Welk onrecht?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Het onrecht is weer groot in het BB huis.
Nee.. Jolien zei gewoon : Mattheusquote:Op zondag 9 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welk onrecht?
Doet me er aan denken (ik zat tot 13u lekker in de zon):
Hoe heeft Jolien gekozen om Matti mee te nemen naar het moneyspel, en niet Jordy? Hebben ze dat onderling gekozen? Steen schaar papier gedaan?
Niet gezien iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Jordy werd daar niet bozig om?
Ah ja, daarnet toen BB vroeg wie zou komen, zei ze inderdaad gewoon Matteus.quote:
Mattie ligt bij iedereen wel goed....het is ook een van de leukste.....en houdt denk ik niet van alles doen om te winnen. En ja ik snap dat dat nodig is......maar wat een verademing een gewoon iemand die vrijwel altijd vrolijk is en vriendelijk naar iedereen.quote:
Dat is wel omdat Jane nog open had gelaten wie ze mee zou nemen. Axel of Sharice. En ze kreeg blijkbaar even error, kon niet beslissen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** Boeh Jane!
---
BB vraagt naar de tickets:
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "En wie is de vierde met een spelticket?"
..... buiten beginnen ze te overleggen over de shifts
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
....buiten wat contenatie, Jordy noemt het terecht gezeik
BB: "Axel, heb jij het vierde spelticket?"
Axel: "Ja!"
BB: "Dan is dat mystery ook opgelost"
Nou, Jane had 2 tickets gekocht en zij mocht kiezen wie ze zou meenemen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
Volgens mij kwamen die hooivorken voornamelijk omdat jane bleef vragen waar het spel gespeeld zou wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
.....
Jordy is altijd heel eerlijk (behalve met eten "jatten", maar dat is voor de lol).quote:Op zondag 9 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is er heel eerlijk in: zijn kartel heeft heeel veel GC
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is er heel eerlijk in: zijn kartel heeft heeel veel GC
Lef? Heel dom, jaquote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.
zij had ze gekocht dus zij moest antwoorden lijkt mijnquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. COS met de hooivorken en de tieten in de fik: Boeh Jane!
---
.....
Hij heeft zich gewoon verluldquote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.
ja zij mag allessquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan het toch proberen ?
ze hadden een plan met z'n drieen,
Als Pootje slim is vertelt ie niets aan Jaxelquote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft zich gewoon verluld![]()
Niet echt tactisch
Hij kan gewoon zijn mond niet houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.....kweet het niet.....hij is slim genoeg. Is dat Overmoedig ??
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......quote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Pootje slim is vertelt ie niets aan Jaxel
Die gaat dat wel vertellen jaquote:Op zondag 9 maart 2025 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......
?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. COS met de hooivorken en de tieten in de fik: Boeh Jane!
---
.....
Sharice kan niet een individue zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......
Mattie mag van mij winnenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie ligt bij iedereen wel goed....het is ook een van de leukste.....en houdt denk ik niet van alles doen om te winnen. En ja ik snap dat dat nodig is......maar wat een verademing een gewoon iemand die vrijwel altijd vrolijk is en vriendelijk naar iedereen.
Zou dom zijn, in haar eigen belang beter om haar mond te houden, maar ja, ze zit nu wel diep in de reet van Janequote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mattie mag van mij winnen![]()
(genot om naar te kijken en een heerlijke stem)
Is al te laat, het duurde 2 minuten vooraleer ze naar Jane liep en doorverteldequote:Op zondag 9 maart 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou dom zijn, in haar eigen belang beter om haar mond te houden, maar ja, ze zit nu wel diep in de reet van Jane
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel omdat Jane nog open had gelaten wie ze mee zou nemen. Axel of Sharice. En ze kreeg blijkbaar even error, kon niet beslissen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, Jane had 2 tickets gekocht en zij mocht kiezen wie ze zou meenemen.
Het lag dus niet aan Axel dat er getwijfeld werd - Jane twijfelde, omdat ze afhankelijk van de opdracht ofwel voor Sharice of Axel zou kiezen om mee te gaan. En daarmee tot het laatste moment te willen wachten
Fair enough.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen die hooivorken voornamelijk omdat jane bleef vragen waar het spel gespeeld zou worden![]()
Overigens geen hooivork van mij,ik ben meer van de katapult...
Eens.....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mattie mag van mij winnen![]()
(genot om naar te kijken en een heerlijke stem)
Zijn 2de als ik het goed hebquote:Op zondag 9 maart 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
werkelijk Axel ga je nu lopen janken over de eerste week wat een kneus
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
werkelijk Axel ga je nu lopen janken over de eerste week wat een kneus
nah toen was Janetje er niet he dus loopt hij nu te janken nog eroverquote:Op zondag 9 maart 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn 2de als ik het goed heb
Zijn 1ste was hij toch DM met Sharice
Zien als zij zelf alles lezen, denk niet dat ze het zelf leuk vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Axel over de negatieve comments die Jordy gaat lezen
Jane daar is hij niet tegen opgewassen
Dikke aanname van team Jaxel
Negatieve shit krijgen ze allemaal over zich heen op SM . Hier ook trouwensquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
welke negatieve comments Axel??? verzin je die nu
daar weet hij nu niets van toch Jane
Nou zo positief komt axel er ook niet vanaf hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Axel over de negatieve comments die Jordy gaat lezen
Jane daar is hij niet tegen opgewassen
Dikke aanname van team Jaxel
Denk dat Axel zich er vies op verkijktquote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo positief komt axel er ook niet vanaf hoor
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voorquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Jane kan prima met negatieve comments omgaan
Daar heeft ze ervaring mee
ja ik? of anderequote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.
Je kan natuurlijk alles uit context beginnen trekken...
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voor
Hij denkt dat hij heel populair is, daarom is een x op de bank voor hem wel goed, zien wat er gebeurtquote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Axel zich er vies op verkijkt
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Axel gaat het een beetje warm krijgen.....Stel dat de dames compassie krijgen met Jordy....en vooral Jane dat kan hij niet gebruiken......quote:Op zondag 9 maart 2025 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel, Jane en Sharice: Jordy.. Jordy blabla bla
Niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Zo kun je wel iemand blut spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Een doorlopende game. Luek.
Pootje heeft zijn 1e 100 euro gewonnen Leuk
Ze moeten tussendoor ook nog andere games spelen? heftig.
Als niemand de gouden munt vangt 500 euro bij iedereen ar af...![]()
Denk daar totaal anders over....als ik Axel zie, zie ik een jongetje dat heel erg verbolgen is. Hij staat dan hoofd naar beneden en door zijn haar kijkt of hij in huilen kan uitbarsen....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:44 schreef Verida het volgende:
ik denk dat jane inderdaad ervaring heeft met negatieve commentaren op SM
ik denk dat Axel een nuchtere Westlander is, die het makkelijker naast zich neer kan leggen
Ik denk dat Jordy er inderdaad het meeste moeite me kan hebben als hij commentaren gaat lezen achteraf.
gelukkig had ik erbij gezet : Ik denkquote:Op zondag 9 maart 2025 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk daar totaal anders over....als ik Axel zie, zie ik een jongetje dat heel erg verbolgen is. Hij staat dan hoofd naar beneden en door zijn haar kijkt of hij in huilen kan uitbarsen....
Eigenlijk maakt het niet uit dat ze het nu weten.ze kunnen er toch niks tegen doen. Axel heeft zijn censuur al ingezetquote:Op zondag 9 maart 2025 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft aan Sharice verteld dat Jolien nog een gamechanger heeft, slim!
Filmpje: https://streamable.com/2p8rk3
Het is pas zondag, de week is nog lang en ze/we weten niet welke twists er nog in gegooid worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:50 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit dat ze het nu weten.ze kunnen er toch niks tegen doen. Axel heeft zijn censuur al ingezet
Dat is niet alleen jouw gedachtegang hoor. Ze heeft het daar zelf ook al over gehad.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 9 maart 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is pas zondag, de week is nog lang en ze/we weten niet welke twists er nog in gegooid worden.
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice ook vissen
Jolien: dat zullen degenen wel horen die gaan![]()
Nou inmiddels vraag ik me af of dat oprecht was of om zielig gevonden te worden door de rest....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voor
Ja zou wel heel onnozel zijn als ze hun nu info geeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.
Net als het jatten , vissen ze ook allemaal naar infoquote:Op zondag 9 maart 2025 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.
Hij wil Charice aan zijn kant en laat blijken dat het kartel nu veel meer GC hebben en dat het een verloren zaak is voor Axel en Jane.quote:
Alleen werkt dat allang niet meer , dus het is wat naïefquote:Op zondag 9 maart 2025 14:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Hij wil Charice aan zijn kant en laat blijken dat het kartel nu veel meer GC hebben en dat het een verloren zaak is voor Axel en Jane.
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Negatieve shit krijgen ze allemaal over zich heen op SM . Hier ook trouwens![]()
Maar dit is net wat meer afgesloten van SM
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.
Dus Jordy hoihoi.
De enige die in een RLS hebben meegedaan en hier is blijven posten is DGKEricquote:Op zondag 9 maart 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.
Dus Jordy hoihoi.
Kijkt hij daarom zo boos. Ik dacht het concentratie wasquote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
Snap Jordy zijn gemok wel een beetje, ik had echt niet verwacht dat Jolien Matt heeft uitgekozen.
OG BB Winnaar Bart heeft hier ook nog een tijdje mee gepostquote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De enige die in een RLS hebben meegedaan en hier is blijven posten is DGKEric![]()
De anderen haakten al heel snel af.
Ik denk van wel, en een beetje dat ie niet mag spelen..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kijkt hij daarom zo boos. Ik dacht het concentratie was
Ik vind het wel leuk dat ze Mattie heeft gekozen , aangezien Jordy soms al is vergeten dat Mattie ook nog meedoet in 'zijn 'spel ,. Hij heeft het vaak alleen maar over Jolien en hij in de finale.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
Snap Jordy zijn gemok wel een beetje, ik had echt niet verwacht dat Jolien Matt heeft uitgekozen.
Huub ook, maar die bleef ook niet langquote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
OG BB Winnaar Bart heeft hier ook nog een tijdje mee gepost
Ze maken best lawaai met praten en lachen en overgooien bal...quote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt karton.... niet heel veel denk ik.
Toen die 1e naar beneden kwam, hoorde je dat best goed, ja.quote:
Zou die daarom ook aan Sharice hebben verteld wat voor GC Jolien nog heeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze Mattie heeft gekozen , aangezien Jordy soms al is vergeten dat Mattie ook nog meedoet in 'zijn 'spel ,. Hij heeft het vaak alleen maar over Jolien en hij in de finale.
Dus elke keer als hij gevangen is, is de volgende aan de beurt?? Dus iedereen kan geld verdienen.quote:
Dat is dus wel heel erg gek. 1e munt kwam precies bij start van een commercial break hier bij GoPlay. De 2e munt precies hetzelfde! Start commercial break.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waaaah gaat die Gevangen...ik keek niet ik hoorde alleen gegil.
En dat ding hoor je wel rollen dus en gaat best snel
Ik mag hier geen psychologie toepassen, maar iedere keer bevestigd die mijn bedenkingen weer.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou die daarom ook aan Sharice hebben verteld wat voor GC Jolien nog heeft?
Hij was ook niet blij dat ie al zo lang geen spel gespeeld had.
(ik weet het, een hele dikke aanname)
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hadden toch een moeder die haar zoon meedeed, maar niet lang erin zat.
Ja was de moeder van Rene die toen hier ook zei dat hij eruit moest..was in de studio al gezegd.. een tijdje voor wij het op tv zagenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.
Oh dat weet ik niet......quote:Op zondag 9 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.
Nope, als je mazzel hebt valt er 1 tijdens je shift. Indien niet en je shift is voorbij dan heb je pech..quote:Op zondag 9 maart 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus elke keer als hij gevangen is, is de volgende aan de beurt?? Dus iedereen kan geld verdienen.
Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....quote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik zet mijn streams aan en val in een fluisteroverleg van Jordy, Matt en Jolien?
Nee, Jolien heeft er 2 .. hij heeft niet verteld welke ze heeft. Censuur was al bekend.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....
oh ik dacht dat iemand uit de GR kwamquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ze horen deuren slaan en denken dat iemand heeft staan luisteren![]()
![]()
Nee ze denken dat Jane klaar isquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Nee degene die het spel speelde is terug, en volgens hun is dat heel snelquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Oh daarom die geschrokken gezichten?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee degene die het spel speelde is terug, en volgens hun is dat heel snel
Nee, hij vertelde de waarheid over Jolien haar GCs (maar zei niet welke ze had). Jolien wil echter niet dat Sharice dat weet dat ze meer dan 1 GC heeft, dus Jolien loog tegen Sharice. Maar nu denkt Sharice dat Jordy aan het liegen was.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....
Ja, hoorde ook zoiets zeggen nu al klaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ik dacht dat iemand uit de GR kwam
Geschrokken? Ik dacht dat ik Jolien hoorde zeggen: zo snel terug, dan is dat goed (voor mij).quote:
Eerder nog dom van de FEBOquote:
Ja, maar dat zijn we inmiddels wel gewend... lakse febo.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerder nog dom van de FEBO
ze weten dat er iedere keer nagepraat wordt..
7 bewonersquote:Op zondag 9 maart 2025 15:13 schreef Rhosyn het volgende:
Dus nu zijn er nog 8 bewoner sen niemand vertrouwt elkaar helemaal en zeggen dingen niet en jokken of houden dingen achter..
Ze zei ook: jij kunt alleen winnen, je verliest niets.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zegt tegen Matthie: goed kijken, goed nakijken wat het meest logische is. Het is leuk.
Je kunt alleen winnen, niks in de min.
Matthie geeft haar een knuffel.
ja zoiets haalde ik er ook uit.. dat er niet zo heel veel mee te winnen is.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zei ook: jij kunt alleen winnen, je verliest niets.
Ik ben sowieso al mijn inzet kwijt (900 ¤ voor beide tickets betaald) en kan max mijn inleg terug winnen.
Dus prijs van het spel is 1.000 ¤? Magertjes hoor
Dat is toch Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jane fluisterend: Dit kunnen we in onze choco .. in onze melk doen.
Jordy : Goed bezig. Echt kartellid
Begint met een J ...quote:Op zondag 9 maart 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch Jolien
Of is Jane plots blond
Bleeeeehhhh die kop die ze erbij trekt...quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jane fluisterend: Dit kunnen we in onze choco .. in onze melk doen.
Jordy : Goed bezig. Echt kartellid
Ja leuke reactie richting Jolien die hem vertelt dat ze de gevangen munten aan hem geeftquote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy veegt zijn kont af met 100 euro..is niks
Zo.
Doe maar een munt met een nominatie target erop ipv een gouden.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:22 schreef riri het volgende:
Zo, en nou per minuut een munt eruit en dan 140 minuten lang😂
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doe maar een munt met een nominatie target erop ipv een gouden.
Die bewaren ze voor Axelquote:Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was toch Jolien?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bleeeeehhhh die kop die ze erbij trekt...
En dat opspelden bij Axel🤣quote:Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ligt vast ergens in de zonquote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het rommelig. Ik hou niet van rommelig.
Een gouden munt in de gaten houden. Een spel spelen om de beurt.
Kroketjes, Koekjes, Gamechangers.
En waar is Axel?
Het kaaskroketje vind hij heel lekker..smak smak smakquote:Op zondag 9 maart 2025 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kon het niet helemaal goed zien, maar zag Pootje nu voor het eerst van z'n leven een koffiebroodje?
Die hij daarna aan Sharice gaf, omdat hij het niks niet vond.
Volgens mij rechts van dit beeld op de bank.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het rommelig. Ik hou niet van rommelig.
Een gouden munt in de gaten houden. Een spel spelen om de beurt.
Kroketjes, Koekjes, Gamechangers.
En waar is Axel?
1 seconde in beeldquote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij rechts van dit beeld op de bank.
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eten ze die kroketjes nu uit een koffiefilterzakje?
Zitten er toch zo 250 in zo'n pak ...quote:Op zondag 9 maart 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy en Jolien drinken zeker geen koffie
En krijgt ie zelfs kroketjes ipv te jatten.. die boosheid raakt die niet echt kwijt door het los te latenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jordy snapt niets meer van het spel hij wordt overal van buitengesloten
En Jordy zit daar niet voor de famequote:Op zondag 9 maart 2025 15:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wil niet van iemand verliezen van iemand die hier zit voor de fame of voor de poen.
Fame: Jane, Jolien en Mattheus.
Geld: Pootje, Charice en Axel.
En hij zit weer te janken dat hij niet mee mag doen aan van alles.
Hij mag alleen maar toe kijken.
Ah gossie
En hij geeft niks om geldquote:Op zondag 9 maart 2025 15:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ennn Jordy zit daar niet voor de fame
Ik vind hem niet echt boos hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 15:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
En krijgt ie zelfs kroketjes ipv te jatten.. die boosheid raakt die niet echt kwijt door het los te laten
Maar hij zit net te klagen dat hij zijn jackpot niet omhoog kon krikken omdat hij geen spel mag spelen en steeds buitengesloten wordt?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ennn Jordy zit daar niet voor de fame
Hij kan ook heel goed tegen zijn verliesquote:
Het is dat er geen goudengids en telefoongids meer is, anders had hij dat ook aangepastquote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
Hij zei ook nog voor de show.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wil niet van iemand verliezen van iemand die hier zit voor de fame of voor de poen.
Fame: Jane, Jolien en Mattheus.
Geld: Pootje, Charice en Axel.
En hij zit weer te janken dat hij niet mee mag doen aan van alles.
Hij mag alleen maar toe kijken.
Ah gossie
Welnee, met zijn gedrag weerlegt hij alles wat hij zegt. Met zijn zogenaamde principes en zijn zogenaamde eerlijkheid en het zogenaamde gelijkheid in zijn kartel.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij zit net te klagen dat hij zijn jackpot niet omhoog kon krikken omdat hij geen spel mag spelen en steeds buitengesloten wordt?
Dat rijmt ook niet met elkaar wat hij zegt
Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.
Ik zie hem er nog wel voor aan om een enorme tatoeage te laten zetten met het BB oogquote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan mij prima in die bank vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Jane, Axel en Jordy op de bank aub, dan Axel naar huis![]()
hoogste tijd![]()
Pootje liever nietquote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningenechter gaat er een Belgische man naar huis
Kan ik mij in vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
hoogste tijd![]()
Aankomende week is de laatste week. Dus hij zal altijd zichzelf redden en gaat deze week nooit op de bank komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat Matt op de bank komt. Waarom omdat hij een kaart heeft om iemand te redden en die wilde hij voorzichzelf gebruiken. Van wat ik begreep was die de laatste keer dat ze gebruikt konden worden.
Dus... als hij er niet op zit stelt hij een ander vrij
Dan liever zichzelf, want dat is wat hij wil
DIe heeft ook nog de redding dus die gaat sowieso nietquote:
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft ook nog de redding dus die gaat sowieso niet
Dan gaat hij een ander redden dat zou ik jammer vinden. Laat hem zichzelf maar reddenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Aankomende week is de laatste week. Dus hij zal altijd zichzelf redden en gaat deze week nooit op de bank komen.
Dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet worden
O ja, maar er is niet b ij iedereen bekend op wie er wat gezet gaat worden?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet worden
Die laat Jane niet los hoor....dus die lijken worden bekend gemaakt bij Janequote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
Pootje wil niet dat Sharice op de bank komt
Ja, heel raar, omdat het zo onvoorspelbaar is.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, maar er is niet b ij iedereen bekend op wie er wat gezet gaat worden?
Gaat een hele rare nominatie ronde worden denk ik
Wordt wel spannend.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heel raar, omdat het zo onvoorspelbaar is.
quote:
Liever Charice weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
hoogste tijd![]()
Ligt het dus niet aan mij Ze is een spraakwatervalquote:Op zondag 9 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane legt het uit, maar ik snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |