Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werkenquote:
Dat is te begrijpenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
Dit hoorde hier niet
Daarom maar even relevant:
Ik sta op want regengedoe. Dan wil ik het wel meemaken
Dan wordt het te laat want donker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaan
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het te laat want donker.
Dus nog erger: Uitstel en dan om 6 uur een rondje of wat achter de SC en dan klaar.
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.
Ja, doe dat effe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet ik een sticky topic maken met de tijd dat de race gestart is, zodat de eventuele uitslapers alsnog mee kunnen kijken
Gewoon racen. Zie Brazilië vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
MED / TheStigsDutchCousin tekent bij Red FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw naam mist hier nog. En ook geen MED post. Blijven doneren.
Dan heb je niet goed gekeken in MEDquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sterkte, met wat het ook isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
Beter kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok doeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Reacties uitlokkenquote:
Natte race morgen!quote:
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazenquote:
Heerlijk begin van het seizoen maat.quote:
Lichte regen maakt niet uit. Het water moet afgevoerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazen
Als het maar niet vervroegd wordt. Dat is doorgaans irritant, maar bij een race met oorspronkelijke start om 05.00 uur onze tijd is dat wel wat vervelendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uitstel tot 17:00 zou me dan niks verbazen
Hij verwacht geen wonderenquote:
...maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij verwacht geen wonderen
Och, ik hoop op een leuke race morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
...maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit
nice.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb McLaren in dat fantasy spel van F1.com, dus mijn geluk met dergelijke spellen kennende zullen ze het wel totaal verneuken in de regen.
Ik ook, maar ik vrees een hoop safety carsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ik hoop op een leuke race morgen
En ik las ergens later. Zijn er ook officiële berichten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Las net dat de race misschien eerder begint.
Alleen dat het nauwlettend in de gaten wordt gehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik las ergens later. Zijn er ook officiële berichten?
Intussen regent het alweer wat minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |