Welk onrecht?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Het onrecht is weer groot in het BB huis.
Nee.. Jolien zei gewoon : Mattheusquote:Op zondag 9 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welk onrecht?
Doet me er aan denken (ik zat tot 13u lekker in de zon):
Hoe heeft Jolien gekozen om Matti mee te nemen naar het moneyspel, en niet Jordy? Hebben ze dat onderling gekozen? Steen schaar papier gedaan?
Niet gezien iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Jordy werd daar niet bozig om?
Ah ja, daarnet toen BB vroeg wie zou komen, zei ze inderdaad gewoon Matteus.quote:
Mattie ligt bij iedereen wel goed....het is ook een van de leukste.....en houdt denk ik niet van alles doen om te winnen. En ja ik snap dat dat nodig is......maar wat een verademing een gewoon iemand die vrijwel altijd vrolijk is en vriendelijk naar iedereen.quote:
Dat is wel omdat Jane nog open had gelaten wie ze mee zou nemen. Axel of Sharice. En ze kreeg blijkbaar even error, kon niet beslissen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** Boeh Jane!
---
BB vraagt naar de tickets:
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "En wie is de vierde met een spelticket?"
..... buiten beginnen ze te overleggen over de shifts
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
....buiten wat contenatie, Jordy noemt het terecht gezeik
BB: "Axel, heb jij het vierde spelticket?"
Axel: "Ja!"
BB: "Dan is dat mystery ook opgelost"
Nou, Jane had 2 tickets gekocht en zij mocht kiezen wie ze zou meenemen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
BB: "Ik hoor Jolien, ik hoor Jane wie zijn die andere twee? Mattheus, en wie is de vierde met een spelticket?"
.....
BB: "Jolien heeft een spelticket, Jane heeft een spelticket en Mattheus heeft een spelticket, er zijn er vier, is er 1 kwijtgeraakt? Het zijn speltickets voor de gameroom"
Volgens mij kwamen die hooivorken voornamelijk omdat jane bleef vragen waar het spel gespeeld zou wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. ***ModEdit, dit is niet nodig*** : Boeh Jane!
---
.....
Jordy is altijd heel eerlijk (behalve met eten "jatten", maar dat is voor de lol).quote:Op zondag 9 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is er heel eerlijk in: zijn kartel heeft heeel veel GC
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is er heel eerlijk in: zijn kartel heeft heeel veel GC
Lef? Heel dom, jaquote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.
zij had ze gekocht dus zij moest antwoorden lijkt mijnquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. COS met de hooivorken en de tieten in de fik: Boeh Jane!
---
.....
Hij heeft zich gewoon verluldquote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil en lef van Jordy.....had mijn mond nog even gehouden.
ja zij mag allessquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan het toch proberen ?
ze hadden een plan met z'n drieen,
Als Pootje slim is vertelt ie niets aan Jaxelquote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft zich gewoon verluld![]()
Niet echt tactisch
Hij kan gewoon zijn mond niet houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.....kweet het niet.....hij is slim genoeg. Is dat Overmoedig ??
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......quote:Op zondag 9 maart 2025 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Pootje slim is vertelt ie niets aan Jaxel
Die gaat dat wel vertellen jaquote:Op zondag 9 maart 2025 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......
?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is degene die geen antwoord gaf. COS met de hooivorken en de tieten in de fik: Boeh Jane!
---
.....
Sharice kan niet een individue zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is zo, maar Sharice rent bij wijze van spreken naar Jane......
Mattie mag van mij winnenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie ligt bij iedereen wel goed....het is ook een van de leukste.....en houdt denk ik niet van alles doen om te winnen. En ja ik snap dat dat nodig is......maar wat een verademing een gewoon iemand die vrijwel altijd vrolijk is en vriendelijk naar iedereen.
Zou dom zijn, in haar eigen belang beter om haar mond te houden, maar ja, ze zit nu wel diep in de reet van Janequote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mattie mag van mij winnen![]()
(genot om naar te kijken en een heerlijke stem)
Is al te laat, het duurde 2 minuten vooraleer ze naar Jane liep en doorverteldequote:Op zondag 9 maart 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou dom zijn, in haar eigen belang beter om haar mond te houden, maar ja, ze zit nu wel diep in de reet van Jane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |