Niet geluisterd net buiten maar dat geloof ik zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Ze zijn allebei niet sympathiek bezig idd. Blijkbaar moet iedereen altijd aan een kant staan, je dan heel erg fixeren op de andere kant en blind zijn voor wat je ‘eigen kant’ doet. (Op internet en dus ook hier, bedoel ik).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende: [..] Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Hopelijk nu nog de ervaring van een exitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
even de koffers uitpakken, jordy heeft ervaring intussen
ik denk niet dat ze nog 10k gaan bieden om te vertrekkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
ik ben benieuwd
of het bij Pootje een beetje binnen komt
dat die pot nu never zo hoog meer gaat worden
zodat hij met een fatsoenlijk bedrag naar huis zou gaan mocht hij winnen
ja ook die ervaring komt nog wel een keer, maar vanavond nog nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk nu nog de ervaring van een exit
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15kquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel in money week een aanbod van BB komen voor Pootje
maakt ook niets uit. Maar toen BB dat zei zag ik er een paar heel boos kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe dat gaat, en wie wat krijgt.
Alles is uiteindelijk voor de winnaar.
Vanavond niet nee nondejuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ook die ervaring komt nog wel een keer, maar vanavond nog niet
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop echt dat BB nu gaat inzetten op individu.. Even die groepjes opbreken
Ja.maar hij kan nu geen 50000 winnen dus is zijn doel wegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15k
dat verdient hij normaal in 3 weken
Dat was goudquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
maakt ook niets uit. Maar toen BB dat zei zag ik er een paar heel boos kijken
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.
dat gelooft hij zelf toch niet , wat een gelulquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje zei hij gaat niet voor 10 k of 15k
dat verdient hij normaal in 3 weken
Dat is een menselijke trek. Je trekt altijd naar je eigen soort.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms heb ik het vermoeden dat die groepjesvorming door BB is bedacht.
Die hadden een wit schortquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind het net een slager die nog zelf slacht.
Ook neppers??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat zich omkleden
Sharice zegt blijf gewoon zo
Jane ik heb niet eens een BH aan
Sharice heb je die BH nodig dan
dat hij dat omzet in 3 wekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat gelooft hij zelf toch niet , wat een gelul
Hoezo? Al ZZP’er is dat zeker niet gelulquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand dus kies geen kant moet enkel lichtelijk kosten van Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet sympathiek bezig idd. Blijkbaar moet iedereen altijd aan een kant staan, je dan heel erg fixeren op de andere kant en blind zijn voor wat je ‘eigen kant’ doet.
Ik blijf wel kijken naar waar alles gestart is en wie het vervelendst was en daarom snap ik Axel’s ergernis zeker wel. Maar hij verliest wel sympathie ook door te negatief te doen. Als je Big Brother goed kent, dan weet je dat je zo nooit winnaar wordt (geldt dus voor zowel Jordy als Axel). Ik hoop dat Axel zich snel herstelt daarin.
Een stukadoor kan goed geld verdienen als hij wat opdrachten achter elkaar krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo? Al ZZP’er is dat zeker niet gelul
lijkt me een heeeeel slecht plan nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
ik vind het wel tijd voor wat drank met alcohol in dat huis
Als er echt een vreemde inzit dan is hij het wel.....geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
ik ook gvd!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |