Nog nooit TIJDENS het kijken gehad maar wel regelmatig inderdaad als ik een paar dagen niet gekeken heb dat ik weer opnieuw moet inloggen. Is denk ik een soort beveiliging? Geen idee. Gelukkig gaat het tegenwoordig met die QR codes heel snel, even camera op de QR code die in beeld komt op de TV en klaarquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hebben jullie ook dat eens in de zoveel dagen je ineens uitgelogd bent? IK had het net ineens tijdens de Q napraat sessie
kan wel, moet je op die pagina even het schuifje van jaarlijks omzetten naar maandelijks (die optie zag ik een tijdje geleden ook over het hoofd)quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn betaalgegevens waren blijkbaar verlopen en nu is mijn pro abonnement verdwenen. Ik kan nu geen nieuwe pro meer afsluiten. Kansloos
Ik had jaarlijks. Maandelijks abo is veel duurder. Ik betaalde 95 per jaar en anders is het 12 per maand. Spijtig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel, moet je op die pagina even het schuifje van jaarlijks omzetten naar maandelijks (die optie zag ik een tijdje geleden ook over het hoofd)
jaarlijks kun je nu alleen premium aanschaffenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had jaarlijks. Maandelijks abo is veel duurder. Ik betaalde 95 per jaar en anders is het 12 per maand. Spijtig.
Of is de jaarprijs ook weer flink omhoog gegaan?
Dus het abo wat ik had bestaat niet meer en is daarom verwijderd?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaarlijks kun je nu alleen premium aanschaffen
pro werd wel als jaarabo verlengd (met kostenverhogingen) bij mensen die het al hadden maar nieuw aanschaffen kon niet meer als jaarabo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dus het abo wat ik had bestaat niet meer en is daarom verwijderd?
Oké, bedankt voor de info. Naaiers dat ze hem zomaar bij mij verwijderd hebben. Dat wordt dan telkens maandabonnement aan en uit zetten wanneer ik wel of niet wil kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
pro werd wel als jaarabo verlengd (met kostenverhogingen) bij mensen die het al hadden maar nieuw aanschaffen kon niet meer als jaarabo.
Ja, ik heb hem maar op de Engelsen gezetquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:42 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van dubbel geluid tijdens de vrije training?
Je hoort ze eerst zachtjes praten op de achtergrond, en een seconde later hoor je het zelfde verhaaltje op normaal volume
Jup, zelfde hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:42 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van dubbel geluid tijdens de vrije training?
Je hoort ze eerst zachtjes praten op de achtergrond, en een seconde later hoor je het zelfde verhaaltje op normaal volume
Hadden ze er maar wat aan gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay was op de hoogte. Het probleem speelde alleen bij het Nederlandse commentaar, bij de stream van F1tv.
Had 'm overgezet naar het Engels.
hoezo doet jouw tv geen updates?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik wilde VT1 kijken maar moest de F1TV app updaten op mijn tv. Kan niet via de tv dus met apk bestand gedaan: https://www.apkmirror.com(...)289d1074992ac121d08c
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werktquote:
mijn tv is een frame dus kan de f1tv niet op, maar daarvoor heb ik chromecast en die doet gewoon updaten. gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werkt
Google is gestopt met de Chromecast-lijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn tv is een frame dus kan de f1tv niet op, maar daarvoor heb ik chromecast en die doet gewoon updaten. gelukkig
Misschien een wat oudere android versie op je TV?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja geen idee, om een of andere reden doet mijn tv dat niet. Die zegt altijd dat de hele app niet wordt ondersteund. Maar via een APK installer lukt het dan wel. Moet alleen wel paar keer per jaar die APK download, op een USB-stick zetten, die in de tv doen en dan die installer runnen. Beetje omslachtig, maar het werkt
wordt gewoon opgevolgd door Google TV Streamerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Google is gestopt met de Chromecast-lijn.
want, volgens Google is de chromecast niet meer nodig omdat SmartTV zelf apps kan draaien
F1TV doet het al een tijdje niet meer op Android TV. Dus als je die op je TV wil moet je met apks gaan klooien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien een wat oudere android versie op je TV?
Of hardware niet meer ondersteund.
Ik kijk zelf altijd via mijn PC, HDMI kabel naar de TV toe, nooit gekloot.
Tenzij F1 TV opeens geen Firefox meer ondersteund zoals een paar weken terug.. maar dan hebben we Edge nog.
Heb ik ook last van. Philips Android tv. Achterlijk gedoe dat ze die app niet gewoon in de playstore (mogen?) zetten terwijl hij wel gewoon werkt. En uiteraard kom je er altijd pas net achter dat er weer een update is als je de quali of race wilt kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou misschien ook te maken kunnen hebben met de user agent, dat was het probleem bij Firefox, werd de website alleen nog door chromium browsers ondersteund (ook Edge dus)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1TV doet het al een tijdje niet meer op Android TV. Dus als je die op je TV wil moet je met apks gaan klooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |