en nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Kunnen we niet weten totdat we het weten.quote:
slechtste voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Origami94 het volgende:
je zag hem op een bord in de Jumbo bijv
Altijd die overacting, sneu idd.quote:
Kijk jij wel eens F1?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki en Albon hebben hier echt unbelievable performances neergezet. Echt mooi.
Evenals bortoleto en Doohan. Hier wordt een goed niveau neergezet.
Uhhquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Top 20 in de wereld is outstanding voor alle 20.
Als ze er af tetsen weten we hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is Lando nu officieel eerste rijder? Of gaan we vanaf morgen genieten van een interne strijd ik McLaren?
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat Piastri zich nu nog laat vertellen dat hij er niet voor mag gaan om te proberen de eerste Australiër te worden die z'n home GP wint.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is Lando nu officieel eerste rijder? Of gaan we vanaf morgen genieten van een interne strijd ik McLaren?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat Piastri zich nu nog laat vertellen dat hij er niet voor mag gaan om te proberen de eerste Australiër te worden die z'n home GP wint.
2-4 tienden is een meer realistische inschatting van de verhoudingen. Maar Leclerc heeft al 5 jaar ervaring in precies deze auto, en Hamilton die zijn zin heeft gekregen met de auto heeft nog 10 races nodig om te wennen hoor ik her en der.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton 2 tienden achter Charles. Valt niet tegen gelukkig
Zelfs dat niet. Gasly was twee jaar de betere. Alleen Ricciardo (over zijn top), De Vries (rookie) en Lawson (rookie) in de jaren er na. En dan nog niet eens structureel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yuki het Max wel eens moeilijk kan gaan maken en dat willen ze niet bij RB. Heeft tot nu toe iedereen verslagen in zijn team inclusief Lawson.
Nope, Papaya rules!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Op Interlagos was Piastri iig sneller in de regen dan Nando Lorris. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.
Zeiknat of van nat naar droog. Heb die ook al meerdere keren voorbij zien komen. Regen schijnt steeds vroeger verwacht te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een zeiknatte race voor zicht. Geen enkele reden om in de eerste bocht te willen winnen. Denk ook niet dat ze een eerste rijder hebben want dat heeft eigenlijk geen enkel team in de eerste 4 of 5 races.
Meeste regen met grote zekerheid zal 's ochtends vallen, maar het kan de hele dag regenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeiknat of van nat naar droog. Heb die ook al meerdere keren voorbij zien komen. Regen schijnt steeds vroeger verwacht te worden.
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
2-4 tienden is een meer realistische inschatting van de verhoudingen. Maar Leclerc heeft al 5 jaar ervaring in precies deze auto, en Hamilton die zijn zin heeft gekregen met de auto heeft nog 10 races nodig om te wennen hoor ik her en der.
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.
🙂↔quote:
Begin maar vast met nieuwe excuses verzinnen dan want niets wijst erop dat het beter zal worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het nu al 2 tienden is dan kan het alleen maar beter worden. Mooi gedaan.
Dat zeg je net zelf, leclerc is gewend aan de auto en Lewis nog niet zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Begin maar vast met nieuwe excuses verzinnen dan want niets wijst erop dat het beter zal worden.
Nee inderdaad, 0,004 langzamer in de kwali, die gast kan er niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig lees dat hij even goed/beter zou zijn dan Norris en een geduchte concurrent voor de WDC, terwijl niets daaop wijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |