Ik vind half negen ook belachelijk vroeg, maar Jordy zelf ligt er ook wel eens vroeg inquote:
En aangezien je nergens dieper op in mag gaan…..quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste weken in BB zijn standaard niet de meest leuke weken voor de streams
Exact hetzelfde zat ik me net af te vragen terwijl ik keek naar een tanden poetsende Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is wel een goede toehoorder voor Jordy zijn gemor over de twee andere meiden want zij is beledigt omdat zij denkt/voelt niet serieus te worden genomen door hun.
Die boze blikken ook..
waar kijk ik naar
Aambeienzalf zou helpnenquote:
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste weken in BB zijn standaard niet de meest leuke weken voor de streams
Is geen grapjequote:
Ah leuk, het. Is wel spannend wie er gaat winnen natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Ik vond juist die laatste twee weken tot nu toe altijd wel interessant.
Maar de bewoners deden toen wel normaal tegen elkaar.
Niet deze hetze die al weken aan de gang is en steeds erger wordt..![]()
En het is besmettelijk
Goh best leerzaam die COSquote:Op maandag 24 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is geen grapje
Smeer het maar op je wallen
Foetsie
Volgens mij heeft ze een eigen bakje met medicijnen.quote:
Klopt slik het al jaren.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:36 schreef Ynti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een eigen bakje met medicijnen.
Daar zit tramadol in. Dat zei Jane zelf. Daar hadden zij en Sharice het over in de voorraadkamer. BB had paracetamol gegegeven ipv ibuprofen.
Tramadol is best een heftige pijnstiller volgens mij
Jordi zingt. Geen rat meer te zien in een omtrek van 20 km.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoor ze niet meer over die ratten buiten.
ja das waar, maar zij begint er een gewoonte van te makenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind half negen ook belachelijk vroeg, maar Jordy zelf ligt er ook wel eens vroeg in
jammer hoor dat je weg gaat maar begrijpendquote:
Ben ik met je eensquote:Op maandag 24 maart 2025 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja das waar, maar zij begint er een gewoonte van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |