Website is idd geen https. Kan het wel inschakelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wel dit te zien: "gpradio.hole1988.nl doesn’t support a secure connection". Of was dat altijd al zo?
N26 geeft tegenwoordig Nederlandse kaartnummers uit dus dat zou gewoon moeten lukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:14 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand of je per maand kan betalen met een N26 CreditCard?
Volgens mij moet je Viaplay en F1TV opnieuw synchroniseren. Hier ongeveer halverwege de pagina: https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:54 schreef King_Merc het volgende:
Hmm met viaplay heb je toch ook een combi met F1tv ? Zegt dat ik me moet abonneren..
Wat is de website nu? Ik zit nu steeds handmatig te syncen via die GPR app. Dank!quote:Op maandag 10 maart 2025 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Website is idd geen https. Kan het wel inschakelen.
Edit: Ingeschakeld.
http://gpradio.hole1988.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat is de website nu? Ik zit nu steeds handmatig te syncen via die GPR app. Dank!
Modem resetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:00 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb zojuist de trainingen gekeken maar helaas geen 4K. Van alles geprobeerd, op Apple devices, via casten, rechtstreeks via een Google Chromecast, én rechtstreeks op mijn LG 77 inch Oled. Geen enkele keer 4K
Die multiview werkt dan weer wel heel erg fijn, én ik heb al getest om live te kunnen kijken op meerdere devices wat ook werkt gelukkig.
Ook is nieuw dat je nu eindelijk boardradios kunt luisteren in plaats van naar standaard commentaar terwijl je wel naar het standaard scherm kijkt, ook een mooie verbetering. En er zijn wat talen bij, maar dat gebruik ik niet.
Maar 4K vond ik het belangrijkste en dat lijkt nog niet te werken…misschien nog een update later dit weekend of anders voor de volgende race.
Heb je je ook ingelezen in de compatibiliteit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:00 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb zojuist de trainingen gekeken maar helaas geen 4K. Van alles geprobeerd, op Apple devices, via casten, rechtstreeks via een Google Chromecast, én rechtstreeks op mijn LG 77 inch Oled. Geen enkele keer 4K
Die multiview werkt dan weer wel heel erg fijn, én ik heb al getest om live te kunnen kijken op meerdere devices wat ook werkt gelukkig.
Ook is nieuw dat je nu eindelijk boardradios kunt luisteren in plaats van naar standaard commentaar terwijl je wel naar het standaard scherm kijkt, ook een mooie verbetering. En er zijn wat talen bij, maar dat gebruik ik niet.
Maar 4K vond ik het belangrijkste en dat lijkt nog niet te werken…misschien nog een update later dit weekend of anders voor de volgende race.
Misschien moet je het iets duidelijker verwoorden want dit is enigszins wartaalquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:52 schreef AnneX het volgende:
Wilde ‘even’ van provider wisselen, omdat vanwege verhuizing de huidige (ziggo) niet meer werkt.
Lijkt allemaal deaudvermoord. Raar gedoe met “current ww” van f1 site? F1 app? van eerdere provider? van nieuwe provider?
Dan maar naar de bot service. Even wachten tot maandag😇
Edit: oh shut…de ipad mini 4 heeft geen iOs 16en de f1 app wordt niet eens geladen.
I.p.v. casten kan er dan ook rechtstreeks via een/ de app op tv worden gekeken?
Abbo loopt tot 26 maart.
#noob
Voor die paar euro meer heb ik er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken…ik ging er blind vanuit dat als het via het ene niet zou werken, ik dan nog genoeg andere opties om de F1 app te kunnen gebruiken had, waar de 4K dan wél op zou werken. Maar dat het bij állemaal niet zou werken had ik niet verwacht. Maar zelfs nu is er geen paniek, ik kan me toch niet voorstellen dat dit niet heel snel alsnog gaat werken, want de meerderheid zal hetzelfde hebben als ik en nu is het maar een klein select groepje waar het wél werkt, dat kan toch niet de bedoeling zijn……quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je je ook ingelezen in de compatibiliteit?
Ik heb het daarom niet genomen.
Apple tv of Roku, daar werkt het op. Android niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Voor die paar euro meer heb ik er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken…ik ging er blind vanuit dat als het via het ene niet zou werken, ik dan nog genoeg andere opties om de F1 app te kunnen gebruiken had, waar de 4K dan wél op zou werken. Maar dat het bij állemaal niet zou werken had ik niet verwacht. Maar zelfs nu is er geen paniek, ik kan me toch niet voorstellen dat dit niet heel snel alsnog gaat werken, want de meerderheid zal hetzelfde hebben als ik en nu is het maar een klein select groepje waar het wél werkt, dat kan toch niet de bedoeling zijn……
Ik heb gister eerder vandaag FP3 gewoon met Firefox bekeken zonder een user agent wisseltruc.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het useragent trucje werkt zo te zien niet meer op Firefox![]()
Na een tijdje (toch) wel weer. Net ff niet. Mooi.
Ik logde net ff in om te zien wanneer F3 begon en kon niet aanmelden op FF maar wel op Chrome. Dus ik schrok al.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb gister eerder vandaag FP3 gewoon met Firefox bekeken zonder een user agent wisseltruc.
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien moet je het iets duidelijker verwoorden want dit is enigszins wartaal
F1 account.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.
Dat wil ik veranderen in het f1 account.
En dat lukt mij niet.
Er wordt gevraagd naar ‘current password” en welk password bedoelt men dan.
“Current” van de oude provider, van de nieuwe provider, van het f1 account?
Misschien dat iemand hier het weet of eerder mee te maken heeft gehad…
Ik snap niet waarom je aan F1TV moet doorgeven dat je een nieuwe andere internetprovider hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
In andere woorden: vanwege verhuizen heb ik een andere provider.
Dat wil ik veranderen in het f1 account.
En dat lukt mij niet.
Er wordt gevraagd naar ‘current password” en welk password bedoelt men dan.
“Current” van de oude provider, van de nieuwe provider, van het f1 account?
Misschien dat iemand hier het weet of eerder mee te maken heeft gehad…
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1 account.
Ik neem tenminste aan dat je je emailadres wil aanpassen in F1TV.
Bij sommige veranderingen in je account dien je je wachtwoord mee te sturen. Stel dat iemand je gehackt heeft en je cookies kopieert dan kan diegene zo je e-mailadres aanpassen en je wachtwoord aanpassen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je aan F1TV moet doorgeven dat je een nieuwe andere internetprovider hebt.
Maar je kunt dus niet meer in je F1 account want je bent je password vergeten? Dat over current klinkt alsof je een passwordverandering probeert te doen en hij dus current vraagt en dan new?
Je hebt geen Viaplay nodig voor F1TV. Die kun je los afsluiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef AnneX het volgende:
Dank @:Eagles89 dat is de optie.
Alleen had ik (nog) niet door, dat er ook een viaplay account bijhoort nu Ziggo geen rechten heeft.
En daar heb ik ‘gewoon’ geen zin in. Zó sport minded zijn wij nou ook weer niet om Alles te volgen. En er zijn genoeg films voorradig op andere netten.
Genotquote:Op maandag 17 maart 2025 18:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hebt geen Viaplay nodig voor F1TV. Die kun je los afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |