Welk onrecht?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Het onrecht is weer groot in het BB huis.
Nee.. Jolien zei gewoon : Mattheusquote:Op zondag 9 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welk onrecht?
Doet me er aan denken (ik zat tot 13u lekker in de zon):
Hoe heeft Jolien gekozen om Matti mee te nemen naar het moneyspel, en niet Jordy? Hebben ze dat onderling gekozen? Steen schaar papier gedaan?
Niet gezien iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Jordy werd daar niet bozig om?
Ah ja, daarnet toen BB vroeg wie zou komen, zei ze inderdaad gewoon Matteus.quote:
Mattie ligt bij iedereen wel goed....het is ook een van de leukste.....en houdt denk ik niet van alles doen om te winnen. En ja ik snap dat dat nodig is......maar wat een verademing een gewoon iemand die vrijwel altijd vrolijk is en vriendelijk naar iedereen.quote:
Dat is wel omdat Jane nog open had gelaten wie ze mee zou nemen. Axel of Sharice. En ze kreeg blijkbaar even error, kon niet beslissen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** Boeh Jane!
---
BB vraagt naar de tickets:
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "En wie is de vierde met een spelticket?"
..... buiten beginnen ze te overleggen over de shifts
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
....buiten wat contenatie, Jordy noemt het terecht gezeik
BB: "Axel, heb jij het vierde spelticket?"
Axel: "Ja!"
BB: "Dan is dat mystery ook opgelost"
Nou, Jane had 2 tickets gekocht en zij mocht kiezen wie ze zou meenemen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
Volgens mij kwamen die hooivorken voornamelijk omdat jane bleef vragen waar het spel gespeeld zou wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |