Meer liedjes! Meer douche alarms!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
Jane is ze me chagi en boos willen krijgen moeten ze zo door gaan ( liedjes en douche alarm )
haha zou dat het zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom er niemand een ontbijtje komt maken ..
Moppersmurf is er niks bijquote:
ja en Jordy en Jolien die om haar heen danstequote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
Jane is ze me chagi en boos willen krijgen moeten ze zo door gaan ( liedjes en douche alarm )
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar bestaan er video's van Jordy die zich reeds winnaar verklaard. Deze zouden gemaakt zijn vóór hij in het huis ging. Is dit echt zo of is dit fake news? Ik heb ze zelf niet gezien maar anderen blijkbaar wel. Iemand?
😆quote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.
Nee ze liep naar de douche en mopperde over de liedjes en nu het douche alarmquote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en Jordy en Jolien die om haar heen danste
Jordy begint weer te zingen op 1quote:
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar bestaan er video's van Jordy die zich reeds winnaar verklaard. Deze zouden gemaakt zijn vóór hij in het huis ging. Is dit echt zo of is dit fake news? Ik heb ze zelf niet gezien maar anderen blijkbaar wel. Iemand?
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zettenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet worden
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkelsquote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zetten
Zou een bak zijn: "Deelnemer aan Big Brother 2025 aangehouden wegens winkeldiefstal".quote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |