Zijn er meer mensen die dit ervaren met Firefox?quote:Unsupported Browser
This browser is currently unsupported. To experience F1 TV, please switch to an alternative browser. Please see our FAQs for more information
Die krijg ik ook. Apart.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die dit ervaren met Firefox?
Was een best lange tijd terug ook een keer, werkte het met een user-agent switcher alsnog maar ik ben vergeten hoe dat ook alweer moest.
| 1 | Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html) Chrome/142.0.0.0 Safari/537.36 |
Toch bijzonder dat ik al die tijd gewoon prima via Firefox kan kijken.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
Voor diegene die firefox willen gebruiken. Gebruik een user-agent switcher met de volgende string.
[ code verwijderd ]
Snap ik ook niet en er is iets in javascript geschreven die vertelt blokkeren die hap, kan het alleen niet vinden waar precies. Op het moment dat "Googlebot" in de user-agent zit werkt het opeens.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ik al die tijd gewoon prima via Firefox kan kijken.
Is me met https://webextension.org/listing/useragent-switcher.html nog niet gelukt helaas.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html) Chrome/142.0.0.0 Safari/537.36
Kies linksboven voor Bot en daarnaast voor Misc en selecteer dan Chrome 140..... Druk rechtsonder op Apply.quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is me met https://webextension.org/listing/useragent-switcher.html nog niet gelukt helaas.
Geen enkele van de aanpassingen die ik doe hebben zin dus ik zit nu maar op Edge aangezien dat toch al bij Win10 zat.
Top, dat werkt weerquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Kies linksboven voor Bot en daarnaast voor Misc en selecteer dan Chrome 140..... Druk rechtsonder op Apply.
[ afbeelding ]
Heuh ???…vorig jaar was het voor mij ¤ 142,99quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:00 schreef APK het volgende:
Mailtje gekregen dat mijn abo binnenkort automatisch verlengd wordt voor ¤94.99.
Valt mij wel mee dat het niet duurder wordt.
Vorig jaar ook al, blijkbaar is dit mijn jaarlijkse update in deze reeks:quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:15 schreef AnneX het volgende:
Heuh ???…vorig jaar was het voor mij ¤ 142,99
Hoe ken dat?
Zojuist ingelogd geweest en ik zag geen optie van ¤ 94,99
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:18 schreef APK het volgende:
Ik zag dat er weer 95 euro was afgeschreven van mijn creditcard, valt eigenlijk wel mee 8 euro per maand.
Proficiat.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, blijkbaar is dit mijn jaarlijkse update in deze reeks:
[..]
Als je via de Apple App Store een abo afsluit krijg je wel een optie 94,99 per jaarquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe ken dat?
Aha…dank je. Ga ik even kijken…quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je via de Apple App Store een abo afsluit krijg je wel een optie 94,99 per jaar
Heb je een iPhone/ipad? In dat geval kan je via de f1tv app dat abo afsluiten. Maar goed dat moet je dan dus wel allemaal al hebben, wel een belangrijk detail. En dan heb je dat abonnement via je Apple ID.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha…dank je. Ga ik even kijken…
Edit: snap het niet helemaal.
Er is een Apple Store en er is een app. store
De app. F1 : Het rode logo met witte letters.
Tja, dan verschijnt ‘open’ ….
De site met het account zegt ‘jaarlijks’ abbo.
Neem mij bij de hand, pretty please.
Dat klinkt als de prijs voor premium.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe ken dat?
Mini 7 iPad hier. En ik zie alleen de optie jaarabbo ¤ 142,..quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je een iPhone/ipad? In dat geval kan je via de f1tv app dat abo afsluiten. Maar goed dat moet je dan dus wel allemaal al hebben, wel een belangrijk detail. En dan heb je dat abonnement via je Apple ID.
Stel je gebruikt Android weet ik niet precies hoe het zit
Nu begrijp ik, dat een Viaplay abbo van vorig jaar een verlenging geeft vanquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt als de prijs voor premium.
Iedereen die voor de onderhandse deal van Viaplee een jaarabo heeft afgesloten betaalt nog die lagere prijs. Voor jou is dit de enige optie, of per maand betalen en volgens mij nog duurder uit zijn.
Was vroegah een mooi trucje om dat idd via Apple te omzeilen, maar die is helaas niet meer.
Vreemd 🤔quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mini 7 iPad hier. En ik zie alleen de optie jaarabbo ¤ 142,..
Nee, die uitzendrechtendeal die ervoor zorgde dat het jaarlijkse pakket verdwenen is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:35 schreef AnneX het volgende:
Nu begrijp ik, dat een Viaplay abbo van vorig jaar een verlenging geeft van
¤ 94,xx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |