Geen issues gehad, de hele race gewoon kunnen kijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Ik zou je wifi of verbinding eens nakijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Dat heeft @Nattekat ook weleens, dan is je databundel opquote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestoptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Ja, dat snap ik, maar toch is dat zo - ik heb het al vaker gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestopt
Ik denk inderdaad dat het zoiets was. Nu ik er aan terug denk heb ik dat al eens eerder gehad. Irritant.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:58 schreef raptorix het volgende:
Maar was tevreden over kijken bij de Zwitser, stabiele stream van goede kwaliteit.
Raar.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
ook vertraagd vanaf 7u gekeken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar.
Hele race Max onboard gehad op de laptop, live timing op de tablet, hoofduitzending op tv en liep als een zonnetje.
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/
Ook geen reclames.
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...
Ik het niet zo dat je bij veel VPN tools je routing over je lokale netwerk niet over de VPN kan laten verlopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
klopt, het live programma schakelt dan door naar de after the race show. heb hetzelfde vaker gehad en dan de uitzending los opgezochtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:50 schreef Nizno het volgende:
ze gooien de stream uit inderdaad. had ik ook een keer dat ik met 10 min vertraging ofzo keek
Je zet de VPN aan alleen in de browserquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Kijk eens. Dit zijn de tips! Dank.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.
En de meeste grotere VPN-aanbieders hebben ook gewoon apps voor Android TV.
Welke VPN gebruik je hiervoor?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je zet de VPN aan alleen in de browser
Je cast je hele scherm naar de tv (zonder VPN)
Opgelost?
Niet gehadquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Even een heads up... de vriendelijke vriendjes van f1tv verkopen je gegevens door...
Staat ergens diep in de privacy policy dat ze je gegevens kunnen delen met geselecteerde partners. Maar dit is gewoon nigeriaanse prins niveau troep. Nederlands, Engels en Italiaans in 1 mailGelukkig altijd overal een uniek herleidbaar mailadres voor gebruikt dus direct te zien wie het door verkocht
![]()
[ afbeelding ]
Klein detail, ik ben al 4 jaar geen f1tv gebruiker meer
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar toch is dat zo - ik heb het al vaker gehad.
En dan baal je, maar als de race heel lang duurt dan zit je al bijna tegen de 3 uur aan.
Maar... het is wellicht nu eenmaal de techniek die stopt.
Workaround, als je even afgekoeld bent (want het duurt toch even voor de hh er staat):
Opnieuw starten en spoelen.
Klaar!
Ohw, die mail kreeg ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Even een heads up... de vriendelijke vriendjes van f1tv verkopen je gegevens door...
Staat ergens diep in de privacy policy dat ze je gegevens kunnen delen met geselecteerde partners. Maar dit is gewoon nigeriaanse prins niveau troep. Nederlands, Engels en Italiaans in 1 mailGelukkig altijd overal een uniek herleidbaar mailadres voor gebruikt dus direct te zien wie het door verkocht
![]()
[ afbeelding ]
Klein detail, ik ben al 4 jaar geen f1tv gebruiker meer
Wellicht dé tip voor:quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Maar dann nog wel een vraag van mij uit... Hoe doe je een refresh als je kijkt via Google TV met de F1 TV Pro app?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.
Gewoon terug gaan naar menu en dan de race opnieuw aanklikken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dann nog wel een vraag van mij uit... Hoe doe je een refresh als je kijkt via Google TV met de F1 TV Pro app?
Een volgende keer eens proberen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar menu en dan de race opnieuw aanklikken?
Goed om te weten. Merciquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Welke melding krijg je?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is echt weer waardeloos, het werkt gewoon niet.
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.quote:
App op een smart tv of op telefoon/tablet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.
Play en pauze doet dan eigenlijk niks.
Als ik dan bijvoorbeeld op een eerder tijdstip klik dan krijg ik ook min of meer direct het beeld van dat moment, maar ook daar "pauzeert/stopt" het beeld weer met de buffer blokjes ipv door te spelen.
Enige optie dan is om de app te sluiten en opnieuw te proberen.
Oke, ik heb al sinds twee seizoenen terug ofzo niet meer van die buffermomenten meegemaakt. Als je op andere momenten wel gewoon goed beeld hebt zal het niet aan je eigen wifi liggen neem ik aan. Misschien verbonden met een slechte server van ze. Maar dan zou het niet iedere keer een probleem zijn. Via welk apparaat gebruik je de app? Heb je een alternatief apparaat om daarmee te testen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.
Play en pauze doet dan eigenlijk niks.
Als ik dan bijvoorbeeld op een eerder tijdstip klik dan krijg ik ook min of meer direct het beeld van dat moment, maar ook daar "pauzeert/stopt" het beeld weer met de buffer blokjes ipv door te spelen.
Enige optie dan is om de app te sluiten en opnieuw te proberen.
Op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
App op een smart tv of op telefoon/tablet?
Ik neem aan dat opnieuw installeren en dergelijke al geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op mijn telefoon.
Het is net alsof soms de stream als het ware niet start/connect en daarom eeuwig blijft "bufferen".
En dat een herstart als het ware een nieuwe poging tot connecten is en soms wel werkt.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Er zit zelfs al een app genaamd Apple TV op mn TV, maar ik ging er vanuit dat dat een app niet ook nog binnen een andere app (F1 TV) kan bevatten. Blijkbaar dan wel dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:12 schreef THEFXR het volgende:
kan je niet de Apple app op je apparaat zetten?
ik luister liever F1TV zelfquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat thuis met F1 app en Olav Mol's GP commentaar?
Zit die synchroonknop nog erop?
Via de website van @hole1988quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat thuis met F1 app en Olav Mol's GP commentaar?
Zit die synchroonknop nog erop?
Nee dat kan niet en Apple TV app is de streamingdienst van Apple, net als Netflix, en die is wel beschikbaar op Android, om films en series te kijken als je een abo neemt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Er zit zelfs al een app genaamd Apple TV op mn TV, maar ik ging er vanuit dat dat een app niet ook nog binnen een andere app (F1 TV) kan bevatten. Blijkbaar dan wel dus?
Ik had zojuist trouwens voor het eerst last van regelmatig kwaliteitsverlies van de beelden tijdens de sprint, van hogere naar lagere kwaliteit en weer terug, elke halve minuut gedurende de hele race. Denk dat F1 TV nog even moet wennen aan de extra abbo’s of misschien de extra data voor 4K ondersteuning…geen idee.
We hadden net geconcludeerd dat @SiGNe gek wasquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commentaar van Viaplay viel tijdens de sprint vaak weg. Toen maar naar Sky gegaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
Op X ook al meerdere mensen die het hadden dus hij heeft gewoon gelijk hier.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We hadden net geconcludeerd dat @:Signe gek was
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor ononderbroken Viaplay geluid moet je F1TV Ultra Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op X ook al meerdere mensen die het hadden dus hij heeft gewoon gelijk hier.
ik had hetzelfde op F1TV.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commentaar van Viaplay viel tijdens de sprint vaak weg. Toen maar naar Sky gegaan.
Ook al tijdens de kwalificatie. Lekker rustig wel.quote:
Nee toch, ik kijk net eventjes op de F1 tvapp.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef 0108daniel het volgende:
F1TV pro is prima, gebruik ik al ruim een jaar ipv Viaplay wat ik daarvoor had.
1 ding stoort me wel ontzettend.
Vanochtend de kwalificatie en sprint race teruggekeken.
Op F1tv kan je keuzes maken welke je wilt zien.
Het plaatje dat er altijd bij staat is de uitslag/winnaar van de kwalificatie/race
Zo had Hamilton de sprintrace gewonnen, het plaatje wat erbij staat om de sprintrace terug te kijken was van een juichende Hamilton op zijn F1 auto.
Waarom doen ze dit?
Dit haalt toch direct de lol er vanaf als je gelijk al de uitslag weet?
Dit geldt overigens ook voor de race.
Dan wisselt dat blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee toch, ik kijk net eventjes op de F1 tvapp.
Bij de hoogtepunten sprint zie ik een Red Bull en bij de complete sprintrace zie ik een plaatje van de start in de eerste bocht.
Bij de kwalificatie zie ik een Mercedes
Ik kijk mobiel, maar dat is wel heel lame.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan wisselt dat blijkbaar.
Bij mij zie ik via de laptop op de site van de F1tv Pro bij de hoogtepunten kwalificatie sprint hamilton op zijn auto staan.
Bij de kwalificatie zie ik Piasti zijn auto (die ook de kwalificatie wint)
Ik zie nummer 4 op de auto, dus de auto van Norris met daarachter Hamilton.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef 0108daniel het volgende:
Dit inderdaad, ook bij het plaatje van de post race. Maar wij hebben dat alleen bij de weinige vroege wedstrijden, zou dat aan de andere kant van de wereld niet het wekelijkse probleem zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef 0108daniel het volgende:
Het plaatje dat er altijd bij staat is de uitslag/winnaar van de kwalificatie/race
Zo had Hamilton de sprintrace gewonnen, het plaatje wat erbij staat om de sprintrace terug te kijken was van een juichende Hamilton op zijn F1 auto.
Waarom doen ze dit?
Zouden ze zien dat ik het geluid direct wegdraai en geen fan ben van Viaplay?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan wisselt dat blijkbaar.
Bij mij zie ik via de laptop op de site van de F1tv Pro bij de hoogtepunten kwalificatie sprint hamilton op zijn auto staan.
Is er ook een premium voor geen viaplay?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor ononderbroken Viaplay geluid moet je F1TV Ultra Premium nemen @:Zipportal
Helderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat kan niet en Apple TV app is de streamingdienst van Apple, net als Netflix, en die is wel beschikbaar op Android, om films en series te kijken als je een abo neemt.
Ik had 1 moment tijdens de sprint dat het beeld wat wazig werd
Ik kijk alles op F1TV met de multiview app.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom doen ze dit?
Bedoel je NL commentaar, en direct Engels commentaar?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is er ook een premium voor geen viaplay?
Dat was toch niet de vraag?quote:
Dat hoeft niet eens meer. Je kunt tegenwoordig in de app zelf je taalvoorkeur instellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoel je NL commentaar, en direct Engels commentaar?
Stel je device in op Engels.
Dan springt hij meteen naar ENG / origineel.
Nog niet gevonden op mijn devices en manieren waarop ik kan kijken, maar ik zal het eens in de gaten houdenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens meer. Je kunt tegenwoordig in de app zelf je taalvoorkeur instellen.
Ik denk dat het toeval was wat je gisteren (alleen) bij de highlights zag.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:01 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ze laten inderdaad direct de uitslagen zien aan de plaatjes.
Jammer dat ze dat doen.
Iemand op reddit heft zijn beklag gedaan en antwoord gekregen.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het toeval was wat je gisteren (alleen) bij de highlights zag.
Vandaag zie je de winnaar ook niet bij de plaatjes van de samenvatting of van de race.
Zegt alleen niet zoveel dat antwoord, behalve dat Ernesto het doorzet naar het team dat er over gaatquote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iemand op reddit heft zijn beklag gedaan en antwoord gekregen.
[ afbeelding ]
Zitten alleen maar robots bij de klantenservice.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iemand op reddit heft zijn beklag gedaan en antwoord gekregen.
[ afbeelding ]
Mij liep het ook heel stroef, bleef maar zeuren dat mijn adres niet klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Werkt niet echt makkelijk.
Moest mijn abonnement verlengen maar als je een gewoon pro abonnement wil dan kan je geen jaarlijks abonnement afsluiten, alleen premium kan jaarlijks.
En ik kreeg bij het verlengen de melding dat ik een veld niet ingevuld zou hebben terwijl ik dat wel had gedaan, bleek blijkbaar een fout met de creditcard te zijn.
UItiendelijk maar via de android app gedaan, toen werkte het wel na een tijdje maar ook dar werkte het niet heel makkelijk.
en onder android heb ik steds beeld dat onderbroken word, geluid gaat wel normaal door.
Onder Edge geen probleem.
Het werkt ook met Roku, maar dat wordt in Nederland eigenlijk niet verkocht. Android TV zal nog wel even gaan duren, vrees ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:00 schreef Eagles89 het volgende:
Al nieuws of F1 TV ook 4K ondersteuning gaat leveren aan iets anders dan alleen Apple TV? Ik vind het best wel schandalig eigenlijk dat ze een Premium abbo hebben die zo specifiek is op alleen Apple TV.
Heb je wel je abonnement aangepast? Want 4K zie je alleen met F1TV Premium en niet met Pro.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:04 schreef Eagles89 het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Ga NU naar MediaMarkt om een Apple TV ding op te halen. Ik kijk de derde training in 4K op mn 77 inch Oled. TJAKKA the world is ours!!!
……en als ze volgende week aankondigen dat de F1 app ook Android en LG etc gaat ondersteunen…tja dat risico neem ik dan maar.
Ja dat was dus het punt…ik had een premium jaar abbo genomen begin dit jaar en toen bleek dus dat het helemaal niet ondersteund werd op mijn Google Chrmecast én LG TV. Mijn eigen fout want het werd wel vermeld, maar goed. Een paar races gewacht omdat ik er stiekem vanuit ging dat ze het wel zouden aanpassen (want wie heeft er nou Apple TV…) maar voorlopig ook geen berichten ontvangen dat ze de 4K ondersteuning op korte termijn gaan uitbreiden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:15 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Heb je wel je abonnement aangepast? Want 4K zie je alleen met F1TV Premium en niet met Pro.
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Nou, de eerste minuten van de derde training zijn bezig en ik moet gewoon bijna janken van genot. Wat.Een.Verschil. Ik zit slechts 2.5 meter van een 77 inch vandaan dus misschien dat dat ook wat uitmaakt lol, maar echt puur en puur genieten dit. HD voelt nu echt als 480p…
Het grootste verschil dat ik vind dat echt anders is nu van de stap van Full HD naar 4K, is onder andere de reclame stickers op de auto’s, die je nu opeens heel gedetailleerd kunt zien, en de details/reclame langs de baan, en de viezigheid op het asfalt die je nu veel beter ziet liggen.
Ik heb iig een manier gevonden om de decoder errors te omzeilen. Zolang de stream niet live is, maar een klein beetje delay heeft vinden er geen decoder errors plaats.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Dauthi het volgende:
Iemand anders ook problemen tijdens FP2 met de app?
Ik krijg decoder errors en https errors.
FP1 werkte vlekkeloos...
Ik ben het qua stats ongetwijfeld 1 miljoen procent met je eens. Maar wat doen de cijfers ertoe als ik een totaal andere persoonlijke kijk ervaring beleefquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
De upscaling van een al LG C of G Oled is zo goed dat je nauwelijks nog verschil ziet in 1080p en 4K.
Zeker bij de bitrates van streaming diensten kan je nauwelijks van echte 4K spreken.
De bitrate van F1tv premium met hdr is max 17 mbit, een bluray uhd met hdr heeft een max bitrate van 128. De bitrate van een HD bluray is overigens 40 mbit. Streaming heeft nog een hele lang weg te gaan om de optimale kwaliteit te vervullen.
Het verschil dat die beschrijft is ook meer de HDR, waardoor het beeld meer popt en je ook een illusie hebt dat het scherper lijkt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
De upscaling van een al LG C of G Oled is zo goed dat je nauwelijks nog verschil ziet in 1080p en 4K.
Zeker bij de bitrates van streaming diensten kan je nauwelijks van echte 4K spreken.
De bitrate van F1tv premium met hdr is max 17 mbit, een bluray uhd met hdr heeft een max bitrate van 128. De bitrate van een HD bluray is overigens 40 mbit. Streaming heeft nog een hele lang weg te gaan om de optimale kwaliteit te vervullen.
Dicht op een grote tv heeft er zeker iets mee te maken, en verschil is er ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben het qua stats ongetwijfeld 1 miljoen procent met je eens. Maar wat doen de cijfers ertoe als ik een totaal andere persoonlijke kijk ervaring beleefWant het verschil is echt significant. Ik zit dicht op een grote TV, misschien dat dat het verschil groter maakt natuurlijk. Maar ik durf mn handen in het vuur te steken dat iedere willekeurige voorbijganger hier in de straat direct het verschil ziet. Misschien (een stuk) minder enthousiast als ik als beeld/F1 liefhebber, maar iedereen zal dit verschil kunnen zien
Het is (voor de brillen/lenzen dragers) alsof je glazen/lenzen wat vies waren en je ze eindelijk hebt schoongemaakt:)
en hij koopt er nog Apple apparatuur door ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:34 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dicht op een grote tv heeft er zeker iets mee te maken, en verschil is er ook.
Hadden ze echter 1080p naar dezelfde bitrate gebracht als dat van 4K en hdr toegevoegd dan had je denk ik dezelfde ervaring gehad.
Wat dat betreft is het toch een verkooptruukje van een streamingdienst.
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hebben jullie ook dat eens in de zoveel dagen je ineens uitgelogd bent? IK had het net ineens tijdens de Q napraat sessie
Ik had het vorige week tijdens de race dat de stream er steeds uitknalde.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hebben jullie ook dat eens in de zoveel dagen je ineens uitgelogd bent? IK had het net ineens tijdens de Q napraat sessie
Soms, maar dan voornamelijk na de winter of zomerbreak wanneer je meerdere weken niet hebt ingelogd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nog nooit TIJDENS het kijken gehad maar wel regelmatig inderdaad als ik een paar dagen niet gekeken heb dat ik weer opnieuw moet inloggen. Is denk ik een soort beveiliging? Geen idee. Gelukkig gaat het tegenwoordig met die QR codes heel snel, even camera op de QR code die in beeld komt op de TV en klaarquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
kan wel, moet je op die pagina even het schuifje van jaarlijks omzetten naar maandelijks (die optie zag ik een tijdje geleden ook over het hoofd)quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn betaalgegevens waren blijkbaar verlopen en nu is mijn pro abonnement verdwenen. Ik kan nu geen nieuwe pro meer afsluiten. Kansloos
Ik had jaarlijks. Maandelijks abo is veel duurder. Ik betaalde 95 per jaar en anders is het 12 per maand. Spijtig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel, moet je op die pagina even het schuifje van jaarlijks omzetten naar maandelijks (die optie zag ik een tijdje geleden ook over het hoofd)
jaarlijks kun je nu alleen premium aanschaffenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had jaarlijks. Maandelijks abo is veel duurder. Ik betaalde 95 per jaar en anders is het 12 per maand. Spijtig.
Of is de jaarprijs ook weer flink omhoog gegaan?
Dus het abo wat ik had bestaat niet meer en is daarom verwijderd?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaarlijks kun je nu alleen premium aanschaffen
pro werd wel als jaarabo verlengd (met kostenverhogingen) bij mensen die het al hadden maar nieuw aanschaffen kon niet meer als jaarabo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dus het abo wat ik had bestaat niet meer en is daarom verwijderd?
Oké, bedankt voor de info. Naaiers dat ze hem zomaar bij mij verwijderd hebben. Dat wordt dan telkens maandabonnement aan en uit zetten wanneer ik wel of niet wil kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
pro werd wel als jaarabo verlengd (met kostenverhogingen) bij mensen die het al hadden maar nieuw aanschaffen kon niet meer als jaarabo.
Ja, ik heb hem maar op de Engelsen gezetquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:42 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van dubbel geluid tijdens de vrije training?
Je hoort ze eerst zachtjes praten op de achtergrond, en een seconde later hoor je het zelfde verhaaltje op normaal volume
Jup, zelfde hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:42 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van dubbel geluid tijdens de vrije training?
Je hoort ze eerst zachtjes praten op de achtergrond, en een seconde later hoor je het zelfde verhaaltje op normaal volume
Hadden ze er maar wat aan gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay was op de hoogte. Het probleem speelde alleen bij het Nederlandse commentaar, bij de stream van F1tv.
Had 'm overgezet naar het Engels.
hoezo doet jouw tv geen updates?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik wilde VT1 kijken maar moest de F1TV app updaten op mijn tv. Kan niet via de tv dus met apk bestand gedaan: https://www.apkmirror.com(...)289d1074992ac121d08c
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werktquote:
mijn tv is een frame dus kan de f1tv niet op, maar daarvoor heb ik chromecast en die doet gewoon updaten. gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werkt
Google is gestopt met de Chromecast-lijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn tv is een frame dus kan de f1tv niet op, maar daarvoor heb ik chromecast en die doet gewoon updaten. gelukkig
Misschien een wat oudere android versie op je TV?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werkt
wordt gewoon opgevolgd door Google TV Streamerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Google is gestopt met de Chromecast-lijn.
want, volgens Google is de chromecast niet meer nodig omdat SmartTV zelf apps kan draaien
F1TV doet het al een tijdje niet meer op Android TV. Dus als je die op je TV wil moet je met apks gaan klooien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien een wat oudere android versie op je TV?
Of hardware niet meer ondersteund.
Ik kijk zelf altijd via mijn PC, HDMI kabel naar de TV toe, nooit gekloot.
Tenzij F1 TV opeens geen Firefox meer ondersteund zoals een paar weken terug.. maar dan hebben we Edge nog.
Heb ik ook last van. Philips Android tv. Achterlijk gedoe dat ze die app niet gewoon in de playstore (mogen?) zetten terwijl hij wel gewoon werkt. En uiteraard kom je er altijd pas net achter dat er weer een update is als je de quali of race wilt kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou misschien ook te maken kunnen hebben met de user agent, dat was het probleem bij Firefox, werd de website alleen nog door chromium browsers ondersteund (ook Edge dus)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1TV doet het al een tijdje niet meer op Android TV. Dus als je die op je TV wil moet je met apks gaan klooien.
Denk dat het specifiek met Monaco te maken heeft (mag ik hopen). Ik had overigens gelukkig nog wel in elk geval soepel beeld en geen enkele keer een hapering 2 uur lang gekeken via Apple TV. Maar dus wel heel veel beelden heel duidelijk niet in 4Kquote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
ja ze hebben nu hun geld binnen met zoveel mensen die i hun 4K gimmik getuind zijn.
nu kunnen ze de kwaliteit weer wat laten gaan... slachtoffers hebben toch voor een jaar betaald
vreemdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
En zij heeft het gefikstTig schouderklopjes.
Gister een Formule 1 account gemaakt - betaald en gister P2 gezien. Daarna deed niks het meer.
Lekker chatten met de support. Reset x 12 . Niks hielp.
Toen toch maar naar Chrome, toevallig wel een account, nooit gebruikt behalve voor de gedeelde agenda met werk.
Die deed het wel.en dan ook nog - alleen thuis - weten te casten naar de tv. Wow.
Vragen blijven: gister wel ingelogd met Safari op mini 7 . En weer uitgelogd.
Daarna niets meer mogelijk. Iet Inloggen op site en niet inloggen op de app.
Was ook een tijdje met de Firefox browser, heeft te maken met de user-agent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
En zij heeft het gefikstTig schouderklopjes.
Gister een Formule 1 account gemaakt - betaald en gister P2 gezien. Daarna deed niks het meer.
Lekker chatten met de support. Reset x 12 . Niks hielp.
Toen toch maar naar Chrome, toevallig wel een account, nooit gebruikt behalve voor de gedeelde agenda met werk.
Die deed het wel.en dan ook nog - alleen thuis - weten te casten naar de tv. Wow.
Vragen blijven: gister wel ingelogd met Safari op mini 7 . En weer uitgelogd.
Daarna niets meer mogelijk. Iet Inloggen op site en niet inloggen op de app.
Geen idee waarover je het hebt😂 Eigenlijk ben ik een simpele user en pensionada.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was ook een tijdje met de Firefox browser, heeft te maken met de user-agent.
Firefox heeft het aangepast waardoor het weer werkt op F1 TV maar ik had toch ook wel een weekje een user-agent switcher nodig om te kunnen kijken.
Chromium browsers hebben er als het goed is geen last van
De user agent die in de browser ingebakken zit geeft aan welke browser het is maar je kan een plugin gebruiken om een website te laten denken dat het om een andere browser gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt😂 Eigenlijk ben ik een simpele user en pensionada.![]()
Het werkt
Maar jij bent modje in Sport, F1 weet dat en heeft jou speciale permissies gegevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap er echt niets van, want ik gebruik al het hele seizoen FF zonder extensies zonder problemen
Vlak Palmer niet uit. En Coulthard, ach... dat is Coulthardquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef RotatoR het volgende:
Ik vind het commentaar van Alex Jacques op het F1TV kanaal echt goed! De mix van enthousiasme, scherpte, neutraliteit en kennis van de regels is erg prettig. Denk wel de beste F1 commentator van dit moment.
Ik mis Buxton echt als kiespijn. Man man man ik kon die gast echt niet meer aanzien. In het begin was het aardig, maar daarna werd die kerel een karikatuur van zichzelf.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik mis die Canadees maar vooral Buxton echt enorm. Op dit moment zou ik blind kiezen voor het oude Ziggo. Buxton verzachtte de pijn enorm, maar die is sinds dit seizoen ook wegEnige positieve is 4K dat is echt super scherp en mooi op mn oled. Maar voor de rest vind ik t allemaal maar matig.
Juist dat was zo mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 08:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mis Buxton echt als kiespijn. Man man man ik kon die gast echt niet meer aanzien. In het begin was het aardig, maar daarna werd die kerel een karikatuur van zichzelf.
Cringe was datquote:Op woensdag 4 juni 2025 03:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Juist dat was zo mooizijn gridwalks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |