Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....quote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik zet mijn streams aan en val in een fluisteroverleg van Jordy, Matt en Jolien?
Nee, Jolien heeft er 2 .. hij heeft niet verteld welke ze heeft. Censuur was al bekend.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....
oh ik dacht dat iemand uit de GR kwamquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ze horen deuren slaan en denken dat iemand heeft staan luisteren![]()
![]()
Nee ze denken dat Jane klaar isquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Nee degene die het spel speelde is terug, en volgens hun is dat heel snelquote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Oh daarom die geschrokken gezichten?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee degene die het spel speelde is terug, en volgens hun is dat heel snel
Nee, hij vertelde de waarheid over Jolien haar GCs (maar zei niet welke ze had). Jolien wil echter niet dat Sharice dat weet dat ze meer dan 1 GC heeft, dus Jolien loog tegen Sharice. Maar nu denkt Sharice dat Jordy aan het liegen was.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van Jolien heeft hij gelogen denk ik en zonder Jolien in te lichten.....
Ja, hoorde ook zoiets zeggen nu al klaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ik dacht dat iemand uit de GR kwam
Geschrokken? Ik dacht dat ik Jolien hoorde zeggen: zo snel terug, dan is dat goed (voor mij).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |