Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werkenquote:
Dat is te begrijpenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
Dit hoorde hier niet
Daarom maar even relevant:
Ik sta op want regengedoe. Dan wil ik het wel meemaken
Dan wordt het te laat want donker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstel tot 7:00. Voor niets vroeg opgestaan
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het te laat want donker.
Dus nog erger: Uitstel en dan om 6 uur een rondje of wat achter de SC en dan klaar.
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan de nachtrust op dit moment goed gebruiken in combinatie met veel uren werken
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 7:00 is de uiterste starttijd om tot de 2 uur de race te kunnen doen.
Ja, doe dat effe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet ik een sticky topic maken met de tijd dat de race gestart is, zodat de eventuele uitslapers alsnog mee kunnen kijken
Gewoon racen. Zie Brazilië vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan om 7 uur wat SC rondjes omdat het nog te nat is.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
MED / TheStigsDutchCousin tekent bij Red FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw naam mist hier nog. En ook geen MED post. Blijven doneren.
Dan heb je niet goed gekeken in MEDquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sterkte, met wat het ook isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn nachtrust ook nodig vanwege andere redenen.
Ik mag later in de week al vroeg uit bed. Ik ben totaal geen ochtendmens.
Beter kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok doeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef byah het volgende:
Sowieso is F1 nooit een reden om je wekker om 5u te zetten. Saaie kut "sport" kan ook gewoon om 8u uitgezonden worden
Reacties uitlokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |