Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soapquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.
Oh dus Axel is dan ook een Huub?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel hoor dat doe ik gewoon. Beide super bezig met het spel. Niet bang om het risico te nemen etc.
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.quote:
Precies, dat bedoel ik. Actie-reactie. Maar veel mensen kennen dat principe niet blijktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.
Dat is het, ze weet het nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mazaru het volgende:
Ik snap echt niet waarom Jane zich zo druk maakt over Jolien. Jolien is haar al tijden zwart aan het maken en Jane heeft het echt niet door.
Haar troefkaart naar Matti toequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Jane zichzelf aanpraat dat het spel is en niet persoonlijk
dat ze het zelf ook gewoon niet helemaal geloofd
en als je het dan maar vaak genoeg zegt
is het waarheid
Jane begint weer over Deb
Absoluut, Jordy mag niet eens in de schaduw staan van Huub zijn poep.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soap
Eens. Als ze dat niet doen dan gaat het van kwaad naar erger.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Actie-reactie. Maar veel mensen kennen dat principe niet blijkt
Heel jammer, tja, maar wel begrijpelijk. Alleen moet je dan ook op den duur weer ff bijsturen. Vind dat ze dat op zich doen, alleen Axel moet nog ff gaan bijsturen.
Ik missssss Huuuuubquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut, Jordy mag niet eens in de schaduw staan van Huub zijn poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |