Ik heb ook geen touw in de buurt liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen geen touw aan vastknopen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touw in de buurt liggen
3x vandaag Janequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
Jane en volgens mij Jolien ook, hebben weer flink in de oranje makeup gezeten vanavond
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.quote:
Daar moet ze schijt aan hebben, ze zit in een spel voor pegelsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:23 schreef Puzzie het volgende:
Jane vindt het vervelend als ze Jolien heeft gekwetst
Slechts eentje, hebben Sharice en de COS al uitgevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.
Tenzij dat in haar nadeel is misschien ofzo omdat ze dan een dubbele stem ongedaan maakt die haar gesaved had oid. Misschien dat ze ‘m dan niet inzet.
Ze kan er maar 1 ongedaan makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alles volgens mij. Dus eigenlijk zijn alle game changers niks meer waard gezien komende week de laatste keer is dat ze kunnen worden ingezet.
Tenzij dat in haar nadeel is misschien ofzo omdat ze dan een dubbele stem ongedaan maakt die haar gesaved had oid. Misschien dat ze ‘m dan niet inzet.
En Jolien is een loederquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar moet ze schijt aan hebben, ze zit in een spel voor pegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |