Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.
Ik zie hem er nog wel voor aan om een enorme tatoeage te laten zetten met het BB oogquote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
Ik kan mij prima in die bank vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Jane, Axel en Jordy op de bank aub, dan Axel naar huis![]()
hoogste tijd![]()
Pootje liever nietquote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningenechter gaat er een Belgische man naar huis
Kan ik mij in vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
hoogste tijd![]()
Aankomende week is de laatste week. Dus hij zal altijd zichzelf redden en gaat deze week nooit op de bank komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat Matt op de bank komt. Waarom omdat hij een kaart heeft om iemand te redden en die wilde hij voorzichzelf gebruiken. Van wat ik begreep was die de laatste keer dat ze gebruikt konden worden.
Dus... als hij er niet op zit stelt hij een ander vrij
Dan liever zichzelf, want dat is wat hij wil
DIe heeft ook nog de redding dus die gaat sowieso nietquote:
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft ook nog de redding dus die gaat sowieso niet
Dan gaat hij een ander redden dat zou ik jammer vinden. Laat hem zichzelf maar reddenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Aankomende week is de laatste week. Dus hij zal altijd zichzelf redden en gaat deze week nooit op de bank komen.
Dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet worden
O ja, maar er is niet b ij iedereen bekend op wie er wat gezet gaat worden?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice kan hem ongedaan maken, en alles móet deze week ingezet worden
Die laat Jane niet los hoor....dus die lijken worden bekend gemaakt bij Janequote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
Pootje wil niet dat Sharice op de bank komt
Ja, heel raar, omdat het zo onvoorspelbaar is.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, maar er is niet b ij iedereen bekend op wie er wat gezet gaat worden?
Gaat een hele rare nominatie ronde worden denk ik
Wordt wel spannend.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heel raar, omdat het zo onvoorspelbaar is.
quote:
Liever Charice weg.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
hoogste tijd![]()
Ligt het dus niet aan mij Ze is een spraakwatervalquote:Op zondag 9 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane legt het uit, maar ik snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |