Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja? Een gat van 3 tienden is meestal niet in te halen.
Wat is de verwachting hoe laat gaat het regenen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)bourne/Melbourne?i=1quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de verwachting hoe laat gaat het regenen?
Het was niet een super strakke ronde dus zo groot was het gat anders nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja? Een gat van 3 tienden is meestal niet in te halen.
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.
Niet superstrak omdat hij echt op de limiet zat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was niet een super strakke ronde dus zo groot was het gat anders nou ook weer niet.
Het is pas kwalificatie 1/race 1 en de top 10 vandaag is lekker gemixt, dus ja dat vind ik leuk en beloofd hopelijk een mooi seizoen.
Een mooi seizoen hangt voor mij niet af van Max.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet superstrak omdat hij echt op de limiet zat.
Nee, dan is dit gat te groot idd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.
Maar goed, McLaren gun ik het ook wel, en ik vind het tof dat Williams er weer bij lijkt te zitten.
Zeker wel ze hebben een bijna 8 voudig WDC in het team.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:56 schreef Faraday01 het volgende:
Bij de scuderia zullen ze toch niet erg gelukkig zijn.
Die vindt alles fantastisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben een bijna 8 voudig WDC in het team.
Dan nog eerder Norris.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Is Piastri de meest overschatte coureur op de grid?
Leclerc wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Omdat?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
de huidige Lewis.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Nee, want die rijdt vanaf volgend jaar sowieso niet meer voor Red Bull.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:17 schreef THEFXR het volgende:
Zou Yuki de middle finger geven aan Lawson?
Dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:54 schreef Zorro het volgende:
Lawson en Antonelli zakken zwaar door het ijs.
Max beter dan (door mij) verwacht.
Albon die de Ferrari's te kakken zet
Nieuw circuit, FP3 niet gereden en wat foutjes hier en daar wat hij ook zelf zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef franklop het volgende:
Ach Lawson, zou het dan toch niet helemaal aan Perez hebben gelegen vorig jaar?
Katquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Ferrari next year(tm) slaat weer toe
Je ziet weer hoe ongelofelijk goed Verstappen is, beetje lullig voor Lawson maar denk niet dat er een coureur op de grid is die Verstappen zou verslaan in de Red Bull.quote:
Omdat ik regelmatig lees dat hij even goed/beter zou zijn dan Norris en een geduchte concurrent voor de WDC, terwijl niets daaop wijst.quote:
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Questular het volgende:
Mensen die Lawaon nu al afschrijven moeten een hobby zoeken.
Gevoelsmatig had hij moeite met het goed opwarmen van banden/remmen en daardoor het vinden van de limiet.quote:
Verslaan hoeft ook niet, maar door naar Q3 zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet weer hoe ongelofelijk goed Verstappen is, beetje lullig voor Lawson maar denk niet dat er een coureur op de grid is die Verstappen zou verslaan in de Red Bull.
Dat gaat al lastig zat worden met de kleine verschillenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verslaan hoeft ook niet, maar door naar Q3 zou leuk zijn.
Ze hadden ook niet zoveel keus, dat Tsunoda een stresskip is, weten we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.
Dit is ook wel een krankzinnig lastige baan om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gevoelsmatig had hij moeite met het goed opwarmen van banden/remmen en daardoor het vinden van de limiet.
Als hij er na 6 races nog een seconde achter staat dan noem ik hem voortaan Liam Perewson.
McLaren is ook in één seizoen van middenmoot naar een topteam gegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.
Maar goed, McLaren gun ik het ook wel, en ik vind het tof dat Williams er weer bij lijkt te zitten.
Mssn wel, mssn niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.
Daar had Bortoleto anders weinig last van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook wel een krankzinnig lastige baan om mee te beginnen.
Nope, nimmer. Dan had Yuki er nu al gezeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:55 schreef Evenstar het volgende:
Prima resultaat voor Max, verder een beetje zoals verwacht eigenlijk. McLaren pakt sowieso wel constructeurstitel, want Max en Russell moeten het alleen doen en Ferrari lijkt toch verder achter te lopen dan verwacht. Verwacht wel flinke dominantie van McLaren.
Lawson ... tsja veels te vroeg om af te schrijven, maar zou mij niet verbazen als er over een paar racen een kleine vloekende Japanner naast Max zit
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:55 schreef Evenstar het volgende:
Lawson ... tsja veels te vroeg om af te schrijven, maar zou mij niet verbazen als er over een paar racen een kleine vloekende Japanner naast Max zit
Uh, neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Yuki bewijst wel eventjes heel zakelijk dat die in de red bull thuishoort. Doet die netjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Dan snap ik niet waarom Verstappen sr zich altijd mengt in discussies als jr het moeilijk heeft.quote:
en nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Kunnen we niet weten totdat we het weten.quote:
slechtste voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Origami94 het volgende:
je zag hem op een bord in de Jumbo bijv
Altijd die overacting, sneu idd.quote:
Kijk jij wel eens F1?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Uhhquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.
Als ze er af tetsen weten we hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is Lando nu officieel eerste rijder? Of gaan we vanaf morgen genieten van een interne strijd ik McLaren?
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat Piastri zich nu nog laat vertellen dat hij er niet voor mag gaan om te proberen de eerste Australiër te worden die z'n home GP wint.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is Lando nu officieel eerste rijder? Of gaan we vanaf morgen genieten van een interne strijd ik McLaren?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat Piastri zich nu nog laat vertellen dat hij er niet voor mag gaan om te proberen de eerste Australiër te worden die z'n home GP wint.
2-4 tienden is een meer realistische inschatting van de verhoudingen. Maar Leclerc heeft al 5 jaar ervaring in precies deze auto, en Hamilton die zijn zin heeft gekregen met de auto heeft nog 10 races nodig om te wennen hoor ik her en der.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton 2 tienden achter Charles. Valt niet tegen gelukkig
Zelfs dat niet. Gasly was twee jaar de betere. Alleen Ricciardo (over zijn top), De Vries (rookie) en Lawson (rookie) in de jaren er na. En dan nog niet eens structureel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nope, Papaya rules!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Op Interlagos was Piastri iig sneller in de regen dan Nando Lorris. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.
Zeiknat of van nat naar droog. Heb die ook al meerdere keren voorbij zien komen. Regen schijnt steeds vroeger verwacht te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.
Meeste regen met grote zekerheid zal 's ochtends vallen, maar het kan de hele dag regenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeiknat of van nat naar droog. Heb die ook al meerdere keren voorbij zien komen. Regen schijnt steeds vroeger verwacht te worden.
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
2-4 tienden is een meer realistische inschatting van de verhoudingen. Maar Leclerc heeft al 5 jaar ervaring in precies deze auto, en Hamilton die zijn zin heeft gekregen met de auto heeft nog 10 races nodig om te wennen hoor ik her en der.
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.
🙂↔quote:
Begin maar vast met nieuwe excuses verzinnen dan want niets wijst erop dat het beter zal worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.
Dat zeg je net zelf, leclerc is gewend aan de auto en Lewis nog niet zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Begin maar vast met nieuwe excuses verzinnen dan want niets wijst erop dat het beter zal worden.
Nee inderdaad, 0,004 langzamer in de kwali, die gast kan er niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig lees dat hij even goed/beter zou zijn dan Norris en een geduchte concurrent voor de WDC, terwijl niets daaop wijst.
Ze beginnen elk jaar weer met een andere auto en die vaak weer nieuwe nukken. Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg je net zelf, leclerc is gewend aan de auto en Lewis nog niet zo.
Klopt ja. Dat gehype van Yuki. Komt grotendeels door de media en omdat iedereen hem zo guitig mannetje vindt. Maar hij werd door Gasly inderdaad compleet gedeclasseerd. Vervolgens versloeg hij wel De Vries en een overjarige Ricciardo. Tja, wat zegt het dan? Moet zeggen dat hij in de kwalificatie wel structureel beter was dan Lawson. Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Gasly was twee jaar de betere. Alleen Ricciardo (over zijn top), De Vries (rookie) en Lawson (rookie) in de jaren er na. En dan nog niet eens structureel.
Wie nomineer je?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen en zoveel "rookies", dat kon nog wel eens een rode vlaggen festijn worden.
Ben benieuwd.
Ik denk dat er eigenlijk op heel de grid niemand is die max het vuur aan de schenen legt in dezelfde auto. Volgens mij heeft hij dat al meermaals laten zien met als toppunt afgelopen seizoen, zeker na de zomer. Ik denk niet dat daar enige discussie over hoeft te bestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?
uitvallers:quote:
donequote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
uitvallers:
- Hulkenberg
- Bearman
- Antonelli
schade:
- Lawson
- Bortoleto
- Hamilton
Je mag me quoten
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat gehype van Yuki. Komt grotendeels door de media en omdat iedereen hem zo guitig mannetje vindt. Maar hij werd door Gasly inderdaad compleet gedeclasseerd. Vervolgens versloeg hij wel De Vries en een overjarige Ricciardo. Tja, wat zegt het dan? Moet zeggen dat hij in de kwalificatie wel structureel beter was dan Lawson. Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?
Half uur lang Stroll afzeikenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe RPM, genot.
Was, denk ik. Was vroeger nogal eigenwijs, dacht alles wel te weten, maar heeft na de dood van zijn vriend Hubert een knop omgezet en is veel serieuzer geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen en zoveel "rookies", dat kon nog wel eens een rode vlaggen festijn worden.
Ben benieuwd.
Zou wel fijn als we dat weten voordat het bedtijd is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de Fia al iets besloten over de starttijd?
Ja,daarom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zou wel fijn als we dat weten voordat het bedtijd is.
Starttijd ligt op 15 uur. Maar te veel later kan ook niet vanwege invallende duisternis.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:54 schreef Starflyer het volgende:
Als de tijd al aangepast wordt, denk ik eerder later dan eerder. Later op de middag wordt het schijnbaar droger.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Ik denk dat hij wel gegroeid is, maar hoe stel je vast dat iemand veel beter is dan algemeen wordt aangenomen? Hij versloeg Kvyat en naderhand Tsunoda. Tegen Ocon ging het redelijk gelijk op, licht voordeel Gasly. Wat zegt dat? Ik weet het oprecht niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.
Ja, precies tijdens het hoogtepunt van de bui.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:05 schreef Droopie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon om middernacht beginnen (10.00 uur daar)
Het gaat om ons slaapritmequote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies tijdens het hoogtepunt van de bui.
https://racingnews365.nl/(...)f1-gp-australie-2025quote:Het betreft dus vrij extreme omstandigheden voor de coureurs. De FIA overweegt nog om de starttijd van de race te vervroegen indien het weerbeeld te slecht is om 15:00 uur plaatselijke tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zet m'n wekker om 7:00 morgenochtend en kijk dan gewoon vanaf het begin.shortrack begint ook om 7u. toeval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mooie graph. Altijd wel een beetje benieuwd hoe accuraat het nou is.quote:
Hier las ik ook al dat Norris langzamer de bocht in gaat, maar daardoor eerder op het gas kan e n dus een snellere exit heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie graph. Altijd wel een beetje benieuwd hoe accuraat het nou is.
Maar stel die klopt dan gaat Oscar harder de bocht in en Lando heeft vaak de betere exits.
5:00 Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de Fia al iets besloten over de starttijd?
Dat redden ze toch nooit om om 5:00 in Amsterdam te zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
5:00 Amsterdam
Wel van F1 niet van FIA.
https://x.com/F1/status/1900921678945022261
Tanken tijdelijk toegestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat redden ze toch nooit om om 5:00 in Amsterdam te zijn?
Dat is dus nog steeds dezelfde tijd als oorspronkelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
5:00 Amsterdam
Wel van F1 niet van FIA.
https://x.com/F1/status/1900921678945022261
Dat zal voorlopig ook niet veranderen. Het is daar nu midden in de nacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dus nog steeds dezelfde tijd als oorspronkelijk.
Dan slaap ik al.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig ook niet veranderen. Het is daar nu midden in de nacht.
Ik verwacht op zijn vroegst een update rond 23 a 24 uur hier. Dan is het daar 9 a 10 uur.
Announce GTA 6 trailer #2.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef Rnie het volgende:
Ik moet jullie zeggen ... Ik heb er ongelofelijk veel zin in![]()
Andersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Gaan jullie om 4.45 opstaan om op de grote tv in de huiskamer te kijken?
of wakker worden in bed en daar kijken of gewoon normale tijd opstaan en alle spoilers proberen te vermijden of anders?
TV in de slaapkamer heeft nog geen mogelijkheid om te kijken, dus dat wordt de woonkamer, lekker met ontbijtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
of wakker worden in bed en daar kijken of gewoon normale tijd opstaan en alle spoilers proberen te vermijden of anders?
Lekker lui vanuit bedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Wekker op 4:43.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
4.41u hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker op 4:43.En dan naar de huiskamer om daar op de tv te kijken.
Daar vinden wij wat van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik sla morgen even lekker over. Geloof het allemaal wel.
Ja!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Dit is vragen om een sub-ban.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik sla morgen even lekker over. Geloof het allemaal wel.
GTA is overratedquote:
quote:
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werkenquote:
Dat is te begrijpenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
Dit hoorde hier niet
Daarom maar even relevant:
Ik sta op want regengedoe. Dan wil ik het wel meemaken
Dan wordt het te laat want donker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaan
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het te laat want donker.
Dus nog erger: Uitstel en dan om 6 uur een rondje of wat achter de SC en dan klaar.
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.
Ja, doe dat effe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet ik een sticky topic maken met de tijd dat de race gestart is, zodat de eventuele uitslapers alsnog mee kunnen kijken
Gewoon racen. Zie Brazilië vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
MED / TheStigsDutchCousin tekent bij Red FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw naam mist hier nog. En ook geen MED post. Blijven doneren.
Dan heb je niet goed gekeken in MEDquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sterkte, met wat het ook isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
Beter kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok doeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Reacties uitlokkenquote:
Natte race morgen!quote:
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazenquote:
Heerlijk begin van het seizoen maat.quote:
Lichte regen maakt niet uit. Het water moet afgevoerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazen
Als het maar niet vervroegd wordt. Dat is doorgaans irritant, maar bij een race met oorspronkelijke start om 05.00 uur onze tijd is dat wel wat vervelendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazen
Hij verwacht geen wonderenquote:
...maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij verwacht geen wonderen
Och, ik hoop op een leuke race morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
...maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit
nice.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb McLaren in dat fantasy spel van F1.com, dus mijn geluk met dergelijke spellen kennende zullen ze het wel totaal verneuken in de regen.
Ik ook, maar ik vrees een hoop safety carsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ik hoop op een leuke race morgen
En ik las ergens later. Zijn er ook officiële berichten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Las net dat de race misschien eerder begint.
Alleen dat het nauwlettend in de gaten wordt gehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik las ergens later. Zijn er ook officiële berichten?
Intussen regent het alweer wat minderquote:
Is het nou eigenlijk zo boeiend wat het nu doet als de race over zes uur is begint?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Intussen regent het alweer wat minder
[ x ]
Voor de junior klassen wel. De F3 begint over 10 minuten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk zo boeiend wat het nu doet als de race over zes uur is begint?
quote:There is a high chance of rain at the race start, however very light by the looks of it (<1 mm). It seems the wind might be a problem as well.
quote:Op zondag 16 maart 2025 02:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis na een feestje en wetende dat ik 'm niet meer door ga trekken tot 5u zoals 15 jaar geleden.
Tot morgen in de herhaling.
Ze gaan sowieso starten achter een safety car.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Radar.
Als ze gaan uitstellen kon het wel eens helemaal niet doorgaan.
Die kunnen hem bij droog weer al niet op de baan houdenquote:Op zondag 16 maart 2025 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
Wel mooi voor de rookies, gelijk lering trekken uit de regenrace. Genoeg tijd te herstellen.
Nee, het gaat op normale tijd van start.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, des te meer ik hoop dat het gewoon doorgaat. Is er al sprake van cancelling? Niet dat we 2020 vibes krijgen
quote:
Ik heb een wekker van 9 dagen oudquote:Op zondag 16 maart 2025 04:31 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is; hebben jullie de wekker gezet, of ben je wakker gebleven
Gefeliciteerdquote:
Idd, honger. Maar niet naar een WKquote:Op zondag 16 maart 2025 04:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt zeker net alsof je Lewis over de boordradio hoort
Dankjewelquote:
quote:
Ik opende de luiken om 4:30 en dacht, oh de wekker kan wel uit, is ook leuker voor mijn vrouw.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:44 schreef raptorix het volgende:
Mooi op tijd wakker, 4 uur zonder wekker
Wekker gezet, maar ik werd voor de wekker wakker. Vervolgens in bed blijven liggen tot de wekker ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:31 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is; hebben jullie de wekker gezet, of ben je wakker gebleven
wordt ik, jij bent duidelijk nog niet wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 04:49 schreef pmponer het volgende:
bijzonder hoe dat dan werkt in je brein, Nu wordt ik normaal altijd voor de wekker wakker qua werk.
Maar dat is toch wel wat later dan dit.
quote:
Skattiequote:
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwe regenbanden. Gaan we die daadwerkelijk wel gebruiken? Of zijn die net zo kut als de vorige?
Don't jinx itquote:
Nou nou.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 04:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe engelse kerstgroet in de maak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |