Geen issues gehad, de hele race gewoon kunnen kijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Ik zou je wifi of verbinding eens nakijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Dat heeft @Nattekat ook weleens, dan is je databundel opquote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestoptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Ja, dat snap ik, maar toch is dat zo - ik heb het al vaker gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestopt
Ik denk inderdaad dat het zoiets was. Nu ik er aan terug denk heb ik dat al eens eerder gehad. Irritant.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:58 schreef raptorix het volgende:
Maar was tevreden over kijken bij de Zwitser, stabiele stream van goede kwaliteit.
Raar.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
ook vertraagd vanaf 7u gekeken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar.
Hele race Max onboard gehad op de laptop, live timing op de tablet, hoofduitzending op tv en liep als een zonnetje.
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/
Ook geen reclames.
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...
Ik het niet zo dat je bij veel VPN tools je routing over je lokale netwerk niet over de VPN kan laten verlopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
klopt, het live programma schakelt dan door naar de after the race show. heb hetzelfde vaker gehad en dan de uitzending los opgezochtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:50 schreef Nizno het volgende:
ze gooien de stream uit inderdaad. had ik ook een keer dat ik met 10 min vertraging ofzo keek
Je zet de VPN aan alleen in de browserquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Kijk eens. Dit zijn de tips! Dank.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.
En de meeste grotere VPN-aanbieders hebben ook gewoon apps voor Android TV.
Welke VPN gebruik je hiervoor?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je zet de VPN aan alleen in de browser
Je cast je hele scherm naar de tv (zonder VPN)
Opgelost?
Niet gehadquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Even een heads up... de vriendelijke vriendjes van f1tv verkopen je gegevens door...
Staat ergens diep in de privacy policy dat ze je gegevens kunnen delen met geselecteerde partners. Maar dit is gewoon nigeriaanse prins niveau troep. Nederlands, Engels en Italiaans in 1 mailGelukkig altijd overal een uniek herleidbaar mailadres voor gebruikt dus direct te zien wie het door verkocht
![]()
[ afbeelding ]
Klein detail, ik ben al 4 jaar geen f1tv gebruiker meer
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar toch is dat zo - ik heb het al vaker gehad.
En dan baal je, maar als de race heel lang duurt dan zit je al bijna tegen de 3 uur aan.
Maar... het is wellicht nu eenmaal de techniek die stopt.
Workaround, als je even afgekoeld bent (want het duurt toch even voor de hh er staat):
Opnieuw starten en spoelen.
Klaar!
Ohw, die mail kreeg ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Even een heads up... de vriendelijke vriendjes van f1tv verkopen je gegevens door...
Staat ergens diep in de privacy policy dat ze je gegevens kunnen delen met geselecteerde partners. Maar dit is gewoon nigeriaanse prins niveau troep. Nederlands, Engels en Italiaans in 1 mailGelukkig altijd overal een uniek herleidbaar mailadres voor gebruikt dus direct te zien wie het door verkocht
![]()
[ afbeelding ]
Klein detail, ik ben al 4 jaar geen f1tv gebruiker meer
Wellicht dé tip voor:quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Maar dann nog wel een vraag van mij uit... Hoe doe je een refresh als je kijkt via Google TV met de F1 TV Pro app?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze willen je doorsturen naar de nabeschouwing van de race, maar als je de pagina refresht kun je gewoon verder kijken. Tenminste zo werkte het vorig jaar bij mij.
Gewoon terug gaan naar menu en dan de race opnieuw aanklikken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dann nog wel een vraag van mij uit... Hoe doe je een refresh als je kijkt via Google TV met de F1 TV Pro app?
Een volgende keer eens proberen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar menu en dan de race opnieuw aanklikken?
Goed om te weten. Merciquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Welke melding krijg je?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is echt weer waardeloos, het werkt gewoon niet.
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.quote:
App op een smart tv of op telefoon/tablet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.
Play en pauze doet dan eigenlijk niks.
Als ik dan bijvoorbeeld op een eerder tijdstip klik dan krijg ik ook min of meer direct het beeld van dat moment, maar ook daar "pauzeert/stopt" het beeld weer met de buffer blokjes ipv door te spelen.
Enige optie dan is om de app te sluiten en opnieuw te proberen.
Oke, ik heb al sinds twee seizoenen terug ofzo niet meer van die buffermomenten meegemaakt. Als je op andere momenten wel gewoon goed beeld hebt zal het niet aan je eigen wifi liggen neem ik aan. Misschien verbonden met een slechte server van ze. Maar dan zou het niet iedere keer een probleem zijn. Via welk apparaat gebruik je de app? Heb je een alternatief apparaat om daarmee te testen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het probleem wat ik heb is als ik op de kijk live knop klik ik direct een beeld krijg van wat er op dat moment ook live gebeurt, maar ook stil blijft staan met de 3 rode doorzichtige "buffer? blokjes.
Play en pauze doet dan eigenlijk niks.
Als ik dan bijvoorbeeld op een eerder tijdstip klik dan krijg ik ook min of meer direct het beeld van dat moment, maar ook daar "pauzeert/stopt" het beeld weer met de buffer blokjes ipv door te spelen.
Enige optie dan is om de app te sluiten en opnieuw te proberen.
Op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
App op een smart tv of op telefoon/tablet?
Ik neem aan dat opnieuw installeren en dergelijke al geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op mijn telefoon.
Het is net alsof soms de stream als het ware niet start/connect en daarom eeuwig blijft "bufferen".
En dat een herstart als het ware een nieuwe poging tot connecten is en soms wel werkt.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Er zit zelfs al een app genaamd Apple TV op mn TV, maar ik ging er vanuit dat dat een app niet ook nog binnen een andere app (F1 TV) kan bevatten. Blijkbaar dan wel dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:12 schreef THEFXR het volgende:
kan je niet de Apple app op je apparaat zetten?
ik luister liever F1TV zelfquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat thuis met F1 app en Olav Mol's GP commentaar?
Zit die synchroonknop nog erop?
Via de website van @hole1988quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat thuis met F1 app en Olav Mol's GP commentaar?
Zit die synchroonknop nog erop?
Nee dat kan niet en Apple TV app is de streamingdienst van Apple, net als Netflix, en die is wel beschikbaar op Android, om films en series te kijken als je een abo neemt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Er zit zelfs al een app genaamd Apple TV op mn TV, maar ik ging er vanuit dat dat een app niet ook nog binnen een andere app (F1 TV) kan bevatten. Blijkbaar dan wel dus?
Ik had zojuist trouwens voor het eerst last van regelmatig kwaliteitsverlies van de beelden tijdens de sprint, van hogere naar lagere kwaliteit en weer terug, elke halve minuut gedurende de hele race. Denk dat F1 TV nog even moet wennen aan de extra abbo’s of misschien de extra data voor 4K ondersteuning…geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |