Misschien he, moet het met een omweg voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt geen onnodige code in je applicatie, dus ik hou hoop dat het wel beschikbaar komt in Nederland.
Dit begint pathetisch vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
@WismutWeilchen83 is het niet met je eens. ViaPlay is FANTASTISCH.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een nog grotere hekel aan dat tyfusbedrijf kon krijgen. Maar als dat waar is, hebben ze het voor elkaar.
Betaal jij de extra bandbreedte dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Fokkin irritant dat dit anno 2025 niet de standaard is.
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betaal jij de extra bandbreedte dan?
Bij AWS is niets goedkoop.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bandbreedte is het probleem helemaal niet, dat is belachelijk goedkoop als alles verder al in orde is.
Ik kan je vertellen dat ze dat wel doen, voor zover ik weet werkt geen enkele streamingdienst met een eigen serverpark en van Netflix weet ik zeker dat ze daadwerkelijk bij AWS zitten.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze dat niet gebruiken voor end2end.
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef DX11 het volgende:
Mocht je wel f1tv willen kijken via firefox, deze addon maakt het zeer makkelijk:
https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/addon/chrome-mask/
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.
open about:config, maak een nieuwe string aan genaamd "general.useragent.override", zonder quotes uiteraard.
vul de string met deze tekst:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/133.0.0.0 Safari/537.36 Edg/133.0.0.0
herstarten is niet nodig.
Het is gewoon een instelling waardoor de webserver van F1TV denkt dat je Microsoft Edge gebruikt, dus zal F1TV niet de pagina tonen waarop staat dat de browser niet ondersteund is. Alles werkt gewoon perfect, net zelf getest. Je kunt gewoon F1TV kijken in Firefox.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er ergens in Milton Keys dan een Red Bull uit 2021 gestart wordt.
Weinig premium danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoor klachten van mensen die premium hebben en maar op 1 apparaat tegelijk kunnen kijken, terwijl dit bij Pro wel kon.
Ja dat kan, maar 1 aan en uit knop vind ik toch echt een stuk makkelijker.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ochja, even de useragent van Firefox aanpassen naar Microsoft Edge en het werkt weer.
open about:config, maak een nieuwe string aan genaamd "general.useragent.override", zonder quotes uiteraard.
vul de string met deze tekst:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/133.0.0.0 Safari/537.36 Edg/133.0.0.0
herstarten is niet nodig.
Bij pro mocht je btw ook altijd al maar op 1 apparaat tegelijk kijken, dit heeft altijd in de voorwaarden gestaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Ik hoor klachten van mensen die premium hebben en maar op 1 apparaat tegelijk kunnen kijken, terwijl dit bij Pro wel kon.
Ik dacht dat mijn account geblokkeerd was vanwege VPN, bleek een fout paswoord te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
Ze hebben bij mij 94.99 afgehouden op mijn visa terwijl dat vorig jaar niet kon en later wel maar toen was mijn account verdwenen dus heb ik het geld terug gehaald omdat ik toch niet kon kijken en d8 in mijn onschuld dat het daarmee klaar was.
Nu zie ik net dat ze toch 94,99 afgehouden hebben terwijl mijn account dus verdwenen is.
Ik heb betaald maar kan niet kijkenkan ik de visa er weer achteraan zetten om het geld terug te halen, maar moet ik ook eerst weer een ellenlange mailwisseling met f1 tv gaan houden om bewijs te vergaren.
stomme F!
Hoe kan je account nou verdwenen zijn..?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
Ze hebben bij mij 94.99 afgehouden op mijn visa terwijl dat vorig jaar niet kon en later wel maar toen was mijn account verdwenen dus heb ik het geld terug gehaald omdat ik toch niet kon kijken en d8 in mijn onschuld dat het daarmee klaar was.
Nu zie ik net dat ze toch 94,99 afgehouden hebben terwijl mijn account dus verdwenen is.
Ik heb betaald maar kan niet kijkenkan ik de visa er weer achteraan zetten om het geld terug te halen, maar moet ik ook eerst weer een ellenlange mailwisseling met f1 tv gaan houden om bewijs te vergaren.
stomme F!
Duurde bij mij vorige week 2 minuten, tot ik in de chat zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb maar een mail gestuurd, eer dat ik iemand van de chat te pakken heb ben ik ook uren verder (als ik mazzel heb) + zijn het hoogstwaarschijnlijk personen waarvan engels niet hun moedertaal is en ze met google translate op een ander scherm zitten.
Mijn account is echt verdwenen want die konden ze vorig jaar ook al niet vinden
Oh dat is wel klote ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef Sorella het volgende:
Mijn account is echt verdwenen want die konden ze vorig jaar ook al niet vinden
11.02: Oké, ik moet je gesprek overdragen aan iemand van ons team om je hierbij te helpen. Een agent neemt contact met je op zodra we weer open zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duurde bij mij vorige week 2 minuten, tot ik in de chat zat.
Inderdaad gewoon terug laten halen door Visa en daarna deze kaart laten beëindigen en een nieuwe aanvragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef Sorella het volgende:
stomme F!
Ik hoop dat visa de papieren nog heeft, scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:44 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon terug laten halen door Visa en daarna deze kaart laten beëindigen en een nieuwe aanvragen.
En misschien is dat bewijs vergaren niet eens meer nodig als je Visa verwijst naar vorig jaar en aangeeft dat nu weer precies hetzelfde is gebeurd.
Ik lees juist dat het andersom is. Premium geeft 6 apparaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
Beetje vergelijkbaar met mijn amazon.nl ervaring laatst:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:35 schreef Sorella het volgende:
[..]
11.02: Oké, ik moet je gesprek overdragen aan iemand van ons team om je hierbij te helpen. Een agent neemt contact met je op zodra we weer open zijn.
Ik ga deze chat nu sluiten. Bedankt dat u vandaag contact hebt opgenomen met F1TV.
Als je het vanuit de app afsluit schijnt dat nog steeds te kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef Sorella het volgende:
Wel jammer, voor die 95 euro had ik het wel een jaar willen doen.
Ik laat de upgrade aan mij voorbij gaan, maar Premium jaarabbo is nog steeds goedkoper dan Viaplayquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan upgraden
Echt letterlijk 0 van de voordelen is beschikbaar op Android. Stelletje eikels met hun dode mussen
grote voordeel is dat je ook de basis krijgt en zonder Viaplay een abo op F1tv kunt nemen dat goedkoper is dan Viaplayquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:35 schreef Droopie het volgende:
Tis nogal een gok, 142 euro vragen voor een dienst die zich nog niet bewezen heeft.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:23 schreef Jane het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het allemaal maar veel geld voor iets waar ik me eigenlijk steeds vaker aan erger. *
* ik heb het over F1 in het algemeen en niet een specifieke zender
Ja idd, bij pro nu maar op een apparaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees juist dat het andersom is. Premium geeft 6 apparaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |