Zou die daarom ook aan Sharice hebben verteld wat voor GC Jolien nog heeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
Snap Jordy zijn gemok wel een beetje, ik had echt niet verwacht dat Jolien Matt heeft uitgekozen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze Mattie heeft gekozen , aangezien Jordy soms al is vergeten dat Mattie ook nog meedoet in 'zijn 'spel ,. Hij heeft het vaak alleen maar over Jolien en hij in de finale.
Dus elke keer als hij gevangen is, is de volgende aan de beurt?? Dus iedereen kan geld verdienen.quote:
Dat is dus wel heel erg gek. 1e munt kwam precies bij start van een commercial break hier bij GoPlay. De 2e munt precies hetzelfde! Start commercial break.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Waaaah gaat die Gevangen...ik keek niet ik hoorde alleen gegil.
En dat ding hoor je wel rollen dus en gaat best snel
Ik mag hier geen psychologie toepassen, maar iedere keer bevestigd die mijn bedenkingen weer.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou die daarom ook aan Sharice hebben verteld wat voor GC Jolien nog heeft?
Hij was ook niet blij dat ie al zo lang geen spel gespeeld had.
(ik weet het, een hele dikke aanname)
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hadden toch een moeder die haar zoon meedeed, maar niet lang erin zat.
Ja was de moeder van Rene die toen hier ook zei dat hij eruit moest..was in de studio al gezegd.. een tijdje voor wij het op tv zagenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.
Oh dat weet ik niet......quote:Op zondag 9 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rene, maar die had volgens mij ook zijn eigen account.
Nope, als je mazzel hebt valt er 1 tijdens je shift. Indien niet en je shift is voorbij dan heb je pech..quote:Op zondag 9 maart 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus elke keer als hij gevangen is, is de volgende aan de beurt?? Dus iedereen kan geld verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |