Mjah, het is dat of schoonmaken gok ik. De keuze is reuzequote:Op maandag 24 maart 2025 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En het is 9.30 en d'r wordt al weer buiten invde zitzak gelegen.... boeiende stream
Uit een tubetje.. wellicht aambeienzalf zoals @greysbones zei. Het ligt in z'n kast, en hij stond met de rug naar ons toe, dus niet echt te zien wat het was.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"quote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Sinds Amber is geweest doet Jolien minder flirterig tegen Mattheus heb ik de indruk.
Lijkt mij best zwaar te moeten samen leven met mensen waar je je kapot aan irriteert...quote:
dank je welquote:Op maandag 24 maart 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit een tubetje.. wellicht aambeienzalf zoals @:greysbones zei. Het ligt in z'n kast, en hij stond met de rug naar ons toe, dus niet echt te zien wat het was.
Ja dat hoorde ik haar ook gisteren zeggen. Want anders zou ze toegeven iets verkeerds te doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had gisteren ook gezegd (nadat ze Amber had gesproken) "Ik ga me niet veranderen"
1. man/ vrouwquote:
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er gistermiddag op de stream was?
Matti was Jolien op de slaapkamer en haalde, volgens mij uit de tas van jordy, een verkleedpakje uit de tas. Het was een wit shirt met korte broek, met felle kleurtjes er op.
Matti en Jolien vonden het vreemd.
(Ik kon het gister niet direct vragen, en bij het teruglezen heb ik er niet over gelezen)
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemen
Had Matti dat niet aan met zijn voorstelling met pootjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:46 schreef Ynti het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er gistermiddag op de stream was?
Matti was Jolien op de slaapkamer en haalde, volgens mij uit de tas van jordy, een verkleedpakje uit de tas. Het was een wit shirt met korte broek, met felle kleurtjes er op.
Matti en Jolien vonden het vreemd.
(Ik kon het gister niet direct vragen, en bij het teruglezen heb ik er niet over gelezen)
* greysbones zet Jambers stem op overdag is hij een bewoner van het BB huis, ‘s avonds verandert hij in een horderquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.
Is het een setje van Jordy zelf? Dat kan hoor. Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van zijn show met potje misschien gekleurde pak? korte broek, wilt die misschien meenemen
ja maar denk eerder dat dat voor Matti was, dat Mattie het dan even bij hem had neergelegen ofzoquote:Op maandag 24 maart 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Jordy is echt een verzamelaar, heeft al veel souvenirs bewaard.
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet Jambers stem op overdag is hij een bewoner van het BB huis, ‘s avonds verandert hij in een horder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |