Ik ga dit thuis proberen, heb ook nog een potje staanquote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Warm/kokend water met wat appelstroop
Dan lost de suiker in de stroop op
En heb je een soort appelsap
Appelstroop theequote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar kom je nu meequote:Op maandag 24 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan het meel ligt,quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef riri het volgende:
Wat een dik hoofd heeft Jane gekregen van al die meelsauzen die ze iedereen voorschotelde
Ja en sommige gebruiken echt veel suiker, als ik dat zou doen met mij diabetes lig ik in het Radboud ziekenhuisquote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan het meel ligt,
Welsuiker door saus
Geen last van hier.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef Cupfighter het volgende:
Is FOK! Wat traag of ligt het aan mij
En Jane is niet eens een snoeperd. Maar al die koolhydraten/ suikers tikken wel aan. En aangezien ze ook nog extra suiker in het eten gooit…quote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef riri het volgende:
Wat een dik hoofd heeft Jane gekregen van al die meelsauzen die ze iedereen voorschotelde
Koolhydraten zijn ook suikers.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welsuiker door saus
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomenquote:
De geraffineerde meel die ze gebruiken in die sausen zijn pure koolhydraten, zetten zich om in je lichaam in suikers dus niet zo moeilijk te begrijpen waarom ze zo aankomen, daarbij eten ze door die sauzen die ze gebruiken om gevuld gevoel te krijgen veel te eenzijdig, die sauzen, die pasta's werken allemaal eender als ze eenmaal in je lichaam zitten, alles wat je niet verbruikt door bewegen wordt op het eind omgezet van suikers weer naar vet en opgeslagen om de welbekende plekken waardoor je dik wordtquote:Op maandag 24 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welsuiker door saus
Klopt, het is het snoepen en overal suiker opkwakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomen
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van die paar schepjes meel ga je niet kilo’s aankomen
Zolang ze niet boven hun caloriebehoefte eten is er niks aan de handquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.
Dat klopt wel, ik moet ook opletten met de koolhydraten als diabetes patiënt, oplossing is zilvervliesrijst en volkoren pastaquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze eten pannenkoeken, brood, rijst, pasta, saus met meel en snoep. Ze eten nagenoeg alleen maar koolhydraten.
Maar dat doen sommigen dus wel. Overigens kun je veel meer kcal eten als je de koolhydraten laat staan.(keto)quote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang ze niet boven hun caloriebehoefte eten is er niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |