Niet geluisterd net buiten maar dat geloof ik zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Ze zijn allebei niet sympathiek bezig idd. Blijkbaar moet iedereen altijd aan een kant staan, je dan heel erg fixeren op de andere kant en blind zijn voor wat je ‘eigen kant’ doet. (Op internet en dus ook hier, bedoel ik).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende: [..] Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Hopelijk nu nog de ervaring van een exitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
even de koffers uitpakken, jordy heeft ervaring intussen
ik denk niet dat ze nog 10k gaan bieden om te vertrekkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
ik ben benieuwd
of het bij Pootje een beetje binnen komt
dat die pot nu never zo hoog meer gaat worden
zodat hij met een fatsoenlijk bedrag naar huis zou gaan mocht hij winnen
ja ook die ervaring komt nog wel een keer, maar vanavond nog nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk nu nog de ervaring van een exit
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15kquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel in money week een aanbod van BB komen voor Pootje
maakt ook niets uit. Maar toen BB dat zei zag ik er een paar heel boos kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe dat gaat, en wie wat krijgt.
Alles is uiteindelijk voor de winnaar.
Vanavond niet nee nondejuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ook die ervaring komt nog wel een keer, maar vanavond nog niet
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop echt dat BB nu gaat inzetten op individu.. Even die groepjes opbreken
Ja.maar hij kan nu geen 50000 winnen dus is zijn doel wegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15k
dat verdient hij normaal in 3 weken
Dat was goudquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
maakt ook niets uit. Maar toen BB dat zei zag ik er een paar heel boos kijken
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.
dat gelooft hij zelf toch niet , wat een gelulquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15k
dat verdient hij normaal in 3 weken
Dat is een menselijke trek. Je trekt altijd naar je eigen soort.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.
Die hadden een wit schortquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind het net een slager die nog zelf slacht.
Ook neppers??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat zich omkleden
Sharice zegt blijf gewoon zo
Jane ik heb niet eens een BH aan
Sharice heb je die BH nodig dan
dat hij dat omzet in 3 wekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat gelooft hij zelf toch niet , wat een gelul
Hoezo? Al ZZP’er is dat zeker niet gelulquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand dus kies geen kant moet enkel lichtelijk kosten van Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet sympathiek bezig idd. Blijkbaar moet iedereen altijd aan een kant staan, je dan heel erg fixeren op de andere kant en blind zijn voor wat je ‘eigen kant’ doet.
Ik blijf wel kijken naar waar alles gestart is en wie het vervelendst was en daarom snap ik Axel’s ergernis zeker wel. Maar hij verliest wel sympathie ook door te negatief te doen. Als je Big Brother goed kent, dan weet je dat je zo nooit winnaar wordt (geldt dus voor zowel Jordy als Axel). Ik hoop dat Axel zich snel herstelt daarin.
Een stukadoor kan goed geld verdienen als hij wat opdrachten achter elkaar krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo? Al ZZP’er is dat zeker niet gelul
lijkt me een heeeeel slecht plan nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
ik vind het wel tijd voor wat drank met alcohol in dat huis
Als er echt een vreemde inzit dan is hij het wel.....geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
ik ook gvd!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
volgende weekquote:
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Lijkt me de beste oplossingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
Klopt, Jane en hij zijn van plan om met zijn vieren in de finale te zitten.....dat is nog nooit vertoont dus dat zou zo mooi zijn.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Axel verwacht dat zij drieën er de volgende keer op zitten.
Dat zou ook nog zo maar kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.
Dat het het plan is betekent nog niet dat ze overtuigd zijn dat dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, Jane en hij zijn van plan om met zijn vieren in de finale te zitten.....dat is nog nooit vertoont dus dat zou zo mooi zijn.....
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand dus kies geen kant moet enkel lichtelijk kosten van Jordy.
Ja dat willen ze maar niet inzien ondanks de vele hints deze weekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Denk dat Jane van die andere groep de enige is die beseft dat ze er buiten niet zo best op staan. Al het oproepen van Jaxel en Shapo op Kiki te stemmen heeft niet geholpen. Dat zegt wat over hoe groot je achterban is.
Die van mijn slager vroeger was wit met roodquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Er waren vast dwarsliggers met een groen schort
Zou ik heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.
Ik weet niet of Jordy de volgende dag dan haaltquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.
Moet alles nog van af qua verzekeringen en belastingenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij dat omzet in 3 weken
zeker wel
als stucadoor
Dan is het al 3 seizoenen een saaie vlaamse man als winnaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!
prima tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
en ze gaan gewoon zitten kaarten en lachen weer
kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet alles nog van af qua verzekeringen en belastingen
Als hij aankomende week Mattie Jolien en Jordy erop wil hebben....is het geen fantasie van hun.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat het het plan is betekent nog niet dat ze overtuigd zijn dat dat gaat lukken
hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik zeg het niet .... ik zeg het niet... ik zeg het niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jordy de volgende dag dan haalt
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er is niemand overleden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
Een Huub? wtf neeeeee, nog niet een ieniemienie klein beetje. Zware belediging voor Huubquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.
Ik vind Jordy een van de betere spelers van BB. Een beetje een Huub.
Ik gun het iedereen wel op zich, behalve Jordy dan. Pootje staat op zich wel onderaan van die rest voor mij. Niks tegen, maar die zit daar gewoon een beetje voor spek en bonen voor m’n gevoel. Week in week uit roepen dat ie weg wil etcquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die blijft daar op de bank liggen tot volgend seizoen, dan gooit hij de deur open voor de nieuwe.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.
Natuurlijk wil hij dat. Het zou raar zijn als hij zichzelf en Jane erop zou willen hebben. Maar hij verwacht zelf op de bank te komen, samen met Jane en Sharice of Pootje. Dat zei hij net.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij aankomende week Mattie Jolien en Jordy erop wil hebben....is het geen fantasie van hun.
Jordy is naar mijn mening steeds harder gaan spelen door de sneren die hij van meerdere personen kreeg.ik snap dat je je kan ergeren aan hem als je met hem in 1huis woont maar ik vind het vermakelijk om naar te kijken. En nee hij hoeft van mij niet te winnen maar een finaleplaats gun ik hem welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.
Jordy gaat doorslaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Die vraagt hoeveel ze willen hebben voor dat BB-huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Die blijft daar op de bank liggen tot volgend seizoen, dan gooit hij de deur open voor de nieuwe.
Daarom juist moet ie winnen. Ok de rest mag winnen behalve Jordy , Matti of Jolienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen wel op zich, behalve Jordy dan. Pootje staat op zich wel onderaan van die rest voor mij. Niks tegen, maar die zit daar gewoon een beetje voor spek en bonen voor m’n gevoel. Week in week uit roepen dat ie weg wil etc
Het is meer een Jaapquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Een Huub? wtf neeeeee, nog niet een ieniemienie klein beetje. Zware belediging voor Huub
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
nou jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!
Jordy zou Huub waarschijnlijk nooit gezien hebben,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soapquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.
Oh dus Axel is dan ook een Huub?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.quote:
Precies, dat bedoel ik. Actie-reactie. Maar veel mensen kennen dat principe niet blijktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.
Dat is het, ze weet het nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mazaru het volgende:
Ik snap echt niet waarom Jane zich zo druk maakt over Jolien. Jolien is haar al tijden zwart aan het maken en Jane heeft het echt niet door.
Haar troefkaart naar Matti toequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Jane zichzelf aanpraat dat het spel is en niet persoonlijk
dat ze het zelf ook gewoon niet helemaal geloofd
en als je het dan maar vaak genoeg zegt
is het waarheid
Jane begint weer over Deb
Absoluut, Jordy mag niet eens in de schaduw staan van Huub zijn poep.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soap
Eens. Als ze dat niet doen dan gaat het van kwaad naar erger.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Actie-reactie. Maar veel mensen kennen dat principe niet blijkt
Heel jammer, tja, maar wel begrijpelijk. Alleen moet je dan ook op den duur weer ff bijsturen. Vind dat ze dat op zich doen, alleen Axel moet nog ff gaan bijsturen.
Ik missssss Huuuuubquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut, Jordy mag niet eens in de schaduw staan van Huub zijn poep.
Maar Axel heeft ook een zwak voor Jolien. Ze trappen allebei in de act van het 'lieve meiske'quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.
Huub is een topper en Jordy een flopper.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.
Ik vind heel wat andere dingen van Jordy. Kort gezegd; een egoïstische speler die veel te veel in het middelpunt wil staan en hypocriet jankt wanneer ie z’n zin niet krijgt. Totaal niet mijn type mens, iemand met zulke eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Maar ze is echt geen slecht persoon hèquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Juultje1981 het volgende:
En Jane vind zich weer beter dan de rest want zij weet het wel allemaal
Is ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar ze is echt geen slecht persoon hè
Ieder jaar konden ze dat enkel dit jaar niet maar dit jaar zijn de bewoners dan ook echt slappelingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Jane speelt al 7 jaar games maar had zich niet gerealiseerd dat niet iedereen gevoel en spel van elkaar kan scheiden
Zegt ze dat? Nee, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Juultje1981 het volgende:
En Jane vind zich weer beter dan de rest want zij weet het wel allemaal
En moet je opletten als de volgende keer Axel en Jane op de bank zitten hoe vals hij dan gaat doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind heel wat andere dingen van Jordy. Kort gezegd; een egoïstische speler die veel te veel in het middelpunt wil staan en hypocriet jankt wanneer ie z’n zin niet krijgt. Totaal niet mijn type mens, iemand met zulke eigenschappen.
Ik oooooookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ohhh ik hoop zo dat Axel en Jane een vrijstelling winnen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
onzinquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zegt het niet letterlijk maar ik maak dat op van de woorden die ze wel zegt
Schandalig he? Hoe hij bezorgd is voor haar. Het moest niet kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
Deur dicht doen en vragen gaat het goed. Ja ze zat met mattie he.
Huub kon dat wegzuipen dat gaat niet in BB.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soap
Ik mag een eigen mening hebben toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Apart dat je dingen niet van elkaar kan scheiden
verdienen eerder een gezellige bank komende vrijdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
Dan moet je dat dus ook niet zo neerzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zegt het niet letterlijk maar ik maak dat op van de woorden die ze wel zegt
Jeff begon met Jane, alleen hoe verder in het spel, des te meer het opvalt met minder mensenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:57 schreef maxelu het volgende:
Met alle respect voor ieders mening: ik vind niet dat Jordy is begonnen met de negativiteit
In mijn ervaring is het Sharice geweest, en is het allemaal begonnen met Milena in te fluisteren dat ze tegen Matti & co moest gaan spelen
We hebben allemaal onze eigen beleving
Ze had bij het kartel gekund maar was/ is gefixeerd op Axel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Jane had graag met Mattie willen spelen maar zag dat hij goed geworteld zat bij de andere groep
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik zal je voortaan wel mijden . beter
Dat is onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze had bij het kartel gekund maar was/ is gefixeerd op Axel.
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja dat willen ze maar niet inzien ondanks de vele hints deze week
Sharice hiernet ook echt persoonlijk beledigd omdat Jolien zei met een andere bank zat Kiki hier nog
Jane heeft het wel door en zegt 10x per dag dat ze vriendelijker moeten praten over het andere kamp
Jeff was inderdaad de aanstichter maar toen hij weg was nam Jordy het stokje over. Die heeft echt voor de volledige tweedeling gezorgd. Vooral met dat eten jatten toen ze op rantsoen stonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff begon met Jane, alleen hoe verder in het spel, des te meer het opvalt met minder mensen
Maar idd beleving, Jeff en Sharice hoeven niet de reden te zijn dat ze nu spanningen hebben.
Ik vind dat ik het netjes heb verwoord. Ik scheld haar niet uit of wat dan ook. Ik zie wat op de streams en ik geef mij mening. Volgens mij doe ik niemand er kwaad mee en andere mogen een andere mening hebben prima maar dit is mijn meningquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus ook niet zo neerzetten.
Voor de terug lezers is het alsof je het zo hoorde, er staat niet dat het een mening is van jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:03 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het netjes heb verwoord. Ik scheld haar niet uit of wat dan ook. Ik zie wat op de streams en ik geef mij mening. Volgens mij doe ik niemand er kwaad mee en andere mogen een andere mening hebben prima maar dit is mijn mening
Ja ze is echt wel sluw dus het kan zekerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.
Of ze heeft toch gewetenswroeging, dat kan ook.
Voor de teruglezers is dit ook een nutteloze discussie dus laten we stoppen 2personen 2 meningen en dat is ok ik moet ik blijven en jij moet jij blijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor de terug lezers is het alsof je het zo hoorde, er staat niet dat het een mening is van jou.
Heel eerlijk ik hoop het een beetje....maakt haar wat zachter......hoe ze nu met haar grootste vijand zo kan heulen alsof ze de beste vriendinnen zijn terwijl ze zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.
Of ze heeft toch gewetenswroeging, dat kan ook.
Echt he! Ik kijk al de hele avond uit naar een goede SL op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef spapaars het volgende:
Altijd leuk voor de kijkers die wat langer kunnen blijven kijken ivm weekend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt he! Ik kijk al de hele avond uit naar een goede SL op de vrijdagavond
neuh...huub had humorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Giggio het volgende:
kan Sharice de GC van Matti ook ongedaan maken?
Matti is toch altijd als laatste om te zien wie er genomineerd staan?
Toch nog eindigen met een sneertjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:08 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Voor de teruglezers is dit ook een nutteloze discussie dus laten we stoppen 2personen 2 meningen en dat is ok ik moet ik blijven en jij moet jij blijven
Eigenlijk heeft Mattie nog weinig aan z’n game changer denk ik daardoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:13 schreef Ynti het volgende:
[..]
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.
Toen ze er net in kwam lag het nog open.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijkDaar hoorde ze al niet bij
auch dus voor Mattiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:13 schreef Ynti het volgende:
[..]
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.
Ja dat gaf hij laatst ook al aan dat zijn gc eigenlijk niks waard isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Mattie nog weinig aan z’n game changer denk ik daardoor.
Hangt er vanaf, Sharice kan al een dubbele stem of een censuur ongedaan maken om zichzelf van de bank te halen denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk al niet meer nee enkel voor de vormquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Toen ze er net in kwam lag het nog open.
Ik denk dat als iedereen al zij gc inzet deze week, dat er minstens 1 van de 4 ( Pootje, Sharice, Axel of Jane) op de bank komt te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is toch altijd na een exit!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
Volgens mij wordt Sharice pas als laatste naar binnen geroepen als alle mogelijke game changers, incl die van Mattie, zijn ingezet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, Sharice kan al een dubbele stem of een censuur ongedaan maken om zichzelf van de bank te halen denk ik
als dan erna Matti nog iets aan de bank verandert is haar gc al gebruikt
Maar hij had het 100% deze week al moeten forceren
Ik denk dat als iedereen al zij gc inzet deze week, dat er minstens 1 van de 4 ( Pootje, Sharice, Axel of Jane) op de bank komt te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zij als allerlaatste nog naar de dgbk mag.quote:
Ik heb ook geen touw in de buurt liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen geen touw aan vastknopen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touw in de buurt liggen
3x vandaag Janequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
Jane en volgens mij Jolien ook, hebben weer flink in de oranje makeup gezeten vanavond
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.quote:
Daar moet ze schijt aan hebben, ze zit in een spel voor pegelsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:23 schreef Puzzie het volgende:
Jane vindt het vervelend als ze Jolien heeft gekwetst
Slechts eentje, hebben Sharice en de COS al uitgevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.
Tenzij dat in haar nadeel is misschien ofzo omdat ze dan een dubbele stem ongedaan maakt die haar gesaved had oid. Misschien dat ze ‘m dan niet inzet.
Ze kan er maar 1 ongedaan makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.
Tenzij dat in haar nadeel is misschien ofzo omdat ze dan een dubbele stem ongedaan maakt die haar gesaved had oid. Misschien dat ze ‘m dan niet inzet.
En Jolien is een loederquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar moet ze schijt aan hebben, ze zit in een spel voor pegels
Jane heeft vandaag 3x haar makeup opgedaanquote:
Echt? Kan me haast zeker herinneren dat alle GC konden worden uitgeschakeld met die van haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Slechts eentje, hebben Sharice en de COS al uitgevonden
Ah zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft vandaag 3x haar makeup opgedaan
1x bij opstaan
1x na de sauna
1x voor de live show
Ja ze kan alle soorten GC's uitschakelen, maar slechts 1x.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt? Kan me haast zeker herinneren dat alle GC konden worden uitgeschakeld met die van haar.
Jordy wil over alles en iedereen de controle hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar wil hij de controle over hebben zoiets?
Ah dan werd er vast gezegd ‘elke’ en dat kan je op beide manieren opvatten haha. Maar okee, duidelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ze kan alle soort GC's uitschakelen, maar slechts 1x.
Dus bv de redding van Matt of alleen de dubbele stem van Jordy.
Ah begreep ik het toch goed. Hij wil dus Axel alle boodschappen laten betalenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar wil hij de controle over hebben zoiets?
Je had toen Jordy, Mattie en Jolien. keanu hing er een beetje bij. Milena en Sharice en de twee Davids. Axel hing daar een beetje bij. Jane had van alles kunnen kiezen maar koos Axel omdat ze thuis had besloten dat dat haar de meeste kans gaf want Axel was toen buiten erg populair. Edit je had toen ook nog Elsa en Wicky en Eva (die was ik helemaal vergeten)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk al niet meer nee enkel voor de vorm
Ik denk niet dat er 1iemand nog mag bepalen wie wat betaald aangezien diegene er altijd voor zorgt dat hij /zij zelf niks betaald aangezien ze nu spelen om hun eigen potquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:27 schreef mazaru het volgende:
Jordy zei iets als: "ik zweer je dat dsjjsai hehelk de boodschappen'
Het klonk vals, maar dat is zijn normale toon. Ik denk dat hij de boodschappen door de anderen wil laten betalen.
Volgens mij koos ze Axel omdat Axel de pispaal van het huis was en zij de underdog wou steunenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Je had toen Jordy, Mattie en Jolien. keanu hing er een beetje bij. Milena en Sharice en de twee Davids. Axel hing daar een beetje bij. Jane had van alles kunnen kiezen maar koos Axel omdat ze thuis had besloten dat dat haar de meeste kans gaf want Axel was toen buiten erg populair.
Het is goed johquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Je had toen Jordy, Mattie en Jolien. keanu hing er een beetje bij. Milena en Sharice en de twee Davids. Axel hing daar een beetje bij. Jane had van alles kunnen kiezen maar koos Axel omdat ze thuis had besloten dat dat haar de meeste kans gaf want Axel was toen buiten erg populair.
Dan kan BB nu direct zeggen dat alle gc niet meer nodig zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt? Kan me haast zeker herinneren dat alle GC konden worden uitgeschakeld met die van haar.
We gaan het zien. Maar ik zou het risico niet nemen als ik Axel of Jane was.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1iemand nog mag bepalen wie wat betaald aangezien diegene er altijd voor zorgt dat hij /zij zelf niks betaald aangezien ze nu spelen om hun eigen pot
Ik denk dat genoeg mensen gewoon eerlijk meebetalen aan het eten hoor. Iedereen zelfs wel misschien / denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1iemand nog mag bepalen wie wat betaald aangezien diegene er altijd voor zorgt dat hij /zij zelf niks betaald aangezien ze nu spelen om hun eigen pot
Nee, ze zit er niet voor haar zelf maar voor Axel zijn pegels.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar moet ze schijt aan hebben, ze zit in een spel voor pegels
Niet iedereenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg mensen gewoon eerlijk meebetalen aan het eten hoor. Iedereen zelfs wel misschien / denk ik.
Daarom mijn verwarring inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dan kan BB nu direct zeggen dat alle gc niet meer nodig zijn.
Want dan heeft het geen nut meer om ze in te zetten.
Van de week was in de uitzending te zien dat ze alleen zeggen welke GC is ingezet, niet wie die heeft ingezet en dan zij kiezen of ze deze weg wil spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
dus dan zegt BB , sharice er is een GC ingezet door matti, wil je deze ongedaan maken , nou nou wat een spanning en sensatie
Dat is wat jij denkt natuurlijk. Ik denk dat iedereen wel meebetaald als het om eten gaat. Gaat ook vaak niet om zo heel erg veel per persoon en het is immers voedsel waar ze zelf hun deel van zullen eten. Je wil ook niet eten van andermans geld, dus ik gok dat de meesten, al dan niet iedereen, gewoon meedeelt in die niet zo hoge kosten.quote:
Ik denk dat er 4 personen er voor zouden kiezen dat Jordy alles moet betalen(zou ik opzich ook best grappig vinden)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg mensen gewoon eerlijk meebetalen aan het eten hoor. Iedereen zelfs wel misschien / denk ik.
Hoorde je Jordy net?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt natuurlijk. Ik denk dat iedereen wel meebetaald als het om eten gaat. Gaat ook vaak niet om zo heel erg veel per persoon en het is immers voedsel waar ze zelf hun deel van zullen eten. Je wil ook niet eten van andermans geld, dus ik gok dat de meesten, al dan niet iedereen, gewoon meedeelt in die niet zo hoge kosten.
Dat zou kunnen, eenmalig een payback. Die zou ik nog wel snappen op zich. Maar los daarvan, zou het wel een heel zuur negatief spel worden als je gaat lopen teren op andermans zak wat betreft eten. Ik zie de bewoners niet zo laag zakken persoonlijk ;pquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:33 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat er 4 personen er voor zouden kiezen dat Jordy alles moet betalen(zou ik opzich ook best grappig vinden)
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van de week was in de uitzending te zien dat ze alleen zeggen welke GC is ingezet, niet wie die heeft ingezet en dan zij kiezen of ze deze weg wil spelen
Nee, ik zat op andere stream. Wat zei ie dan? En was het gewoon weer lompe Jordy grootspraak, moet je je ook altijd afvragenquote:
Had hij ingepakt, dus weer uitpakken nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Jordy hangt weer allerlei fanspul op? Of is het ouder spul?
Ja dat is wat er al hing maar door de nominatie had hij dat eraf gehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Jordy hangt weer allerlei fanspul op? Of is het ouder spul?
Och ja tuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had hij ingepakt, dus weer uitpakken nu
Die van Keanu zijn zeer wss niet meer geldigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef C.A.I het volgende:
Er word vergeten dat jolien 3 GC heeft incl die van keanu om ze die samen hebben gewonnen niet gekocht
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denken
Dat weet ik eigenlijk niet want er stond geen naam op toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van Keanu zijn zeer wss niet meer geldig
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, ik zat op andere stream. Wat zei ie dan? En was het gewoon weer lompe Jordy grootspraak, moet je je ook altijd afvragen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:27 schreef mazaru het volgende:
Jordy zei iets als: "ik zweer je dat dsjjsai hehelk de boodschappen'
Het klonk vals, maar dat is zijn normale toon. Ik denk dat hij de boodschappen door de anderen wil laten betalen.
Ik heb het over die van Keanu .quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet want er stond geen naam op toch?
Het gaat afhangen van de volgorde denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denken
Niet pootje. Die is zo lui. Ze hebben spiegels gekregen zodat ze die onder hem kunnen houden. Om te kijken of hij nog leeft🤨quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Och zo, ja. Ach ja, altijd maar weer afwachten met die grote mond van ‘m. Die roept van allesquote:
De volgende nominatieronde is de laatste kans om de GC in te zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef maxelu het volgende:
[..]
Het gaat afhangen van de volgorde denk ik
Afgelopen week was het:
1) axel gebruikt censuur
2) sharice gebruikt de zwarte gc niet
3) mattie gebruikt de redding niet
4) sharice wordt niet meer naar de dbk geroepen
het kan dus denk ik zo gaan dat sharice de zwarte gc al gebruikt vóór mattie de redding gebruikt
zo niet, dan wordt ze sowieso na mattie nog eens geroepen om zijn redding uit te schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |