Even een add-on downloaden die firefox als chrome laat identificeren. Waarschijnlijk heeft het te maken met het HEVC videocodec.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
Ik weet niet hoe je die info op dit moment kan zien. De "API" geeft mij voor alle landen die ik gecheckt hebt alleen Acces en Pro. Het is in ieder geval wel zo dat premium abonnementen wel aangemaakt zijn voor Nederland zowel met dat linkje in mijn post als via de play store. De tarieven die NL heeft zijn uniek, dus waarom zou je die instellen als je ze niet aanbiedt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kun je dit ook checken? Want het lijkt er dus op dat voor Nederland Viaplay weer dwars gaat liggen en we inderdaad beter digitaal naar België of India kunnen verhuizen.
Omdat waarschijnlijk alle abonnementsvormen voor alle landen in hun systeem wel aangemaakt worden, maar simpelweg niet altijd zijn af te sluiten. Zo kun je vanuit Nederland geen Nederlands jaarabonnement meer bestellen, maar vanuit België wel. (Met een NL Google of NL Apple-account krijg je in België, of waarschijnlijk elk ander land met F1TV, toch weer het Nederlandse jaarabonnement van ¤ 94,99 te zien). Duitse abonnementen zullen in hun systeem ook gewoon nog bestaan, maar zijn door nieuwe klanten niet meer af te sluiten. En zelfs de Britten kunnen via een omweg nog vrolijk abonnementen afsluiten en in ponden betalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die info op dit moment kan zien. De "API" geeft mij voor alle landen die ik gecheckt hebt alleen Acces en Pro. Het is in ieder geval wel zo dat premium abonnementen wel aangemaakt zijn voor Nederland zowel met dat linkje in mijn post als via de play store. De tarieven die NL heeft zijn uniek, dus waarom zou je die instellen als je ze niet aanbiedt?
Je wilt geen onnodige code in je applicatie, dus ik hou hoop dat het wel beschikbaar komt in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Omdat waarschijnlijk alle abonnementsvormen voor alle landen in hun systeem wel aangemaakt worden, maar simpelweg niet altijd zijn af te sluiten. Zo kun je vanuit Nederland geen Nederlands jaarabonnement meer bestellen, maar vanuit België wel. (Met een NL Google of NL Apple-account krijg je in België, of waarschijnlijk elk ander land met F1TV, toch weer het Nederlandse jaarabonnement van ¤ 94,99 te zien). Duitse abonnementen zullen in hun systeem ook gewoon nog bestaan, maar zijn door nieuwe klanten niet meer af te sluiten. En zelfs de Britten kunnen via een omweg nog vrolijk abonnementen afsluiten en in ponden betalen.
Dat NL Premium in hun systeem wel bestaat, betekent denk ik niet automatisch dat het ook daadwerkelijk is af te sluiten. Maar goed, ik kwam dat berichtje ook maar tegen op Tweakers. Even afwachten nog hoe het straks daadwerkelijk zit...
Misschien he, moet het met een omweg voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt geen onnodige code in je applicatie, dus ik hou hoop dat het wel beschikbaar komt in Nederland.
Dit begint pathetisch vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
@WismutWeilchen83 is het niet met je eens. ViaPlay is FANTASTISCH.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een nog grotere hekel aan dat tyfusbedrijf kon krijgen. Maar als dat waar is, hebben ze het voor elkaar.
Betaal jij de extra bandbreedte dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Fokkin irritant dat dit anno 2025 niet de standaard is.
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betaal jij de extra bandbreedte dan?
Bij AWS is niets goedkoop.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.
Ik kan je vertellen dat ze dat wel doen, voor zover ik weet werkt geen enkele streamingdienst met een eigen serverpark en van Netflix weet ik zeker dat ze daadwerkelijk bij AWS zitten.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze dat niet gebruiken voor end2end.
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef DX11 het volgende:
Mocht je wel f1tv willen kijken via firefox, deze addon maakt het zeer makkelijk:
https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/addon/chrome-mask/
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.
open about:config, maak een nieuwe string aan genaamd "general.useragent.override", zonder quotes uiteraard.
vul de string met deze tekst:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/133.0.0.0 Safari/537.36 Edg/133.0.0.0
herstarten is niet nodig.
Het is gewoon een instelling waardoor de webserver van F1TV denkt dat je Microsoft Edge gebruikt, dus zal F1TV niet de pagina tonen waarop staat dat de browser niet ondersteund is. Alles werkt gewoon perfect, net zelf getest. Je kunt gewoon F1TV kijken in Firefox.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er ergens in Milton Keys dan een Red Bull uit 2021 gestart wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |