Mijn mening daarover is exact hetzelfde.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maarja was vorige keer ook dat jordy halve finale ticket had.
Met kans op finale.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
ze winnen een ticket voor een spel he
niet een ticket voor de finale
Dus 3 tickets waarvan 1 een finaleplek kan winnen als ik het goed begrijp.quote:
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
degene die het spel dan zal winnen
wint een ticket voor de finale
bizar
maar BB stuurt me veel te graag dit jaar
heel eerlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.
omdat anders Matti zou winnenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zijn het ook vrijwel allemaal puzzelspelletjes dit jaar ...
Ik gun het jane gewoon niet want ik heb gevoel dat die gevraagd is en daar gaat bb niet om mensen die al bekend zijn met programma's, zelfde heb ik bij matti al vind ik die als persoon aardig. Jordy en sharice zijn de 2 die geen ervaring hebben in tv enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik ergens dat Sharice het ticket wint, om te kijken in hoeveel bochten BB zich dan gaat wringen om nog enigszins spanning te houden en niet na vrijdag al met slechts 1 NL'er over te blijven.
Zo heeft iedereen z'n eigen favoriet en argumenten.....quote:Op maandag 24 maart 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik gun het jane gewoon niet want ik heb gevoel dat die gevraagd is en daar gaat bb niet om mensen die al bekend zijn met programma's, zelfde heb ik bij matti al vind ik die als persoon aardig. Jordy en sharice zijn de 2 die geen ervaring hebben in tv enzo
tsjaaaaaaa........quote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Of wellicht verbaast de gigantische achterban van Jane ons en gaat Jolien naar huis.
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 11:09 schreef Ireth het volgende:
Ze wachten nu op de 3e die gewonnen heeft begrijp ik?
dan is het helemaal voorspelbaarquote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom mag het publiek niet gewoon beslissen wie in de finale zit.
Er hebben dacht ik al twee belgische mannen achter elkaar gewonnen....quote:Op maandag 24 maart 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik hoop dat BB eens een echte alles is anders dit jaar doet
en gewoon alle 2 nl-ers eruit
lol .. moet ze het sap eruit aaien?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
Sharice mishandelt de appels(denk ik ) met de staafmixer
jepquote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er hebben dacht ik al twee belgische mannen achter elkaar gewonnen....Of kwam die militair niet uit Belgie twee jaar terug.
kokenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. moet ze het sap eruit aaien?
Nee, want dat haalt tegen het einde heel mijn interesse weg.....en merk je inderdaad het gedraai , desnoods met oprotpremie.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
maar dat boeit me echt totaal niet
of de winnaar nu vlaams is of Nl
Ja dat snap ik dus ook niet, maar goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom mag het publiek niet gewoon beslissen wie in de finale zit.
you can't win them allquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |