Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zijn huis is al helemaal versierd, door een oproep van zijn ouders die hun eigen adres op sm hebben gezet vorige week zodat fans kaarten konden sturen voor als hij naar huis zou moeten.
Ik zie hem er nog wel voor aan om een enorme tatoeage te laten zetten met het BB oogquote:Op zondag 9 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk wel dat hij zijn huis gaat versieren met BB stuf en op de gevel een vlag hangt. BB deelnemer!
Ik kan mij prima in die bank vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Jane, Axel en Jordy op de bank aub, dan Axel naar huis![]()
hoogste tijd![]()
Pootje liever nietquote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningenechter gaat er een Belgische man naar huis
Kan ik mij in vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Jane, Axel en Jordy op de bank aub, dan Axel naar huis![]()
hoogste tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |