Ze beginnen elk jaar weer met een andere auto en die vaak weer nieuwe nukken. Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg je net zelf, leclerc is gewend aan de auto en Lewis nog niet zo.
Klopt ja. Dat gehype van Yuki. Komt grotendeels door de media en omdat iedereen hem zo guitig mannetje vindt. Maar hij werd door Gasly inderdaad compleet gedeclasseerd. Vervolgens versloeg hij wel De Vries en een overjarige Ricciardo. Tja, wat zegt het dan? Moet zeggen dat hij in de kwalificatie wel structureel beter was dan Lawson. Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Gasly was twee jaar de betere. Alleen Ricciardo (over zijn top), De Vries (rookie) en Lawson (rookie) in de jaren er na. En dan nog niet eens structureel.
Wie nomineer je?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen en zoveel "rookies", dat kon nog wel eens een rode vlaggen festijn worden.
Ben benieuwd.
Ik denk dat er eigenlijk op heel de grid niemand is die max het vuur aan de schenen legt in dezelfde auto. Volgens mij heeft hij dat al meermaals laten zien met als toppunt afgelopen seizoen, zeker na de zomer. Ik denk niet dat daar enige discussie over hoeft te bestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?
uitvallers:quote:
donequote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
uitvallers:
- Hulkenberg
- Bearman
- Antonelli
schade:
- Lawson
- Bortoleto
- Hamilton
Je mag me quoten
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat gehype van Yuki. Komt grotendeels door de media en omdat iedereen hem zo guitig mannetje vindt. Maar hij werd door Gasly inderdaad compleet gedeclasseerd. Vervolgens versloeg hij wel De Vries en een overjarige Ricciardo. Tja, wat zegt het dan? Moet zeggen dat hij in de kwalificatie wel structureel beter was dan Lawson. Maar om nu te zeggen dat hij Max wel even het vuur aan de schenen gaat leggen? Op basis van wat dan?
Half uur lang Stroll afzeikenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe RPM, genot.
Was, denk ik. Was vroeger nogal eigenwijs, dacht alles wel te weten, maar heeft na de dood van zijn vriend Hubert een knop omgezet en is veel serieuzer geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen en zoveel "rookies", dat kon nog wel eens een rode vlaggen festijn worden.
Ben benieuwd.
Zou wel fijn als we dat weten voordat het bedtijd is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de Fia al iets besloten over de starttijd?
Ja,daarom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zou wel fijn als we dat weten voordat het bedtijd is.
Starttijd ligt op 15 uur. Maar te veel later kan ook niet vanwege invallende duisternis.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:54 schreef Starflyer het volgende:
Als de tijd al aangepast wordt, denk ik eerder later dan eerder. Later op de middag wordt het schijnbaar droger.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Ik denk dat hij wel gegroeid is, maar hoe stel je vast dat iemand veel beter is dan algemeen wordt aangenomen? Hij versloeg Kvyat en naderhand Tsunoda. Tegen Ocon ging het redelijk gelijk op, licht voordeel Gasly. Wat zegt dat? Ik weet het oprecht niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Gasly is ook echt veel beter dan (veel) mensen denken, maar is/was mentaal niet de sterkste.
Ja, precies tijdens het hoogtepunt van de bui.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:05 schreef Droopie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon om middernacht beginnen (10.00 uur daar)
Het gaat om ons slaapritmequote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies tijdens het hoogtepunt van de bui.
https://racingnews365.nl/(...)f1-gp-australie-2025quote:Het betreft dus vrij extreme omstandigheden voor de coureurs. De FIA overweegt nog om de starttijd van de race te vervroegen indien het weerbeeld te slecht is om 15:00 uur plaatselijke tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zet m'n wekker om 7:00 morgenochtend en kijk dan gewoon vanaf het begin.shortrack begint ook om 7u. toeval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mooie graph. Altijd wel een beetje benieuwd hoe accuraat het nou is.quote:
Hier las ik ook al dat Norris langzamer de bocht in gaat, maar daardoor eerder op het gas kan e n dus een snellere exit heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie graph. Altijd wel een beetje benieuwd hoe accuraat het nou is.
Maar stel die klopt dan gaat Oscar harder de bocht in en Lando heeft vaak de betere exits.
5:00 Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de Fia al iets besloten over de starttijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |