Net als het jatten , vissen ze ook allemaal naar infoquote:Op zondag 9 maart 2025 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.
Hij wil Charice aan zijn kant en laat blijken dat het kartel nu veel meer GC hebben en dat het een verloren zaak is voor Axel en Jane.quote:
Alleen werkt dat allang niet meer , dus het is wat naïefquote:Op zondag 9 maart 2025 14:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Hij wil Charice aan zijn kant en laat blijken dat het kartel nu veel meer GC hebben en dat het een verloren zaak is voor Axel en Jane.
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Negatieve shit krijgen ze allemaal over zich heen op SM . Hier ook trouwens![]()
Maar dit is net wat meer afgesloten van SM
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.
Dus Jordy hoihoi.
De enige die in een RLS hebben meegedaan en hier is blijven posten is DGKEricquote:Op zondag 9 maart 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben iemand he, die vindt dat als je een echte grote Big Brother fan bent, je sowieso een Fok! account moet hebben.
Dus Jordy hoihoi.
Kijkt hij daarom zo boos. Ik dacht het concentratie wasquote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
Snap Jordy zijn gemok wel een beetje, ik had echt niet verwacht dat Jolien Matt heeft uitgekozen.
OG BB Winnaar Bart heeft hier ook nog een tijdje mee gepostquote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De enige die in een RLS hebben meegedaan en hier is blijven posten is DGKEric![]()
De anderen haakten al heel snel af.
Ik denk van wel, en een beetje dat ie niet mag spelen..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kijkt hij daarom zo boos. Ik dacht het concentratie was
Ik vind het wel leuk dat ze Mattie heeft gekozen , aangezien Jordy soms al is vergeten dat Mattie ook nog meedoet in 'zijn 'spel ,. Hij heeft het vaak alleen maar over Jolien en hij in de finale.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
Snap Jordy zijn gemok wel een beetje, ik had echt niet verwacht dat Jolien Matt heeft uitgekozen.
Huub ook, maar die bleef ook niet langquote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
OG BB Winnaar Bart heeft hier ook nog een tijdje mee gepost
Ze maken best lawaai met praten en lachen en overgooien bal...quote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt karton.... niet heel veel denk ik.
Toen die 1e naar beneden kwam, hoorde je dat best goed, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |