Is het nou eigenlijk zo boeiend wat het nu doet als de race over zes uur is begint?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Intussen regent het alweer wat minder
[ x ]
Voor de junior klassen wel. De F3 begint over 10 minuten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk zo boeiend wat het nu doet als de race over zes uur is begint?
quote:There is a high chance of rain at the race start, however very light by the looks of it (<1 mm). It seems the wind might be a problem as well.
quote:Op zondag 16 maart 2025 02:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis na een feestje en wetende dat ik 'm niet meer door ga trekken tot 5u zoals 15 jaar geleden.
Tot morgen in de herhaling.
Ze gaan sowieso starten achter een safety car.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Radar.
Als ze gaan uitstellen kon het wel eens helemaal niet doorgaan.
Die kunnen hem bij droog weer al niet op de baan houdenquote:Op zondag 16 maart 2025 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
Wel mooi voor de rookies, gelijk lering trekken uit de regenrace. Genoeg tijd te herstellen.
Nee, het gaat op normale tijd van start.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, des te meer ik hoop dat het gewoon doorgaat. Is er al sprake van cancelling? Niet dat we 2020 vibes krijgen
Ik heb een wekker van 9 dagen oudquote:Op zondag 16 maart 2025 04:31 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is; hebben jullie de wekker gezet, of ben je wakker gebleven
Gefeliciteerdquote:
Idd, honger. Maar niet naar een WKquote:Op zondag 16 maart 2025 04:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt zeker net alsof je Lewis over de boordradio hoort
Ik opende de luiken om 4:30 en dacht, oh de wekker kan wel uit, is ook leuker voor mijn vrouw.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:44 schreef raptorix het volgende:
Mooi op tijd wakker, 4 uur zonder wekker
Wekker gezet, maar ik werd voor de wekker wakker. Vervolgens in bed blijven liggen tot de wekker ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:31 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is; hebben jullie de wekker gezet, of ben je wakker gebleven
wordt ik, jij bent duidelijk nog niet wakkerquote:Op zondag 16 maart 2025 04:49 schreef pmponer het volgende:
bijzonder hoe dat dan werkt in je brein, Nu wordt ik normaal altijd voor de wekker wakker qua werk.
Maar dat is toch wel wat later dan dit.
Skattiequote:
nieuwe engelse kerstgroet in de maak?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 04:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwe regenbanden. Gaan we die daadwerkelijk wel gebruiken? Of zijn die net zo kut als de vorige?
Don't jinx itquote:
Nou nou.quote:
je verwacht het niet?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 04:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe engelse kerstgroet in de maak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |