Dat is als 'ie wordt afgelosten na een 'free trial' meen ik oid.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat zijn die opties met “FT” dr achter? En “intro”?een introductie prijs ofzo?
Nee, het probleem bij mijn YouTube premium bijv was dat op een gegeven moment een abonnement afgesloten met een VPN niet meer geduld werd omdat het betaalmiddel niet op hetzelfde land geschreven stond oid.quote:
quote:
Ah. Lag niet aan mijn systeem dus. Knap ruk.quote:
Gelukkig gebruik ik Firefox al tijden niet meer. Zo vaak last gehad van die laadwiel glitch waardoor pagina’s niet laadden. Verschrikkelijk.quote:
Bij mij nu ookquote:
En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij nu ook
Ging altijd goed, ook al hadden mensen problemen.
Maar er is wel een oplossing voor! Je moet je browser vermommen als Chrome.
Ik heb nu ook maar via Edge gekeken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik Firefox al tijden niet meer. Zo vaak last gehad van die laadwiel glitch waardoor pagina’s niet laadden. Verschrikkelijk.
Tegenwoordig Edge hier.
Nee helaas. Standaard of hoe het ook heten mag.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Is dat het premium abbonnement met 4K beeldkwaliteit? Die betere beeldkwaliteit is het in mijn ogen en situatie met mn TV zeker waard namelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |