Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja? Een gat van 3 tienden is meestal niet in te halen.
Wat is de verwachting hoe laat gaat het regenen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)bourne/Melbourne?i=1quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de verwachting hoe laat gaat het regenen?
Het was niet een super strakke ronde dus zo groot was het gat anders nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja? Een gat van 3 tienden is meestal niet in te halen.
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu gaat het om racepace. Als het water valt en Max komt zonder gelul de start door, ligt alles open.
Niet superstrak omdat hij echt op de limiet zat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was niet een super strakke ronde dus zo groot was het gat anders nou ook weer niet.
Het is pas kwalificatie 1/race 1 en de top 10 vandaag is lekker gemixt, dus ja dat vind ik leuk en beloofd hopelijk een mooi seizoen.
Een mooi seizoen hangt voor mij niet af van Max.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet superstrak omdat hij echt op de limiet zat.
Nee, dan is dit gat te groot idd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.
Maar goed, McLaren gun ik het ook wel, en ik vind het tof dat Williams er weer bij lijkt te zitten.
Zeker wel ze hebben een bijna 8 voudig WDC in het team.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:56 schreef Faraday01 het volgende:
Bij de scuderia zullen ze toch niet erg gelukkig zijn.
Die vindt alles fantastisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker wel ze hebben een bijna 8 voudig WDC in het team.
Dan nog eerder Norris.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Is Piastri de meest overschatte coureur op de grid?
Leclerc wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Omdat?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
de huidige Lewis.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef -XOR- het volgende:
Nee, want die rijdt vanaf volgend jaar sowieso niet meer voor Red Bull.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:17 schreef THEFXR het volgende:
Zou Yuki de middle finger geven aan Lawson?
Dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:54 schreef Zorro het volgende:
Lawson en Antonelli zakken zwaar door het ijs.
Max beter dan (door mij) verwacht.
Albon die de Ferrari's te kakken zet
Nieuw circuit, FP3 niet gereden en wat foutjes hier en daar wat hij ook zelf zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef franklop het volgende:
Ach Lawson, zou het dan toch niet helemaal aan Perez hebben gelegen vorig jaar?
Katquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Ferrari next year(tm) slaat weer toe
Je ziet weer hoe ongelofelijk goed Verstappen is, beetje lullig voor Lawson maar denk niet dat er een coureur op de grid is die Verstappen zou verslaan in de Red Bull.quote:
Omdat ik regelmatig lees dat hij even goed/beter zou zijn dan Norris en een geduchte concurrent voor de WDC, terwijl niets daaop wijst.quote:
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Questular het volgende:
Mensen die Lawaon nu al afschrijven moeten een hobby zoeken.
Gevoelsmatig had hij moeite met het goed opwarmen van banden/remmen en daardoor het vinden van de limiet.quote:
Verslaan hoeft ook niet, maar door naar Q3 zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet weer hoe ongelofelijk goed Verstappen is, beetje lullig voor Lawson maar denk niet dat er een coureur op de grid is die Verstappen zou verslaan in de Red Bull.
Dat gaat al lastig zat worden met de kleine verschillenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verslaan hoeft ook niet, maar door naar Q3 zou leuk zijn.
Ze hadden ook niet zoveel keus, dat Tsunoda een stresskip is, weten we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.
Dit is ook wel een krankzinnig lastige baan om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gevoelsmatig had hij moeite met het goed opwarmen van banden/remmen en daardoor het vinden van de limiet.
Als hij er na 6 races nog een seconde achter staat dan noem ik hem voortaan Liam Perewson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |