Even een add-on downloaden die firefox als chrome laat identificeren. Waarschijnlijk heeft het te maken met het HEVC videocodec.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
Ik weet niet hoe je die info op dit moment kan zien. De "API" geeft mij voor alle landen die ik gecheckt hebt alleen Acces en Pro. Het is in ieder geval wel zo dat premium abonnementen wel aangemaakt zijn voor Nederland zowel met dat linkje in mijn post als via de play store. De tarieven die NL heeft zijn uniek, dus waarom zou je die instellen als je ze niet aanbiedt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kun je dit ook checken? Want het lijkt er dus op dat voor Nederland Viaplay weer dwars gaat liggen en we inderdaad beter digitaal naar België of India kunnen verhuizen.
Omdat waarschijnlijk alle abonnementsvormen voor alle landen in hun systeem wel aangemaakt worden, maar simpelweg niet altijd zijn af te sluiten. Zo kun je vanuit Nederland geen Nederlands jaarabonnement meer bestellen, maar vanuit België wel. (Met een NL Google of NL Apple-account krijg je in België, of waarschijnlijk elk ander land met F1TV, toch weer het Nederlandse jaarabonnement van ¤ 94,99 te zien). Duitse abonnementen zullen in hun systeem ook gewoon nog bestaan, maar zijn door nieuwe klanten niet meer af te sluiten. En zelfs de Britten kunnen via een omweg nog vrolijk abonnementen afsluiten en in ponden betalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je die info op dit moment kan zien. De "API" geeft mij voor alle landen die ik gecheckt hebt alleen Acces en Pro. Het is in ieder geval wel zo dat premium abonnementen wel aangemaakt zijn voor Nederland zowel met dat linkje in mijn post als via de play store. De tarieven die NL heeft zijn uniek, dus waarom zou je die instellen als je ze niet aanbiedt?
Je wilt geen onnodige code in je applicatie, dus ik hou hoop dat het wel beschikbaar komt in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Omdat waarschijnlijk alle abonnementsvormen voor alle landen in hun systeem wel aangemaakt worden, maar simpelweg niet altijd zijn af te sluiten. Zo kun je vanuit Nederland geen Nederlands jaarabonnement meer bestellen, maar vanuit België wel. (Met een NL Google of NL Apple-account krijg je in België, of waarschijnlijk elk ander land met F1TV, toch weer het Nederlandse jaarabonnement van ¤ 94,99 te zien). Duitse abonnementen zullen in hun systeem ook gewoon nog bestaan, maar zijn door nieuwe klanten niet meer af te sluiten. En zelfs de Britten kunnen via een omweg nog vrolijk abonnementen afsluiten en in ponden betalen.
Dat NL Premium in hun systeem wel bestaat, betekent denk ik niet automatisch dat het ook daadwerkelijk is af te sluiten. Maar goed, ik kwam dat berichtje ook maar tegen op Tweakers. Even afwachten nog hoe het straks daadwerkelijk zit...
Misschien he, moet het met een omweg voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt geen onnodige code in je applicatie, dus ik hou hoop dat het wel beschikbaar komt in Nederland.
Dit begint pathetisch vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
@WismutWeilchen83 is het niet met je eens. ViaPlay is FANTASTISCH.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een nog grotere hekel aan dat tyfusbedrijf kon krijgen. Maar als dat waar is, hebben ze het voor elkaar.
Betaal jij de extra bandbreedte dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Fokkin irritant dat dit anno 2025 niet de standaard is.
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betaal jij de extra bandbreedte dan?
Bij AWS is niets goedkoop.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.
Ik kan je vertellen dat ze dat wel doen, voor zover ik weet werkt geen enkele streamingdienst met een eigen serverpark en van Netflix weet ik zeker dat ze daadwerkelijk bij AWS zitten.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze dat niet gebruiken voor end2end.
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef DX11 het volgende:
Mocht je wel f1tv willen kijken via firefox, deze addon maakt het zeer makkelijk:
https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/addon/chrome-mask/
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.
open about:config, maak een nieuwe string aan genaamd "general.useragent.override", zonder quotes uiteraard.
vul de string met deze tekst:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/133.0.0.0 Safari/537.36 Edg/133.0.0.0
herstarten is niet nodig.
Het is gewoon een instelling waardoor de webserver van F1TV denkt dat je Microsoft Edge gebruikt, dus zal F1TV niet de pagina tonen waarop staat dat de browser niet ondersteund is. Alles werkt gewoon perfect, net zelf getest. Je kunt gewoon F1TV kijken in Firefox.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er ergens in Milton Keys dan een Red Bull uit 2021 gestart wordt.
Weinig premium danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoor klachten van mensen die premium hebben en maar op 1 apparaat tegelijk kunnen kijken, terwijl dit bij Pro wel kon.
Ja dat kan, maar 1 aan en uit knop vind ik toch echt een stuk makkelijker.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.
open about:config, maak een nieuwe string aan genaamd "general.useragent.override", zonder quotes uiteraard.
vul de string met deze tekst:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/133.0.0.0 Safari/537.36 Edg/133.0.0.0
herstarten is niet nodig.
Bij pro mocht je btw ook altijd al maar op 1 apparaat tegelijk kijken, dit heeft altijd in de voorwaarden gestaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoor klachten van mensen die premium hebben en maar op 1 apparaat tegelijk kunnen kijken, terwijl dit bij Pro wel kon.
Ik dacht dat mijn account geblokkeerd was vanwege VPN, bleek een fout paswoord te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
Ze hebben bij mij 94.99 afgehouden op mijn visa terwijl dat vorig jaar niet kon en later wel maar toen was mijn account verdwenen dus heb ik het geld terug gehaald omdat ik toch niet kon kijken en d8 in mijn onschuld dat het daarmee klaar was.
Nu zie ik net dat ze toch 94,99 afgehouden hebben terwijl mijn account dus verdwenen is.
Ik heb betaald maar kan niet kijkenkan ik de visa er weer achteraan zetten om het geld terug te halen, maar moet ik ook eerst weer een ellenlange mailwisseling met f1 tv gaan houden om bewijs te vergaren.
stomme F!
Hoe kan je account nou verdwenen zijn..?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
Ze hebben bij mij 94.99 afgehouden op mijn visa terwijl dat vorig jaar niet kon en later wel maar toen was mijn account verdwenen dus heb ik het geld terug gehaald omdat ik toch niet kon kijken en d8 in mijn onschuld dat het daarmee klaar was.
Nu zie ik net dat ze toch 94,99 afgehouden hebben terwijl mijn account dus verdwenen is.
Ik heb betaald maar kan niet kijkenkan ik de visa er weer achteraan zetten om het geld terug te halen, maar moet ik ook eerst weer een ellenlange mailwisseling met f1 tv gaan houden om bewijs te vergaren.
stomme F!
Duurde bij mij vorige week 2 minuten, tot ik in de chat zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb maar een mail gestuurd, eer dat ik iemand van de chat te pakken heb ben ik ook uren verder (als ik mazzel heb) + zijn het hoogstwaarschijnlijk personen waarvan engels niet hun moedertaal is en ze met google translate op een ander scherm zitten.
Mijn account is echt verdwenen want die konden ze vorig jaar ook al niet vinden
Oh dat is wel klote ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef Sorella het volgende:
Mijn account is echt verdwenen want die konden ze vorig jaar ook al niet vinden
11.02: Oké, ik moet je gesprek overdragen aan iemand van ons team om je hierbij te helpen. Een agent neemt contact met je op zodra we weer open zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duurde bij mij vorige week 2 minuten, tot ik in de chat zat.
Inderdaad gewoon terug laten halen door Visa en daarna deze kaart laten beëindigen en een nieuwe aanvragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
stomme F!
Ik hoop dat visa de papieren nog heeft, scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:44 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon terug laten halen door Visa en daarna deze kaart laten beëindigen en een nieuwe aanvragen.
En misschien is dat bewijs vergaren niet eens meer nodig als je Visa verwijst naar vorig jaar en aangeeft dat nu weer precies hetzelfde is gebeurd.
Ik lees juist dat het andersom is. Premium geeft 6 apparaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Beetje vergelijkbaar met mijn amazon.nl ervaring laatst:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:35 schreef Sorella het volgende:
[..]
11.02: Oké, ik moet je gesprek overdragen aan iemand van ons team om je hierbij te helpen. Een agent neemt contact met je op zodra we weer open zijn.
Ik ga deze chat nu sluiten. Bedankt dat u vandaag contact hebt opgenomen met F1TV.
Als je het vanuit de app afsluit schijnt dat nog steeds te kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef Sorella het volgende:
Wel jammer, voor die 95 euro had ik het wel een jaar willen doen.
Ik laat de upgrade aan mij voorbij gaan, maar Premium jaarabbo is nog steeds goedkoper dan Viaplayquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan upgraden
Echt letterlijk 0 van de voordelen is beschikbaar op Android. Stelletje eikels met hun dode mussen
grote voordeel is dat je ook de basis krijgt en zonder Viaplay een abo op F1tv kunt nemen dat goedkoper is dan Viaplayquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:35 schreef Droopie het volgende:
Tis nogal een gok, 142 euro vragen voor een dienst die zich nog niet bewezen heeft.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:23 schreef Jane het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het allemaal maar veel geld voor iets waar ik me eigenlijk steeds vaker aan erger. *
* ik heb het over F1 in het algemeen en niet een specifieke zender
Ja idd, bij pro nu maar op een apparaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees juist dat het andersom is. Premium geeft 6 apparaten.
Lira-genot ¤1,06 per maand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:35 schreef Zorro het volgende:
Mijn Zlotys zijn weer van mijn Revolut card af. Weer een jaar F1TV Pro voor 60 Euro
Is wel een stroomversnelling, met 4K concurrentie. Ik ga alvast sparen voor een fles champagne.quote:Op donderdag 6 maart 2025 04:35 schreef Eagles89 het volgende:
4K bij F1 TV is wel echt een enorme upgrade. Dat is extra geld gewoon waard. Hopelijk ziet iedereen dat in Nederland ook en zeggen ze massaal dat ViaPlee op. Dat ik de champagne dan eindelijk kan ontkurken als dat nieuwsbericht dan eindelijk op mijn beeldscherm verschijnt: ViaPlee is failliet.
In euro's betaal ik 49,99 in Portugal.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:35 schreef Zorro het volgende:
Mijn Zlotys zijn weer van mijn Revolut card af. Weer een jaar F1TV Pro voor 60 Euro
Superprijs voor 4K HDRquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh overigens zie ik dat F1TV premium in de APP! 142,99 per jaar kost.
Op zich. Alleen heb zelf geen eens 4K tv. Gewoon nog full HD tv. En weet niet of ik multi View zou gebruiken.quote:
Dit blijft zo leuk. Ook Deezer voor 8 euro per jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lira-genot ¤1,06 per maand.
Alleen jammer dat de stream waarschijnlijk niet meer te delen is...
Bij mij staat nog steeds 6 devices at any one time.quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja idd, bij pro nu maar op een apparaat
Moet dit niet in het Viaplay topic?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:50 schreef NY_Giant het volgende:
Het commentaar van Mol/Plooij op Grand Prix Radio is ook weer zonder VPN te beluisteren in Nederland:
Exclusieve radiorechten Formule 1 naar Grand Prix Radio door samenwerking Viaplay
Volgens mij zijn er redelijk veel Mol liefhebbers naar F1TV overgestapt, die vervolgens het commentaar van GPR gelijk legden met de beelden van F1TV. Dus prima heads up ook voor hier lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet dit niet in het Viaplay topic?
Mijn syncsite ook even aangepast.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er redelijk veel Mol liefhebbers naar F1TV overgestapt, die vervolgens het commentaar van GPR gelijk legden met de beelden van F1TV. Dus prima heads up ook voor hier lijkt me.
Ik krijg alleen wel dit te zien: "gpradio.hole1988.nl doesn’t support a secure connection". Of was dat altijd al zo?quote:
Website is idd geen https. Kan het wel inschakelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wel dit te zien: "gpradio.hole1988.nl doesn’t support a secure connection". Of was dat altijd al zo?
N26 geeft tegenwoordig Nederlandse kaartnummers uit dus dat zou gewoon moeten lukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:14 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand of je per maand kan betalen met een N26 CreditCard?
Volgens mij moet je Viaplay en F1TV opnieuw synchroniseren. Hier ongeveer halverwege de pagina: https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:54 schreef King_Merc het volgende:
Hmm met viaplay heb je toch ook een combi met F1tv ? Zegt dat ik me moet abonneren..
Wat is de website nu? Ik zit nu steeds handmatig te syncen via die GPR app. Dank!quote:Op maandag 10 maart 2025 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Website is idd geen https. Kan het wel inschakelen.
Edit: Ingeschakeld.
http://gpradio.hole1988.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat is de website nu? Ik zit nu steeds handmatig te syncen via die GPR app. Dank!
Modem resetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:00 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb zojuist de trainingen gekeken maar helaas geen 4K. Van alles geprobeerd, op Apple devices, via casten, rechtstreeks via een Google Chromecast, én rechtstreeks op mijn LG 77 inch Oled. Geen enkele keer 4K
Die multiview werkt dan weer wel heel erg fijn, én ik heb al getest om live te kunnen kijken op meerdere devices wat ook werkt gelukkig.
Ook is nieuw dat je nu eindelijk boardradios kunt luisteren in plaats van naar standaard commentaar terwijl je wel naar het standaard scherm kijkt, ook een mooie verbetering. En er zijn wat talen bij, maar dat gebruik ik niet.
Maar 4K vond ik het belangrijkste en dat lijkt nog niet te werken…misschien nog een update later dit weekend of anders voor de volgende race.
Heb je je ook ingelezen in de compatibiliteit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:00 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb zojuist de trainingen gekeken maar helaas geen 4K. Van alles geprobeerd, op Apple devices, via casten, rechtstreeks via een Google Chromecast, én rechtstreeks op mijn LG 77 inch Oled. Geen enkele keer 4K
Die multiview werkt dan weer wel heel erg fijn, én ik heb al getest om live te kunnen kijken op meerdere devices wat ook werkt gelukkig.
Ook is nieuw dat je nu eindelijk boardradios kunt luisteren in plaats van naar standaard commentaar terwijl je wel naar het standaard scherm kijkt, ook een mooie verbetering. En er zijn wat talen bij, maar dat gebruik ik niet.
Maar 4K vond ik het belangrijkste en dat lijkt nog niet te werken…misschien nog een update later dit weekend of anders voor de volgende race.
Misschien moet je het iets duidelijker verwoorden want dit is enigszins wartaalquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:52 schreef AnneX het volgende:
Wilde ‘even’ van provider wisselen, omdat vanwege verhuizing de huidige (ziggo) niet meer werkt.
Lijkt allemaal deaudvermoord. Raar gedoe met “current ww” van f1 site? F1 app? van eerdere provider? van nieuwe provider?
Dan maar naar de bot service. Even wachten tot maandag😇
Edit: oh shut…de ipad mini 4 heeft geen iOs 16en de f1 app wordt niet eens geladen.
I.p.v. casten kan er dan ook rechtstreeks via een/ de app op tv worden gekeken?
Abbo loopt tot 26 maart.
#noob
Voor die paar euro meer heb ik er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken…ik ging er blind vanuit dat als het via het ene niet zou werken, ik dan nog genoeg andere opties om de F1 app te kunnen gebruiken had, waar de 4K dan wél op zou werken. Maar dat het bij állemaal niet zou werken had ik niet verwacht. Maar zelfs nu is er geen paniek, ik kan me toch niet voorstellen dat dit niet heel snel alsnog gaat werken, want de meerderheid zal hetzelfde hebben als ik en nu is het maar een klein select groepje waar het wél werkt, dat kan toch niet de bedoeling zijn……quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je je ook ingelezen in de compatibiliteit?
Ik heb het daarom niet genomen.
Apple tv of Roku, daar werkt het op. Android niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Voor die paar euro meer heb ik er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken…ik ging er blind vanuit dat als het via het ene niet zou werken, ik dan nog genoeg andere opties om de F1 app te kunnen gebruiken had, waar de 4K dan wél op zou werken. Maar dat het bij állemaal niet zou werken had ik niet verwacht. Maar zelfs nu is er geen paniek, ik kan me toch niet voorstellen dat dit niet heel snel alsnog gaat werken, want de meerderheid zal hetzelfde hebben als ik en nu is het maar een klein select groepje waar het wél werkt, dat kan toch niet de bedoeling zijn……
Ik heb gister eerder vandaag FP3 gewoon met Firefox bekeken zonder een user agent wisseltruc.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het useragent trucje werkt zo te zien niet meer op Firefox![]()
Na een tijdje (toch) wel weer. Net ff niet. Mooi.
Ik logde net ff in om te zien wanneer F3 begon en kon niet aanmelden op FF maar wel op Chrome. Dus ik schrok al.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb gister eerder vandaag FP3 gewoon met Firefox bekeken zonder een user agent wisseltruc.
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien moet je het iets duidelijker verwoorden want dit is enigszins wartaal
F1 account.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.
Dat wil ik veranderen in het f1 account.
En dat lukt mij niet.
Er wordt gevraagd naar ‘current password” en welk password bedoelt men dan.
“Current” van de oude provider, van de nieuwe provider, van het f1 account?
Misschien dat iemand hier het weet of eerder mee te maken heeft gehad…
Ik snap niet waarom je aan F1TV moet doorgeven dat je een nieuwe andere internetprovider hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.
Dat wil ik veranderen in het f1 account.
En dat lukt mij niet.
Er wordt gevraagd naar ‘current password” en welk password bedoelt men dan.
“Current” van de oude provider, van de nieuwe provider, van het f1 account?
Misschien dat iemand hier het weet of eerder mee te maken heeft gehad…
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1 account.
Ik neem tenminste aan dat je je emailadres wil aanpassen in F1TV.
Bij sommige veranderingen in je account dien je je wachtwoord mee te sturen. Stel dat iemand je gehackt heeft en je cookies kopieert dan kan diegene zo je e-mailadres aanpassen en je wachtwoord aanpassen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je aan F1TV moet doorgeven dat je een nieuwe andere internetprovider hebt.
Maar je kunt dus niet meer in je F1 account want je bent je password vergeten? Dat over current klinkt alsof je een passwordverandering probeert te doen en hij dus current vraagt en dan new?
Je hebt geen Viaplay nodig voor F1TV. Die kun je los afsluiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef AnneX het volgende:
Dank @:Eagles89 dat is de optie.
Alleen had ik (nog) niet door, dat er ook een viaplay account bijhoort nu Ziggo geen rechten heeft.
En daar heb ik ‘gewoon’ geen zin in. Zó sport minded zijn wij nou ook weer niet om Alles te volgen. En er zijn genoeg films voorradig op andere netten.
Genotquote:Op maandag 17 maart 2025 18:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hebt geen Viaplay nodig voor F1TV. Die kun je los afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |