Ja, dat weet ik dus niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Matti dat niet aan met zijn voorstelling met pootje
Het lijkt me sterk dat het van Jordy zelf isquote:Op maandag 24 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinneren
Het lijkt er wel op dat hij het mee wil nemen.
nee niet van hem zelf geloof ik, heb eigenlijk niet gezien ook hoor ben aan speculerenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinneren
Het lijkt er wel op dat hij het mee wil nemen.
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1quote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemen
Mattie had zo gekleurd jasje aanquote:Op maandag 24 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het van Jordy zelf is
Als Matti en Jolien zich erover verbazen
en weer moeten hun soort van kwaadspreken over de andere jammer vind ik dat op gewoon een normale rustige ochtendquote:Op maandag 24 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Sharice denkt dat het probleem niet zit in het open stellen van hen ..
( zegt ze al zittend in de kamer en de anderen zijn buiten )
Tis wat iedere keer weer duidelijk wordt
Zelfreflectie is een moeilijk iets
Bij Milena zag je dat op het zicht. Die was serieus wat bijgekomen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:52 schreef engine het volgende:
Volgend seizoen een weegschaal dan weten we zeker wie wat wel of niet aangekomen is
Lijkt me niet dat matti in de tas van jordy gaat zittenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er gistermiddag op de stream was?
Matti was Jolien op de slaapkamer en haalde, volgens mij uit de tas van jordy, een verkleedpakje uit de tas. Het was een wit shirt met korte broek, met felle kleurtjes er op.
Matti en Jolien vonden het vreemd.
(Ik kon het gister niet direct vragen, en bij het teruglezen heb ik er niet over gelezen)
Nee, dat waren fitness outfits.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1
Gebeurt beide kanten op deze ochtend .. zo zijn mensen nu eenmaal... Het is ok om slechts 1 kant te benoemen, maar weet dat niemand daar voor de ander onder doet.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en weer moeten hun soort van kwaadspreken over de andere jammer vind ik dat op gewoon een normale rustige ochtend
ja grote kans dat hij het gehouden heeft dan als souvenirquote:Op maandag 24 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die pakken hadden ze toen met dat dansen van jolien en keanu samen als sm. Alle mannen hadden er 1
was het vanmorgen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, dat waren fitness outfits.
Dat zat niet in de tas.
Jammer dat het jullie niet op is gevallen.
Nu blijft het speculazen.
Het is een inkoppertje.. maar ik maak hem niet !quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat matti in de tas van jordy gaat zitten
terug gekeken was gisteren, jammer anders hadden we terug kunnen kijkenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, dat waren fitness outfits.
Dat zat niet in de tas.
Jammer dat het jullie niet op is gevallen.
Nu blijft het speculazen.
quote:
Milena ook was op haar filmpje te zienquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |