Ja gevraagd nuquote:Op maandag 24 maart 2025 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan Dotteke voor je veranderen in blues denk ik wel
Dacht ik ook even, want ze beginnen te "hangen"quote:Op maandag 24 maart 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
in plaat de sliertjes van de kruiden te rangschikken mag ze ze wel eens water geven
Net zoals de bewonersquote:Op maandag 24 maart 2025 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook even, want ze beginnen te "hangen"
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat ik bleus verkeerd getypt heb
@:Dotteke kan jij aanpassen aub
Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Gebeurd er een keer iets op zo'n dag, mogen we het weer niet zien.
Gebeurde er iets dan? Hahaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Gebeurd er een keer iets op zo'n dag, mogen we het weer niet zien.
Ik vind dat ajaleelee helemaal drie keer niets en dat van de mannen ook nietquote:Op maandag 24 maart 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ik van al de drie stukken de winnaar op de derde plaats had en nu weer gekeken maar blijf erbij.....tussen 1 en 2 vind ik moeilijk kiezen.....de een had heel veel werk ervan gemaakt en de tweede heb ik echt dubbel gelegen van het lachen....en nummer drie tsja was serieus en niet bedoelt denk ik met mooie attributen en zangkunst maar met veel herhaling van zinnen.
Das waar je hoort het nu ook te veel alle drie.....toevallig dacht ik hetzelfde bij ajaleelee zo ook te veel herhaling maar toen had ik het al gepost.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ajaleelee helemaal drie keer niets en dat van de mannen ook niet
Maar dat ajaleelee wordt je nu ook constant meer verveeld tijdens een SL
Team Poema hadden moeten winnenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:48 schreef zodeju het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ik van al de drie stukken de winnaar op de derde plaats had en nu weer gekeken maar blijf erbij.....tussen 1 en 2 vind ik moeilijk kiezen.....de een had heel veel werk ervan gemaakt en de tweede heb ik echt dubbel gelegen van het lachen....en nummer drie tsja was serieus en niet bedoelt denk ik met mooie attributen en zangkunst maar met veel herhaling van zinnen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : gewoon een kans he, om zo in de finale te geraken.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : gewoon een kans he, om zo in de finale te geraken.
Hoop niet dat sharice die wint.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind vrijstelling bij de laatste eliminatie nooit zo geweldig.
wat ik begrijp van Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft dus afgekeken bij Sharice ... slim ... soort van
Ahquote:Op maandag 24 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begrijp van Jolien
zag ze het toen Sharice vertrok
door haar weglopen en wegkijken kreeg ze een andere ingeving
niks over afkijken gehoord of begrepen
Maarja was vorige keer ook dat jordy halve finale ticket had.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom mag het publiek niet gewoon beslissen wie in de finale zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |