemand in de woonkamer. Jordy vroeg: wat doe jij dan? Diegene was haar waterfles aan het vullen maar ik kon niet zien of het Jane of Sharice was
Elsa was ook bij niels lelijk over jordy. Ik snap dat niet je bent uit het programma laat het gaan. Net zoals de kijkers de personen die eruit zijn lekker hun leven verder moeten gunnen. Ik gun ze allemaal een fijn leven thuis.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel en Elsa the Jane promotie crew en toevallig bij een vriend van Jane ook
lekker zuur over de andere ook vooral Axel weer over Jordy![]()
THE KING FAISEL SHOW · Episode
Snap dat ook niet. Je ziet er dan vooral zelf lelijk uit vaak. Je doet jezelf geen plezier.quote:Op maandag 24 maart 2025 05:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa was ook bij niels lelijk over jordy. Ik snap dat niet je bent uit het programma laat het gaan. Net zoals de kijkers de personen die eruit zijn lekker hun leven verder moeten gunnen. Ik gun ze allemaal een fijn leven thuis.
Ze zijn gelijk allemaal goed wakkerquote:Op maandag 24 maart 2025 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Liedje goed geraden. .. 500 euro verdiend.
De grote ochtendhumeurshow met Janequote:Op maandag 24 maart 2025 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik ben spontaan sjachrijnig geworden.
Ik snap nu ook waarom er niemand een ontbijtje komt maken ..quote:Op maandag 24 maart 2025 06:55 schreef engine het volgende:
[..]
Snap dat ook niet. Je ziet er dan vooral zelf lelijk uit vaak. Je doet jezelf geen plezier.
ja dat begrijp ik ook niet hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 05:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa was ook bij niels lelijk over jordy. Ik snap dat niet je bent uit het programma laat het gaan. Net zoals de kijkers de personen die eruit zijn lekker hun leven verder moeten gunnen. Ik gun ze allemaal een fijn leven thuis.
Oeh wat zuur. Echt ongelooflijk cringe.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel en Elsa the Jane promotie crew en toevallig bij een vriend van Jane ook
lekker zuur over de andere ook vooral Axel weer over Jordy![]()
THE KING FAISEL SHOW · Episode
Meer liedjes! Meer douche alarms!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
Jane is ze me chagi en boos willen krijgen moeten ze zo door gaan ( liedjes en douche alarm )
haha zou dat het zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom er niemand een ontbijtje komt maken ..
ja en Jordy en Jolien die om haar heen danstequote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
Jane is ze me chagi en boos willen krijgen moeten ze zo door gaan ( liedjes en douche alarm )
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar bestaan er video's van Jordy die zich reeds winnaar verklaard. Deze zouden gemaakt zijn vóór hij in het huis ging. Is dit echt zo of is dit fake news? Ik heb ze zelf niet gezien maar anderen blijkbaar wel. Iemand?
😆quote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.
Nee ze liep naar de douche en mopperde over de liedjes en nu het douche alarmquote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en Jordy en Jolien die om haar heen danste
Jordy begint weer te zingen op 1quote:
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar bestaan er video's van Jordy die zich reeds winnaar verklaard. Deze zouden gemaakt zijn vóór hij in het huis ging. Is dit echt zo of is dit fake news? Ik heb ze zelf niet gezien maar anderen blijkbaar wel. Iemand?
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zettenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet worden
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkelsquote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zetten
Zou een bak zijn: "Deelnemer aan Big Brother 2025 aangehouden wegens winkeldiefstal".quote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkels![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.
Iets als "hallo kijkers, als jullie dit zien, dan ben ik dus genomineerd enz enz."
Misschien heeft ie wel meer van dat soort filmpjes opgenomen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet worden
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zetten
DIt heeft allemaal toch niets met de stream te maken? Laten we het hebben over wat we op de streams zien en niet wat er op fb insta of X staatquote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkels![]()
Waarom hebben ze vuur vanavond?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:49 schreef Ireth het volgende:
Hé ze hebben hout gekregen voor het vuur vanavond! Stonden kratjes in de voorraadkamer!
misschien om dan op instagram te plaatsen kunnen mensen stemmenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.
Iets als "hallo kijkers, als jullie dit zien, dan ben ik dus genomineerd enz enz."
Misschien heeft ie wel meer van dat soort filmpjes opgenomen.
En Jolien een beetje vogelpoep in de ooghoeken.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Jane is laagjes aan het aanbrengen
Eyeliner laagjes
Mascara laagjes
Foundation laagjes
Dacht ik ook te verstaanquote:Op maandag 24 maart 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jane nu
Ik had slaappilletjes in
Gezellig denk ik. Gisteren avond zaten ze ook buiten en toen vroegen matti en jordy aan BB of ze nieuw hout mochten krijgen.quote:
Ja veel te veel make up, vind dat niet eens mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 08:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een beetje vogelpoep in de ooghoeken.
Zo jammer al die zooi. Heeft ze helemaal niet nodig.
Plamuren ja. Ga ik ook zo doen maar dan het kozijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Jane is laagjes aan het aanbrengen
Eyeliner laagjes
Mascara laagjes
Foundation laagjes
Beide nietquote:Op maandag 24 maart 2025 08:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Plamuren ja. Ga ik ook zo doen maar dan het kozijn.
Maar in het geval van de dames maakt het ze er niet mooier op, vooral Jolien niet.
hebben ze de laatste 2 a 3 avonden al gezelligquote:
was niet vreemd gedacht ivm die van Mattie en de ballen verstoppenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jordy had vannacht nog in de prullenbak gekeken of Jane echt het verband verschoond hadhij dacht dat ze een SM had. Ze lag al vroeg in bed en op het moment dat iedereen naar bed was ging zij er uit zegt Jordy
Ze had pijn, zei Sharice haar wond lag open.
Nou dit hoor ik nu ook voor het eerstquote:Op maandag 24 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die heeft bedacht dat je de appelstroop ook kunt gebruiken om sap van te maken ??
Aangezien ze daar niet veel keuzes hebben qua drinkenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dit hoor ik nu ook voor het eerst
Hoe doe je dat dan, ik heb het echt nog nooit gehoord?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien ze daar niet veel keuzes hebben qua drinken
Zou dit een optie zijn
Ze hebben elke avond een vuurtje , bespreken dan de good vibes, en hebben een dankbaarheids rondjequote:
Warm/kokend water met wat appelstroopquote:Op maandag 24 maart 2025 09:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, ik heb het echt nog nooit gehoord?
Ik ga dit thuis proberen, heb ook nog een potje staanquote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Warm/kokend water met wat appelstroop
Dan lost de suiker in de stroop op
En heb je een soort appelsap
Appelstroop theequote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar kom je nu meequote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan het meel ligt,quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef riri het volgende:
Wat een dik hoofd heeft Jane gekregen van al die meelsauzen die ze iedereen voorschotelde
Ja en sommige gebruiken echt veel suiker, als ik dat zou doen met mij diabetes lig ik in het Radboud ziekenhuisquote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan het meel ligt,
Welsuiker door saus
Geen last van hier.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Cupfighter het volgende:
Is FOK! Wat traag of ligt het aan mij
En Jane is niet eens een snoeperd. Maar al die koolhydraten/ suikers tikken wel aan. En aangezien ze ook nog extra suiker in het eten gooit…quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef riri het volgende:
Wat een dik hoofd heeft Jane gekregen van al die meelsauzen die ze iedereen voorschotelde
Koolhydraten zijn ook suikers.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welsuiker door saus
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomenquote:
De geraffineerde meel die ze gebruiken in die sausen zijn pure koolhydraten, zetten zich om in je lichaam in suikers dus niet zo moeilijk te begrijpen waarom ze zo aankomen, daarbij eten ze door die sauzen die ze gebruiken om gevuld gevoel te krijgen veel te eenzijdig, die sauzen, die pasta's werken allemaal eender als ze eenmaal in je lichaam zitten, alles wat je niet verbruikt door bewegen wordt op het eind omgezet van suikers weer naar vet en opgeslagen om de welbekende plekken waardoor je dik wordtquote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welsuiker door saus
Klopt, het is het snoepen en overal suiker opkwakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomen
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomen
Zolang ze niet boven hun caloriebehoefte eten is er niks aan de handquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.
Dat klopt wel, ik moet ook opletten met de koolhydraten als diabetes patiënt, oplossing is zilvervliesrijst en volkoren pastaquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.
Maar dat doen sommigen dus wel. Overigens kun je veel meer kcal eten als je de koolhydraten laat staan.(keto)quote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang ze niet boven hun caloriebehoefte eten is er niks aan de hand
Het zijn geen paar schepjes meel, er worden hele grote hoeveelheden geraffineerd meel wat geen enkele gezonde voedingswaarde heeft gebruikt voor die sauzen, normaal gebruik je een eetlepel thuis om saus te maken, hier in dit huis wordt er door Jane hele pannen vol saus gemaakt en dan elke dag door werkelijk alles heen, dat is geen koken meerquote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
er worden een paar schepjes meel gebruikt om een roux te maken, Ik kan me niet voorstellen dat dat zo vreselijk is dat iedereen daar kilo's van aankomt
De pasta's zijn misschien niet helemaal goed, zetten inderdaad aan
Maar het ligt volgens mij veel meer in het totaal niet bewegen, het vele tussendoor snoepen, het vele suiker gebruiken enz.
Toen het nog weekly basics waren, was er ook pasta en veel verse groente en vers fruit en normaal vlees, alleen geen suiker en zout
Toen viel iedereen af, ondanks dat er veel pasta werd gegeten.
Jordy vindt het vervelend dat Jane hem confronteerde met zijn sm ideequote:Op maandag 24 maart 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Jolien zeiken en zeuren over hun mede bewoners.
Niks is goed. Stook stook zeur zeur
Bla bla bla b la bla zielige lui
Heeft ie wel een punt...quote:Op maandag 24 maart 2025 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Dat ze om half negen al op bed liggen ... 1 avond ala, maar....
Ik vind half negen ook belachelijk vroeg, maar Jordy zelf ligt er ook wel eens vroeg inquote:
En aangezien je nergens dieper op in mag gaan…..quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste weken in BB zijn standaard niet de meest leuke weken voor de streams
Exact hetzelfde zat ik me net af te vragen terwijl ik keek naar een tanden poetsende Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is wel een goede toehoorder voor Jordy zijn gemor over de twee andere meiden want zij is beledigt omdat zij denkt/voelt niet serieus te worden genomen door hun.
Die boze blikken ook..
waar kijk ik naar
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste weken in BB zijn standaard niet de meest leuke weken voor de streams
Is geen grapjequote:
Ah leuk, het. Is wel spannend wie er gaat winnen natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Ik vond juist die laatste twee weken tot nu toe altijd wel interessant.
Maar de bewoners deden toen wel normaal tegen elkaar.
Niet deze hetze die al weken aan de gang is en steeds erger wordt..![]()
En het is besmettelijk
Goh best leerzaam die COSquote:Op maandag 24 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is geen grapje
Smeer het maar op je wallen
Foetsie
Volgens mij heeft ze een eigen bakje met medicijnen.quote:
Klopt slik het al jaren.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:36 schreef Ynti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een eigen bakje met medicijnen.
Daar zit tramadol in. Dat zei Jane zelf. Daar hadden zij en Sharice het over in de voorraadkamer. BB had paracetamol gegegeven ipv ibuprofen.
Tramadol is best een heftige pijnstiller volgens mij
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoor ze niet meer over die ratten buiten.
ja das waar, maar zij begint er een gewoonte van te makenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind half negen ook belachelijk vroeg, maar Jordy zelf ligt er ook wel eens vroeg in
jammer hoor dat je weg gaat maar begrijpendquote:
Ben ik met je eensquote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja das waar, maar zij begint er een gewoonte van te maken
Mjah, het is dat of schoonmaken gok ik. De keuze is reuzequote:Op maandag 24 maart 2025 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En het is 9.30 en d'r wordt al weer buiten invde zitzak gelegen.... boeiende stream
Uit een tubetje.. wellicht aambeienzalf zoals @greysbones zei. Het ligt in z'n kast, en hij stond met de rug naar ons toe, dus niet echt te zien wat het was.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Sinds Amber is geweest doet Jolien minder flirterig tegen Mattheus heb ik de indruk.
Lijkt mij best zwaar te moeten samen leven met mensen waar je je kapot aan irriteert...quote:
dank je welquote:Op maandag 24 maart 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit een tubetje.. wellicht aambeienzalf zoals @:greysbones zei. Het ligt in z'n kast, en hij stond met de rug naar ons toe, dus niet echt te zien wat het was.
Ja dat hoorde ik haar ook gisteren zeggen. Want anders zou ze toegeven iets verkeerds te doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"
1. man/ vrouwquote:
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er gistermiddag op de stream was?
Matti was Jolien op de slaapkamer en haalde, volgens mij uit de tas van jordy, een verkleedpakje uit de tas. Het was een wit shirt met korte broek, met felle kleurtjes er op.
Matti en Jolien vonden het vreemd.
(Ik kon het gister niet direct vragen, en bij het teruglezen heb ik er niet over gelezen)
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemen
Had Matti dat niet aan met zijn voorstelling met pootjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Matti was Jolien op de slaapkamer en haalde, volgens mij uit de tas van jordy, een verkleedpakje uit de tas. Het was een wit shirt met korte broek, met felle kleurtjes er op.
(Ik kon het gister niet direct vragen, en bij het teruglezen heb ik er niet over gelezen)
* greysbones zet Jambers stem op overdag is hij een bewoner van het BB huis, ‘s avonds verandert hij in een horderquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemen
ja maar denk eerder dat dat voor Matti was, dat Mattie het dan even bij hem had neergelegen ofzoquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet Jambers stem op overdag is hij een bewoner van het BB huis, ‘s avonds verandert hij in een horder
Ja, dat weet ik dus niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Matti dat niet aan met zijn voorstelling met pootje
Het lijkt me sterk dat het van Jordy zelf isquote:Op maandag 24 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinneren
Het lijkt er wel op dat hij het mee wil nemen.
nee niet van hem zelf geloof ik, heb eigenlijk niet gezien ook hoor ben aan speculerenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinneren
Het lijkt er wel op dat hij het mee wil nemen.
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1quote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mattie had zo gekleurd jasje aanquote:Op maandag 24 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het van Jordy zelf is
Als Matti en Jolien zich erover verbazen
en weer moeten hun soort van kwaadspreken over de andere jammer vind ik dat op gewoon een normale rustige ochtendquote:Op maandag 24 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Sharice denkt dat het probleem niet zit in het open stellen van hen ..
( zegt ze al zittend in de kamer en de anderen zijn buiten )
Tis wat iedere keer weer duidelijk wordt
Zelfreflectie is een moeilijk iets
Bij Milena zag je dat op het zicht. Die was serieus wat bijgekomen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:52 schreef engine het volgende:
Volgend seizoen een weegschaal dan weten we zeker wie wat wel of niet aangekomen is
Lijkt me niet dat matti in de tas van jordy gaat zittenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Nee, dat waren fitness outfits.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1
Gebeurt beide kanten op deze ochtend .. zo zijn mensen nu eenmaal... Het is ok om slechts 1 kant te benoemen, maar weet dat niemand daar voor de ander onder doet.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en weer moeten hun soort van kwaadspreken over de andere jammer vind ik dat op gewoon een normale rustige ochtend
ja grote kans dat hij het gehouden heeft dan als souvenirquote:Op maandag 24 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1
was het vanmorgen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, dat waren fitness outfits.
Dat zat niet in de tas.
Jammer dat het jullie niet op is gevallen.
Nu blijft het speculazen.
Het is een inkoppertje.. maar ik maak hem niet !quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat matti in de tas van jordy gaat zitten
terug gekeken was gisteren, jammer anders hadden we terug kunnen kijkenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, dat waren fitness outfits.
Dat zat niet in de tas.
Jammer dat het jullie niet op is gevallen.
Nu blijft het speculazen.
quote:
Milena ook was op haar filmpje te zienquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee gister. (Ik had bezoek, en kon niet met het forum meelezen en reageren, ik weet ook de precieze tijd niet meer)quote:
zijn basilicum potten die ze zo binnen hebben gekregen volgens mijn en Jane heeft dat op een kist gezetquote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Maar wat het is?
Misschien hebben ze wat van de kruiden in aarde gedaan maar hoe kwamen ze aan die aarde?
Alles is nep daar
Kruiden in een potjequote:Op maandag 24 maart 2025 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier om ging
[ afbeelding ]
Ja deze.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier om ging
[ afbeelding ]
ja die bouwgeluiden zijn irritant op de achtergrondquote:Op maandag 24 maart 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jane relaxed bezig met de kruiden in een potje en op de achtergrond is iemand ergens op aan het meppen..hameren ..slaan
Knap dat jij op afstand kan zien dat ze water nodig hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
in plaat de sliertjes van de kruiden te rangschikken mag ze ze wel eens water geven
Het is COS niet COUquote:Op maandag 24 maart 2025 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Knap dat jij op afstand kan zien dat ze water nodig hebben
Ja daarom vind ik die laatste weken wat minderquote:Op maandag 24 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat zitten ze er toch vrolijk bij vanmorgen, net Sharice voor zich uitstarend, en Jordy ook al een hele tijd
Niet echt met hun vrolijkste gezicht
Het is echt uitzitten volgens mij wat ze nu aan het doen zijn
Ja is het ook. Onderling gedoe is er dan ook niet zo vaak omdat ze nog maar met een paar man zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik die laatste weken wat minder
Volgens mij kwam dat omdat amber had gezegd dat ze het onderwerp Jeff hierbuiten wel bespraken.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"
Volgens mij beslist de kijker dan maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 24 maart 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Onderling gedoe is er dan ook niet zo vaak omdat ze nog maar met een paar man zijn.
Volgende week is het helemaal erg denk ik. Spelen ze in de laatste week nog wel spellen of was het dan echt de kijker die beslist wie 1 2 of 3 werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |