quote:Op zondag 9 maart 2025 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel omdat Jane nog open had gelaten wie ze mee zou nemen. Axel of Sharice. En ze kreeg blijkbaar even error, kon niet beslissen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, Jane had 2 tickets gekocht en zij mocht kiezen wie ze zou meenemen.
Het lag dus niet aan Axel dat er getwijfeld werd - Jane twijfelde, omdat ze afhankelijk van de opdracht ofwel voor Sharice of Axel zou kiezen om mee te gaan. En daarmee tot het laatste moment te willen wachten
Fair enough.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen die hooivorken voornamelijk omdat jane bleef vragen waar het spel gespeeld zou worden![]()
Overigens geen hooivork van mij,ik ben meer van de katapult...
Eens.....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mattie mag van mij winnen![]()
(genot om naar te kijken en een heerlijke stem)
Zijn 2de als ik het goed hebquote:Op zondag 9 maart 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
werkelijk Axel ga je nu lopen janken over de eerste week wat een kneus
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
werkelijk Axel ga je nu lopen janken over de eerste week wat een kneus
nah toen was Janetje er niet he dus loopt hij nu te janken nog eroverquote:Op zondag 9 maart 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn 2de als ik het goed heb
Zijn 1ste was hij toch DM met Sharice
Zien als zij zelf alles lezen, denk niet dat ze het zelf leuk vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Axel over de negatieve comments die Jordy gaat lezen
Jane daar is hij niet tegen opgewassen
Dikke aanname van team Jaxel
Negatieve shit krijgen ze allemaal over zich heen op SM . Hier ook trouwensquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
welke negatieve comments Axel??? verzin je die nu
daar weet hij nu niets van toch Jane
Nou zo positief komt axel er ook niet vanaf hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Axel over de negatieve comments die Jordy gaat lezen
Jane daar is hij niet tegen opgewassen
Dikke aanname van team Jaxel
Denk dat Axel zich er vies op verkijktquote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo positief komt axel er ook niet vanaf hoor
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voorquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Jane kan prima met negatieve comments omgaan
Daar heeft ze ervaring mee
ja ik? of anderequote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.
Je kan natuurlijk alles uit context beginnen trekken...
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voor
Hij denkt dat hij heel populair is, daarom is een x op de bank voor hem wel goed, zien wat er gebeurtquote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Axel zich er vies op verkijkt
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.
Je kan natuurlijk alles uit context beginnen trekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |