Axel gaat het een beetje warm krijgen.....Stel dat de dames compassie krijgen met Jordy....en vooral Jane dat kan hij niet gebruiken......quote:Op zondag 9 maart 2025 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel, Jane en Sharice: Jordy.. Jordy blabla bla
Niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 9 maart 2025 14:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij zei enkel dat hij daardoor begreep hoe Jordy zich voelde.
Je kan natuurlijk alles uit context beginnen trekken...
Zo kun je wel iemand blut spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Een doorlopende game. Luek.
Pootje heeft zijn 1e 100 euro gewonnen Leuk
Ze moeten tussendoor ook nog andere games spelen? heftig.
Als niemand de gouden munt vangt 500 euro bij iedereen ar af...![]()
Denk daar totaal anders over....als ik Axel zie, zie ik een jongetje dat heel erg verbolgen is. Hij staat dan hoofd naar beneden en door zijn haar kijkt of hij in huilen kan uitbarsen....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:44 schreef Verida het volgende:
ik denk dat jane inderdaad ervaring heeft met negatieve commentaren op SM
ik denk dat Axel een nuchtere Westlander is, die het makkelijker naast zich neer kan leggen
Ik denk dat Jordy er inderdaad het meeste moeite me kan hebben als hij commentaren gaat lezen achteraf.
gelukkig had ik erbij gezet : Ik denkquote:Op zondag 9 maart 2025 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk daar totaal anders over....als ik Axel zie, zie ik een jongetje dat heel erg verbolgen is. Hij staat dan hoofd naar beneden en door zijn haar kijkt of hij in huilen kan uitbarsen....
Eigenlijk maakt het niet uit dat ze het nu weten.ze kunnen er toch niks tegen doen. Axel heeft zijn censuur al ingezetquote:Op zondag 9 maart 2025 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft aan Sharice verteld dat Jolien nog een gamechanger heeft, slim!
Filmpje: https://streamable.com/2p8rk3
Het is pas zondag, de week is nog lang en ze/we weten niet welke twists er nog in gegooid worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:50 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit dat ze het nu weten.ze kunnen er toch niks tegen doen. Axel heeft zijn censuur al ingezet
Dat is niet alleen jouw gedachtegang hoor. Ze heeft het daar zelf ook al over gehad.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 9 maart 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is pas zondag, de week is nog lang en ze/we weten niet welke twists er nog in gegooid worden.
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice ook vissen
Jolien: dat zullen degenen wel horen die gaan![]()
Nou inmiddels vraag ik me af of dat oprecht was of om zielig gevonden te worden door de rest....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het, ze heeft een middag zitten huilen met snot, dat ze niet mee mocht naar het etentje, zo ongevoelig is ze niet, zo doet ze zich voor
Ja zou wel heel onnozel zijn als ze hun nu info geeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Jolien denkt ook. Jullie geheimzinnig doen dat kan ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |