Ik denk dat er 4 personen er voor zouden kiezen dat Jordy alles moet betalen(zou ik opzich ook best grappig vinden)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg mensen gewoon eerlijk meebetalen aan het eten hoor. Iedereen zelfs wel misschien / denk ik.
Hoorde je Jordy net?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt natuurlijk. Ik denk dat iedereen wel meebetaald als het om eten gaat. Gaat ook vaak niet om zo heel erg veel per persoon en het is immers voedsel waar ze zelf hun deel van zullen eten. Je wil ook niet eten van andermans geld, dus ik gok dat de meesten, al dan niet iedereen, gewoon meedeelt in die niet zo hoge kosten.
Dat zou kunnen, eenmalig een payback. Die zou ik nog wel snappen op zich. Maar los daarvan, zou het wel een heel zuur negatief spel worden als je gaat lopen teren op andermans zak wat betreft eten. Ik zie de bewoners niet zo laag zakken persoonlijk ;pquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:33 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat er 4 personen er voor zouden kiezen dat Jordy alles moet betalen(zou ik opzich ook best grappig vinden)
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van de week was in de uitzending te zien dat ze alleen zeggen welke GC is ingezet, niet wie die heeft ingezet en dan zij kiezen of ze deze weg wil spelen
Nee, ik zat op andere stream. Wat zei ie dan? En was het gewoon weer lompe Jordy grootspraak, moet je je ook altijd afvragenquote:
Had hij ingepakt, dus weer uitpakken nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Jordy hangt weer allerlei fanspul op? Of is het ouder spul?
Ja dat is wat er al hing maar door de nominatie had hij dat eraf gehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Jordy hangt weer allerlei fanspul op? Of is het ouder spul?
Och ja tuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had hij ingepakt, dus weer uitpakken nu
Die van Keanu zijn zeer wss niet meer geldigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef C.A.I het volgende:
Er word vergeten dat jolien 3 GC heeft incl die van keanu om ze die samen hebben gewonnen niet gekocht
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denken
Dat weet ik eigenlijk niet want er stond geen naam op toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van Keanu zijn zeer wss niet meer geldig
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, ik zat op andere stream. Wat zei ie dan? En was het gewoon weer lompe Jordy grootspraak, moet je je ook altijd afvragen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:27 schreef mazaru het volgende:
Jordy zei iets als: "ik zweer je dat dsjjsai hehelk de boodschappen'
Het klonk vals, maar dat is zijn normale toon. Ik denk dat hij de boodschappen door de anderen wil laten betalen.
Ik heb het over die van Keanu .quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet want er stond geen naam op toch?
Het gaat afhangen van de volgorde denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is maar 1 redding , dus zo ver kan sharice ook nog wel denken
Niet pootje. Die is zo lui. Ze hebben spiegels gekregen zodat ze die onder hem kunnen houden. Om te kijken of hij nog leeft🤨quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!
Och zo, ja. Ach ja, altijd maar weer afwachten met die grote mond van ‘m. Die roept van allesquote:
De volgende nominatieronde is de laatste kans om de GC in te zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef maxelu het volgende:
[..]
Het gaat afhangen van de volgorde denk ik
Afgelopen week was het:
1) axel gebruikt censuur
2) sharice gebruikt de zwarte gc niet
3) mattie gebruikt de redding niet
4) sharice wordt niet meer naar de dbk geroepen
het kan dus denk ik zo gaan dat sharice de zwarte gc al gebruikt vóór mattie de redding gebruikt
zo niet, dan wordt ze sowieso na mattie nog eens geroepen om zijn redding uit te schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |