McLaren is ook in één seizoen van middenmoot naar een topteam gegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze race ja. De rest van het seizoen zie ik Red Bull gewoon weer achter de feiten aanlopen. 4 a 5 tienden goedmaken gedurende het seizoen is zeldzaam.
Maar goed, McLaren gun ik het ook wel, en ik vind het tof dat Williams er weer bij lijkt te zitten.
Mssn wel, mssn niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afschrijven niet maar hij is veel te vroeg in die Red Bull gezet nu.
Daar had Bortoleto anders weinig last van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook wel een krankzinnig lastige baan om mee te beginnen.
Nope, nimmer. Dan had Yuki er nu al gezeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:55 schreef Evenstar het volgende:
Prima resultaat voor Max, verder een beetje zoals verwacht eigenlijk. McLaren pakt sowieso wel constructeurstitel, want Max en Russell moeten het alleen doen en Ferrari lijkt toch verder achter te lopen dan verwacht. Verwacht wel flinke dominantie van McLaren.
Lawson ... tsja veels te vroeg om af te schrijven, maar zou mij niet verbazen als er over een paar racen een kleine vloekende Japanner naast Max zit
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:55 schreef Evenstar het volgende:
Lawson ... tsja veels te vroeg om af te schrijven, maar zou mij niet verbazen als er over een paar racen een kleine vloekende Japanner naast Max zit
Uh, neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Yuki bewijst wel eventjes heel zakelijk dat die in de red bull thuishoort. Doet die netjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Dan snap ik niet waarom Verstappen sr zich altijd mengt in discussies als jr het moeilijk heeft.quote:
en nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Kunnen we niet weten totdat we het weten.quote:
slechtste voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Origami94 het volgende:
je zag hem op een bord in de Jumbo bijv
Altijd die overacting, sneu idd.quote:
Kijk jij wel eens F1?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Uhhquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |