Die vliegt eruit zogauw hij op de bank komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
ik vind het een beetje een zielige vertoning worden van axel, dit gaat de kijker ook niet leuk vinden
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: goed dat hij censuur had (Jordy) meer geld voor ons.
Axel blijft gefixeerd op Jordy
Jordy doet echt PRECIESSS hetzelfdequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
ik vind het een beetje een zielige vertoning worden van axel, dit gaat de kijker ook niet leuk vinden
Dat willen ze toch niet zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Axel heeft altijd gezegd zit hier echt voor het geld. En pootje ook maar die dacht altijd dat er minimaal 50000 zou zijn als pot.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope.. gewoon op Jordy heb ik het idee.. Al weken.
Precies dit. Jordy zei net buiten dat hij Axel een vreselijk vent vondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
De groep wordt te klein en te gesplitst nu hierdoor. Van mij mag ie ook dicht, of een "openbare ruimte" ervan maken. Zodat ze nog wel een extra ruimte hebben om iets te besprekenquote:
gewoon dichtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:34 schreef Verity het volgende:
[..]
De groep wordt te klein en te gesplitst nu hierdoor. Van mij mag ie ook dicht, of een "openbare ruimte" ervan maken. Zodat ze nog wel een extra ruimte hebben om iets te bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |