Chromecast werkt hier ook (vooral tijdens de race) erg slecht. Dus ik kijk gewoon via de laptop aan de TV de races en dat gaat prima.quote:Op maandag 1 september 2025 14:38 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb nu al enkele races achter elkaar dat elke 5 ronden de buffering stopt, ik moet dan de casting stoppen en opniew starten en dan gaat het verder.
Ik ben er van overtuigd dat het mijn abbo of in ieder geval bij f1tv ligt, ik ben ondertussen verhuist (en ook van ziggo naar kpn glasvezel gegaan dus de verbinding zal het niet zijn), casting vanuit een andere telefoon geprobeerd en ook een andere tv met een andere chromecast.
Heeft iemand hier ook last van en eventueel een oplossing?
Het is inderdaad ook alleen tijdens de race, als ik achteraf de race terugkijk werkt het gewoon prima. kwalificatie werkt meestal ook prima.quote:Op maandag 1 september 2025 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chromecast werkt hier ook (vooral tijdens de race) erg slecht. Dus ik kijk gewoon via de laptop aan de TV de races en dat gaat prima.
je chromecast eens los halen van de stroom en dan gaan zoeken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:35 schreef Ypmaha het volgende:
Vraagje: ik heb dus een Philips ambilight televisie met f1tv erop geinstalleerd. Op de een of andere manier kan ik die app nergens meer vinden. Volgens mij moet ik daarvoor in het hoofdmenu van mijn televisie zijn, maar welke knop ik ook indruk op mijn afstandsbediening (home, terug, ingangssignaal) ik blijf maar in het menu van mijn chromecast hangen (waar hij niet staat), of in de appletv app.
de enige manier tot nu toe is met de chromecast afstandsbediening uit de chromecast gaan, maar die batterijen lijken heel snel leeg te gaan.
Hoe kom ik nou weer in het menu van mijn tv met de philips afstandsbediening?Want hij deed dat eerst wel, maar nu opeens niet meer
Om het app-menu op een Philips tv te openen, druk je op de "Home"-knop (huisje) op je afstandsbediening om naar het smart menu te gaan. Vervolgens navigeer je met de pijltjestoetsen naar het tabblad "Apps" om al je geïnstalleerde apps te bekijken. Je kunt dan een app selecteren en op de "OK"-knop drukken om deze te openenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:35 schreef Ypmaha het volgende:
Vraagje: ik heb dus een Philips ambilight televisie met f1tv erop geinstalleerd. Op de een of andere manier kan ik die app nergens meer vinden. Volgens mij moet ik daarvoor in het hoofdmenu van mijn televisie zijn, maar welke knop ik ook indruk op mijn afstandsbediening (home, terug, ingangssignaal) ik blijf maar in het menu van mijn chromecast hangen (waar hij niet staat), of in de appletv app.
de enige manier tot nu toe is met de chromecast afstandsbediening uit de chromecast gaan, maar die batterijen lijken heel snel leeg te gaan.
Hoe kom ik nou weer in het menu van mijn tv met de philips afstandsbediening?Want hij deed dat eerst wel, maar nu opeens niet meer
Daar staat hij ook niet bij. Volgens mij blijf ik in de Chromecast hangen, want ik kan wel naar de playstore navigeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Om het app-menu op een Philips tv te openen, druk je op de "Home"-knop (huisje) op je afstandsbediening om naar het smart menu te gaan. Vervolgens navigeer je met de pijltjestoetsen naar het tabblad "Apps" om al je geïnstalleerde apps te bekijken. Je kunt dan een app selecteren en op de "OK"-knop drukken om deze te openen
Blijft toch gek altijd he. Ik heb een best wel budget Philips tv van 5 of 6 jaar oud met ingebouwde Chromecast en werkt eigenlijk altijd prima. Kpn glas. Met andere woorden; heb geen idee.quote:Op maandag 1 september 2025 14:38 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb nu al enkele races achter elkaar dat elke 5 ronden de buffering stopt, ik moet dan de casting stoppen en opniew starten en dan gaat het verder.
Ik ben er van overtuigd dat het mijn abbo of in ieder geval bij f1tv ligt, ik ben ondertussen verhuist (en ook van ziggo naar kpn glasvezel gegaan dus de verbinding zal het niet zijn), casting vanuit een andere telefoon geprobeerd en ook een andere tv met een andere chromecast.
Heeft iemand hier ook last van en eventueel een oplossing?
Ja soms begrijp ik het ook niet, het heeft jaren goed gewerkt. Ondertussen heb ik de f1tv app ginstalleerd op mijn iptv box (z11) en ik kan weer probleemloos kijken. Maar ook op mijn telefoon (samsung s23) heb ik best vaak last dat de video niet wil starten, athans hij start maar blijft bufferen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 04:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Blijft toch gek altijd he. Ik heb een best wel budget Philips tv van 5 of 6 jaar oud met ingebouwde Chromecast en werkt eigenlijk altijd prima. Kpn glas. Met andere woorden; heb geen idee.
F1 Premium XXL nemen. @3rr0rquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:17 schreef Troel het volgende:
Ondanks een pro-abonnement blijf ik maar shit houden met meldingen dat er teveel mensen ingelogd zijn of iets dergelijks. Het is echt tenenkrommend.
Ja, iedere normale inschrijving heeft standaard en pro, en f1 tv heeft dus pro en premium. Ik heb dus de premium, dus ik zou er zes aan moeten kunnen. De XXL ken ik niet?quote:
Misschien eens alle apparaten er af gooien?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iedere normale inschrijving heeft standaard en pro, en f1 tv heeft dus pro en premium. Ik heb dus de premium, dus ik zou er zes aan moeten kunnen. De XXL ken ik niet?
Dat heb ik nu gedaan. Ik zit gewoon met meerdere mensen in huis die het los van elkaar kijken en dat zou gewoon moeten werken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien eens alle apparaten er af gooien?
https://account.formula1.com/#/nl/my-account
Ik heb gewone normale pro, en kan met mobiel en TV gewoon tegelijk kijken.
Gisteren ook gedaan, TV aan zonder geluid en mobiel met. Als ik dan iets hoor en niet gekeken heb oid dan kijk ik op TV nog even naar de 'herhaling'. De TV heeft iets vertraging tov mijn mobiel
ja zou ik ook denken, maar goed... wie weet dat er iets aan hing dat niet lekker werkte met de rest.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gedaan. Ik zit gewoon met meerdere mensen in huis die het los van elkaar kijken en dat zou gewoon moeten werken.
Volgens mij heb je officieel met een abo recht op 1 stream, dus als je met meerdere mensen apart van elkaar gaat kijken, ook al is dat in eenzelfde huis, dan krijg je dus de melding die je ervaart.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gedaan. Ik zit gewoon met meerdere mensen in huis die het los van elkaar kijken en dat zou gewoon moeten werken.
das met pro, premium mag 6quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb je officieel met een abo recht op 1 stream, dus als je met meerdere mensen apart van elkaar gaat kijken, ook al is dat in eenzelfde huis, dan krijg je dus de melding die je ervaart.
quote:F1 TV Premium
¤142.99
/
Jaar
Meervoudige weergave – bepaal je eigen meervoudige weergave. Niet beschikbaar op Android TV apparaten. §
Kijk F1 live in 4K UHD/HDR. ‡
Meerdere apparaten – kijk live op wel 6 apparaten tegelijkertijd
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iedere normale inschrijving heeft standaard en pro, en f1 tv heeft dus pro en premium. Ik heb dus de premium, dus ik zou er zes aan moeten kunnen. De XXL ken ik niet?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:17 schreef Troel het volgende:
Ondanks een pro-abonnement blijf ik maar shit houden met meldingen dat er teveel mensen ingelogd zijn of iets dergelijks. Het is echt tenenkrommend.
daar staat het stuk voor het dikgedrukt onderstreepte op,.quote:
Oke. Dan is het nog de vraag hoeveel andere mensen er kijken, hoeveel apparaten die gebruiken per persoon. Of dat boven de 6 komt. Anders klagen bij de helpdesk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar staat het stuk voor het dikgedrukt onderstreepte op,.
normaal heet iets basis en pro, vandaar dat ze pro dacht.
F1TV heeft geen basis, maar Pro en Premium. Ze heeft dus premium.
En een inlog bij Live Timing telt ook mee als 'device' binnen de maximale 6.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke. Dan is het nog de vraag hoeveel andere mensen er kijken, hoeveel apparaten die gebruiken per persoon. Of dat boven de 6 komt. Anders klagen bij de helpdesk.
Ik weet niet of je direct geabonneerd was bij f1 of via de app store, maar heb je weleens geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen voor je account. https://account.formula1.com/#/nl/forget-passwordquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:36 schreef Sorella het volgende:
2 x (dit jaar en 2024) hebben ze geld voor een jaar abbo afgehouden ondanks dat ik geen account meer heb.
Dus niet mijn account kunnen vinden maar wel mijn emailadres en rek.nr.![]()
Het wordt wel weer teruggeboekt door de visa maar dan ben ik wel 3 maanden verder.
Voor 2026 kijken ze op hun neus want ik heb om van het gezeik af te zijn een nieuwe visakaart aangevraagd.
Stomme F1 tv.
Bij f1 zelf en ww aanvragen heb ik al geprobeerd maar aangezien ze mijn emailadres kwijt zijn kwam ik geen steek verder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je direct geabonneerd was bij f1 of via de app store, maar heb je weleens geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen voor je account. https://account.formula1.com/#/nl/forget-password
Probeer eens een nieuw account aan te maken met je email adres misschien dat er dan een koppeling komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:26 schreef Sorella het volgende:
[..]
Bij f1 zelf en ww aanvragen heb ik al geprobeerd maar aangezien ze mijn emailadres kwijt zijn kwam ik geen steek verder.
Hele emails en chats heb ik met die lui maar het enige wat ze mij konden vertellen was dat mijn account niet bestond maar mijn bankrek.nr konden ze wel vinden. Schiet mij maar lek.
Ook al gedaan en toen moest ik weer betalen terwijl ze al geld afgehouden hadden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw account aan te maken met je email adres misschien dat er dan een koppeling komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |